Sinds september. Inmiddels bezig met tweede cursus (volledige vorm is opgeknipt in drie stukken / cursussen). Vind het erg leuk om te doen, ook al bak ik er niks vanquote:
Fuck dat, als ik dat kan, kan jij dat ookquote:
Dan nog steeds. Het voelt kut, maar dat moet juistquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:50 schreef yats het volgende:
[..]
He bah art
[..]
Komt goed!
[..]
Dat is t ook, maar niet als je het te vaak doet. Als in, meerdere keren op een dag
Gedeeltelijk eens. Bij een depressie is dat geen vooruitgangquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huilen is goed
Dat is geen terugval, dat is vooruitgang
Tai Boha!quote:
Je doet je best, dat telt alquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sinds september. Inmiddels bezig met tweede cursus (volledige vorm is opgeknipt in drie stukken / cursussen). Vind het erg leuk om te doen, ook al bak ik er niks van
Ik zal morgen kijkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fuck dat, als ik dat kan, kan jij dat ook
Extreem kut. Maar het moet inderdaad. Al werkt schrijven ook goed. Dat heb ik vanmiddag nog gedaan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan nog steeds. Het voelt kut, maar dat moet juist
Gewoon doen dan. Wat let je?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens. Bij een depressie is dat geen vooruitgang
Maar ik wil nu eigenlijk ook even flink hard janken en hopen dat ik me beter voel
Is goed moppiequote:Op dinsdag 7 april 2015 20:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zal morgen kijken
Maar dan wel samen want eng
Lukt me nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef yats het volgende:
[..]
Extreem kut. Maar het moet inderdaad. Al werkt schrijven ook goed. Dat heb ik vanmiddag nog gedaan.
[..]
Gewoon doen dan. Wat let je?
5 jaar kickboxen/muy thai gedaan, pas lekker zelf opquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tai Boha!
En een jaartje taekwondo, dus kijk maar uit
Moppie moppie moppie, ik vind je helemaal toppie….quote:
Klinkt als een zomerhitquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Moppie moppie moppie, ik vind je helemaal toppie….
quote:
Maar daar heeft hij toch geen last van?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens. Bij een depressie is dat geen vooruitgang
Maar ik wil nu eigenlijk ook even flink hard janken en hopen dat ik me beter voel
Prima, kut, gewoon gaan met z'n tweeënquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Moppie moppie moppie, ik vind je helemaal toppie….
Ken je dat nummer niet?quote:
Dat was toch van Brace?quote:
Ik vind het vooral belangrijk dat ik het leuk vind om te doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |