Hey die blog volg ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had deze gemaakt:
http://chickslovefood.com/turkse-linzensoep-mercimek-corbasi/
Stuk Turks brood erbij en je zit vol voor de avond.
Is erg simpel inderdaad. Het voornaamste probleem van een pompoen is het schillen en snijden. Wat een karwei is dat zeg.
Al ging het de laatste keer wel beter dan de vorige keren.
Zit je in een kroeg?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:38 schreef FrauMilena het volgende:
Vrouw aan de bar 'hi hi hiiii' ? Geen idee waar het over gaat.
Gebruik ik mijn smoothiemaker ook nog een keer.quote:
Groen. Daarna komt bruin en dan zwart.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies.
Ik ga naakte lichamen kijken op RTL5
Deze man weetquote:
Nee dat was te zien op NPO 3. Helaas, ik zit thuis. Ik heb een barretje in m'n aachtertuin, wist je dat?quote:
Respectquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Groen. Daarna komt bruin en dan zwart.
Ik zet het net aan. Dat haar is veel te kort.quote:
Mijn vader in zijn kelder, als het af is tenminste. Moet ik ooit nog een meet houden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee dat was te zien op NPO 3. Helaas, ik zit thuis. Ik heb een barretje in m'n aachtertuin, wist je dat?
En haar haar is eigenlijk nog wel het leukste aan haarquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zet het net aan. Dat haar is veel te kort.
Daarvoor heb ik judo gedaan al ben ik daar bij geel mee gestopt. Daarna ben ik tae kwon do gaan doen en toen had ik rode band. Zwart kwam daarna.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Respect![]()
Ik heb nooit aan dat soort sporten gedaan
Het werkt blijkbaar welquote:
Nice! Daar lopen andere mensen ook zo binnen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee dat was te zien op NPO 3. Helaas, ik zit thuis. Ik heb een barretje in m'n aachtertuin, wist je dat?
SC Relaties.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
Wow het voelde heel even alsof ik stoned was.
Wat is deze tovenarij.
Wanneer gaan we drinken danquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nope, we hebben hier geen achteromquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef yats het volgende:
[..]
Het werkt blijkbaar wel
[..]
Nice! Daar lopen andere mensen ook zo binnen?
Martial art Thijsquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik judo gedaan al ben ik daar bij geel mee gestopt. Daarna ben ik tae kwon do gaan doen en toen had ik rode band. Zwart kwam daarna.
Nee, ze is gewoon nee. Althans vind ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En haar haar is eigenlijk nog wel het leukste aan haar
Anders had je dat gedaan? Is er plek voor een fok meet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nope, we hebben hier geen achterom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |