Chocobabyquote:
Ja goed, zoals ik al zei, kan ook gewoon aan mijn opvatting liggen hoor. Maar herkenbaar, alhoewel ik hier mijn hart meer op mijn mouwen draag dan irlquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik? Oh ik heb zo mijn momenten, maar dat heeft met wat andere dingen te maken. Dat is meer een frustratie ding.
Ik denk dat niemand hier mijn slechte periode zou kunnen benoemen (behalve wat insiders). Op een gegeven moment heb je bijna een perfect masker.
Nee dat wist ik niet. Wie is de vader(s)?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze heeft een drieling, wist je dat niet?
Ben ik nu ook niet. Al blijft het natuurlijk fijn om een keer iemand te treffen met dezelfde wederzijdse klik op die manierquote:
Jij doet niet onbevlekte ontvangenis?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden meegedaan met zoiets. Moest elke week weer lachen als ze vroegen of ik zwanger zou kunnen zijn.
Dus, wanneer ga je op mijn natte lap zuigen? #smoothquote:
Die 's'quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet. Wie is de vader(s)?
Ik krijg de komende tijd nog even geen kind gelukkig.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat was de uitslag?![]()
Wat voor onderzoek ga je aan meewerken?
Dat lukt al aardig. Maar daar kom je maar zo ver mee.quote:
Hoeveel maanden?quote:
Oh mijn haat momenten moet je niet opvatten als zijnde dat ik slecht in mijn vel zit hoor. That's just me.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja goed, zoals ik al zei, kan ook gewoon aan mijn opvatting liggen hoor. Maar herkenbaar, alhoewel ik hier mijn hart meer op mijn mouwen draag dan irl
Hehe, inderdaad. Maar ja, Maria lukte het ook.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden meegedaan met zoiets. Moest elke week weer lachen als ze vroegen of ik zwanger zou kunnen zijn.
Technisch gezien is het mogelijk en die mogelijkheid wil natuurlijk niet uitsluitenquote:
Oke, interessant.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik krijg de komende tijd nog even geen kind gelukkig.
Het gaat over obstipatie, ik moet voedingssupplementen nemen en markers die niet verteerd worden, wat rontgenfoto's laten maken en een dagboek bijhouden.
Waar heb je behoefte aan? Je gevoelens te kunnen delen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lukt al aardig. Maar daar kom je maar zo ver mee.
[..]
Hoeveel maanden?
Ja ja, je noemde me gewoon indirect eigenlijk een sletquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Technisch gezien is het mogelijk en die mogelijkheid wil natuurlijk niet uitsluiten
[..]
NIets mis mee. irl ben ik hetzelfde, meeste mensen hier ken ik toch niet dus dan heb ik daar minder problemen mee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh mijn haat momenten moet je niet opvatten als zijnde dat ik slecht in mijn vel zit hoor. That's just me.
Zowel hier als in irl weten mensen eigenlijk bizar weinig van mij, ben ik heel selectief in.
Ja, en meer sociale contacten. Ik ben erg eenzaam.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar heb je behoefte aan? Je gevoelens te kunnen delen?
Ben een slet als je meerdere bedpartners hebt dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ja, je noemde me gewoon indirect eigenlijk een slet
Nja als je probeert zwanger te worden is het niet heel erg netjes/tactischquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Ben een slet als je meerdere bedpartners hebt dan?
Dan ben je er dus wel mee bezig, lees als je posts van vandaag en gister eens terug en ga inzien hoeveel jij je daar mee bezig houdt. Ik zeg net dat ik weinig over mijzelf praat dus bij deze dan maar een keer een exclusieve post.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ben ik nu ook niet. Al blijft het natuurlijk fijn om een keer iemand te treffen met dezelfde wederzijdse klik op die manier
Meer meetenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en meer sociale contacten. Ik ben erg eenzaam.
[..]
Ben een slet als je meerdere bedpartners hebt dan?
Ik kreeg een oprispingquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus, wanneer ga je op mijn natte lap zuigen? #smooth
Alleen toch als je een monogame relatie hebt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja als je probeert zwanger te worden is het niet heel erg netjes/tactisch
Bij twi op het werk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Broodjes bakken is zo leuk.
Waar gaan ze geserveerd worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |