Is wel chill als je je matties kan vrijhouden als ze een mindere periode hebben ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach ergens wel, maar het is eerder dat ik het überhaupt met vrienden bij het uitgaan ook wel doe.
Op advies van de therapeut? Helpt het je?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zet op een rijtje wat ik nu echt wil bereiken in mijn leven, ga dan nadenken hoe dat te doen etc. En daarnaast schrijf ik op welke negatieve gedachten er zijn, wanneer en waarom ze ontstaan en waarom ze onzin zijn.
[..]
Dacht ik alGoed plan! Have fun
Ik pas evenquote:
Een link van Fas, dit moet ik kijken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef Fascination het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)euwe_held_seije.html
Dit gaat de held van alle fokkers worden, hoor.
Ja, ik vond die taekwondotrappen ook altijd heerlijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahaha
Had ik bij de karate ook. Dan gingen we sparren en dan mocht je lekker los. Blauwe plekken maar het voelde goed
Wat is dat nou weer, eerst aanbieden en dan zelf aftaaien? : oquote:
Vorige week ongegeneerd staan janken bij een bepaald liedje. *proberen gaatquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij zegt het zelf ook
Helpt een borrel en een passend muziekje misschien?
Ik wist niet dat we gingen groepjankenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer, eerst aanbieden en dan zelf aftaaien? : o
Meestal ben ik dat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is wel chill als je je matties kan vrijhouden als ze een mindere periode hebben ja.
Heerlijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Vorige week ongegeneerd staan janken bij een bepaald liedje. *proberen gaat
Af en toe janken is lekker therapeutischquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we gingen groepjanken
Nope, depressies gun je je ergste vijand niet. En ja, de timing was niet fijn. Maar gelukkig ben ik net op tijd door iemand verwezen naar een psycholoog.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen, als de hele boel ineens bij elkaar komt.
Gelukkig maar geen depressie, dat is geen beste bedoening
Nee, op advies van een ervaringsdeskundige hierquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op advies van de therapeut? Helpt het je?
MInder werkeloze maten regelenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Meestal ben ik dat.Ik weet niet wat het is.
"Opgehaald"quote:
Maar in groepsverband...?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Af en toe janken is lekker therapeutisch
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heerlijk
Ben benieuwd welk liedje dat was
Ze hebben allemaal een baan en beter salaris.quote:
Ja, da's vaak zo, dat je dat zelf dan niet zietquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
Nope, depressies gun je je ergste vijand niet. En ja, de timing was niet fijn. Maar gelukkig ben ik net op tijd door iemand verwezen naar een psycholoog.
[..]
Nee, op advies van een ervaringsdeskundige hier
Blij dat ik kon helpenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
Nope, depressies gun je je ergste vijand niet. En ja, de timing was niet fijn. Maar gelukkig ben ik net op tijd door iemand verwezen naar een psycholoog.
[..]
Nee, op advies van een ervaringsdeskundige hier
Goed nummer.quote:
I wish I couldquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Af en toe janken is lekker therapeutisch
Iedereen heeft wel een liedje waar net wat meer gedachten en gevoelens achter zitten toch?quote:
Het waren twee foksters die me dat op het hart gedrukt hebben. En daar blijf ik ze eeuwig dankbaar voor. En nee, zelf zie je de uitweg vaak niet in zo'n situatie. Het is net alsof je in een labyrint van hoge heggen staat en keer op keer een doodlopende weg inloopt op weg naar de uitgang.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, da's vaak zo, dat je dat zelf dan niet zietGelukkig oplettend iemand om je heen
En mooi, is dit topic toch nog ergens goed voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |