Hm, ik wil je wel wat toesturen, maar of dat een goed idee is? Probeer anders gewoon een beetje te relaxen en de gedachten uit te zetten?quote:
Neuh, maar het was zo fout en slecht dat het soort cultstatus heeft.quote:
Huilbuien die extreem zijn klinkt wel zo.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar daar heeft hij toch geen last van?
Om een specifiek iets, of gewoon ff blegh?
Was lief bedoeldquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Prima, kut, gewoon gaan met z'n tweeën
Wil je op misschien?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb nog niets staan…. dus wie weet
Het van je af schrijven? Of meer verhalen schrijven (als in: lekker een andere wereld bedenken)?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef yats het volgende:
[..]
Extreem kut. Maar het moet inderdaad. Al werkt schrijven ook goed. Dat heb ik vanmiddag nog gedaan.
[..]
Gewoon doen dan. Wat let je?
Van wie is het?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neuh, maar het was zo fout en slecht dat het soort cultstatus heeft.
NEE! Ik ga ronald verder kijkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:56 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, ik wil je wel wat toesturen, maar of dat een goed idee is? Probeer anders gewoon een beetje te relaxen en de gedachten uit te zetten?
Hosti en ik gaan op misschienquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet zeggen dat ik dat elke avond opzet voor ik ga slapen
Ja, bizarquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:57 schreef aeque het volgende:
Die Marlies, beetje eisen dat de man moet betalen.
Ik zat er wel dicht tegenaan doordat echt alles tegelijkertijd mis ging en er gewoon echt teveel shit om me heen gebeurde waar ik nare gevoelens van kreeg. Al herken ik een depressie wel, die heb ik op mijn 15e behoorlijk extreem gehad inclusief zelfmoordneigingenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar daar heeft hij toch geen last van?
Om een specifiek iets, of gewoon ff blegh?
Dat van mij ookquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Huilbuien die extreem zijn klinkt wel zo.
Gewoon blegh om gister / eergisteren. Moet er gewoon even uit denk ik, dan voel ik me wel beter
[..]
Was lief bedoeld
Krijg die man dan wel waar voor zijn geld?quote:
Nou, ik ontwijk al die shit met mijn maand aikido-ervaring hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
5 jaar kickboxen/muy thai gedaan, pas lekker zelf op
Nee, ook niet eensquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Krijg die man dan wel waar voor zijn geld?
quote:
Ik zeg niks.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb in je fobo gekeken maar daar staat ook niets. Niks easter egg.
Hosti had ik alquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:57 schreef Californium het volgende:
[..]
NEE! Ik ga ronald verder kijken![]()
[..]
Hosti en ik gaan op misschien![]()
Toch apart dat je dat soort gevoelens ideeën hebt als je niet zo'n weekend hebt, maar ook als je het wel hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Huilbuien die extreem zijn klinkt wel zo.
Gewoon blegh om gister / eergisteren. Moet er gewoon even uit denk ik, dan voel ik me wel beter
[..]
Was lief bedoeld
Lekker is dat hequote:Op dinsdag 7 april 2015 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het vooral belangrijk dat ik het leuk vind om te doen
Het is echt even een uurtje verplicht ontspannen in de week
Oh die heb ik wel eens gehoord jaquote:
Iets met makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat van mij ookEn wederom, niet zo aanstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |