Ik moest een beetje huilen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:57 schreef aeque het volgende:
Die Marlies, beetje eisen dat de man moet betalen.
Seagal is ook een baas. Nu durf ik niet meerquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik ontwijk al die shit met mijn maand aikido-ervaring hoor![]()
Verkapte 'Steven Seagal is een held'-post
Dat kun je toch ook hebben als je een enorme confrontatie met jezelf aangaat? Hoeft toch niet meteen een depressie te zijn?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Huilbuien die extreem zijn klinkt wel zo.
Gewoon blegh om gister / eergisteren. Moet er gewoon even uit denk ik, dan voel ik me wel beter
[..]
Was lief bedoeld
Komt goed, MOPPIEquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Iets met makkelijker gezegd dan gedaan
Maar ik ga mijn best doen
Ik ga helemaal stuk hier :'Dquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef Fascination het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)euwe_held_seije.html
Dit gaat de held van alle fokkers worden, hoor.
Ik zou ook betalen, daar niet van. Maar het eisen gaat wel wat ver.quote:
Ik zet op een rijtje wat ik nu echt wil bereiken in mijn leven, ga dan nadenken hoe dat te doen etc. En daarnaast schrijf ik op welke negatieve gedachten er zijn, wanneer en waarom ze ontstaan en waarom ze onzin zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het van je af schrijven? Of meer verhalen schrijven (als in: lekker een andere wereld bedenken)?
Dacht ik alquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:57 schreef Californium het volgende:
[..]
NEE! Ik ga ronald verder kijken![]()
[..]
Hosti en ik gaan op misschien![]()
Nog een keer gekeken, het enige wat me opvalt is een rasta man smiley.quote:
Had ik het toch goed met Bracequote:
Zo zondequote:
Betalen voor vrouwenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou ook betalen, daar niet van. Maar het eisen gaat wel wat ver.
Echt serieus? Ik vind dat echt zo overbodig.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou… Ik denk dat het er wel tegenaan zitquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kun je toch ook hebben als je een enorme confrontatie met jezelf aangaat? Hoeft toch niet meteen een depressie te zijn?
Lekker laten gaan dan. Lukt je dat op eigen commando?
"Dus je zit wel op facebook? Dat is ook wel een beetje gay, he?"quote:
Misschien maar goed ookquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nog een keer gekeken, het enige wat me opvalt is een rasta man smiley.
Ik ken Fok! hier niet goed genoeg voor.
Dat kan ik me wel voorstellen, als de hele boel ineens bij elkaar komt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zat er wel dicht tegenaan doordat echt alles tegelijkertijd mis ging en er gewoon echt teveel shit om me heen gebeurde waar ik nare gevoelens van kreeg. Al herken ik een depressie wel, die heb ik op mijn 15e behoorlijk extreem gehad inclusief zelfmoordneigingenMaar nee, zo erg is t nu gelukkig by far niet
Je hebt gelijk, hij zegt het zelf ookquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou… Ik denk dat het er wel tegenaan zit
Maar nee, lukt me niet
Gewoon 50-50. Bij een tweede of derde date word het anders.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:00 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:
Ach ergens wel, maar het is eerder dat ik het überhaupt met vrienden bij het uitgaan ook wel doe.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt serieus? Ik vind dat echt zo overbodig.
Doe ik meequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij zegt het zelf ook
Helpt een borrel en een passend muziekje misschien?
Tai boha motherfucker!quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Seagal is ook een baas. Nu durf ik niet meer
Hahahaquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]Paar weken niet geweest en was veel opgefokter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |