Ik zou daar ook van gaan janken, maar om hele andere redenenquote:
Heb dat altijd met dat fire nummer van hem.quote:
You're welcomequote:
Die moet ik echt niet hebben als ik zit te grienenquote:
And all of my family, rise from their seatsquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb dat altijd met dat fire nummer van hem.
Wat dan wel? Drank?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die moet ik echt niet hebben als ik zit te grienen
Mooi dat het werkt voor jequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:12 schreef yats het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een liedje waar net wat meer gedachten en gevoelens achter zitten toch?
[..]
Het waren twee foksters die me dat op het hart gedrukt hebben. En daar blijf ik ze eeuwig dankbaar voor. En nee, zelf zie je de uitweg vaak niet in zo'n situatie. Het is net alsof je in een labyrint van hoge heggen staat en keer op keer een doodlopende weg inloopt op weg naar de uitgang.
Dat wil er wel eens aan vooraf gaanquote:
Ja die ging goed jaquote:
Meh, ligt er een beetje aan. Jank sowieso veel als ik de dag van tevoren gezopen hebquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die moet ik echt niet hebben als ik zit te grienen
Nou ja, de weg is nog lang. Gelukkig is t eigenlijk alleen een zelfvertrouwensprobleem dat zich in andere dingen uit. Dat valt redelijk op te lossen of in ieder geval in te perken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mooi dat het werkt voor je
Gelukkig heb je nu wat vaste grond om verder op te bouwen. Laat je niet gek maken door al die emoties die los komen
Fax kom er maar in. (no pun)quote:
Werkt wel jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou daar ook van gaan janken, maar om hele andere redenen![]()
Werkt hij nu niet voor je?
Ik wil het verhaal wel horenMaar no budding in hoor
Okequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat wil er wel eens aan vooraf gaan
Maar nee, gewoon even een rustig plekje voor mezelf
Zou je je daar voor op kunnen geven? Ik ben wel benieuwd naar mijn 'ideale match'quote:
Vast wel, gewoon ff BNN mailenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Zou je je daar voor op kunnen geven? Ik ben wel benieuwd naar mijn 'ideale match'
Niet 'tijdens' het drinken zelf?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meh, ligt er een beetje aan. Jank sowieso veel als ik de dag van tevoren gezopen hebDan is een knuffel wel prettig soms
Yats, laat jij vrouwen en alles daarom heen nu gewoon voor wat het is. Dat maakt je situatie denk ik alleen maar 'slechter' als je je daar ook mee bezig gaat houden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Zou je je daar voor op kunnen geven? Ik ben wel benieuwd naar mijn 'ideale match'
Valt te overwegenquote:
Is niet schattigquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet 'tijdens' het drinken zelf?
Wel schattig hoor
De drempels waar je overheen moet op die weg kunnen heel hoog zijn. Probeer een laddertje te zoekenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:17 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, de weg is nog lang. Gelukkig is t eigenlijk alleen een zelfvertrouwensprobleem dat zich in andere dingen uit. Dat valt redelijk op te lossen of in ieder geval in te perken.
Ga er eens echt minder mee bezig zijn in je hoofd, met dat daten, zoals je steeds zegt van plan te zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |