Niet actief, maar doe wel oefeningen thuis.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:29 schreef FrauMilena het volgende:
Is iemand hier actief met voeding bezig en muscle training?
quote:
quote:
Ik had deze gemaakt:quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klinkt goed! Even gegoogled, lijkt me makkelijker te maken dan pompoensoep. Nog nooit met pompoen gewerkt :$
Jij kan ook zo goed karate?quote:
Muscle training wel, voeding (nog) niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:29 schreef FrauMilena het volgende:
Is iemand hier actief met voeding bezig en muscle training?
Helaas niet, afgelopen weekend heb ik als gevolg van nadenken over het gesprek van vorige week en wat 'bijkomende dingen' nog een flinke terugval inclusief flink huilen gehadquote:
Ik heb nog wel een piano voor jequote:
Het is eng, maar je hoeft er niet te postenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
|Er zijn topics buiten deze sc?Thanks, zal ik eens rondkijken
Met gewichten en zo? Ik wil ook, maar ik wil niet afvallen (cardio is geen optie dus) en ook niet meer eten. Echt een dom probleem weer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet actief, maar doe wel oefeningen thuis.
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:33 schreef aeque het volgende:
Net een lekkere sinasappel-yoghurt smoothie gemaakt.
Wantquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:33 schreef aeque het volgende:
Net een lekkere sinasappel-yoghurt smoothie gemaakt.
Binnenkort eens met aardbei of bosvruchten proberen.quote:
Ned 3?quote:
Bietje lurken tochquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is eng, maar je hoeft er niet te posten
En op wie lijk jij?quote:
NPO 3.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Binnenkort eens met aardbei of bosvruchten proberen.
[..]
Ned 3?
Zonder suiker he, dus kan zijn dat hij dan voor sommigen iets minder is.quote:
Haha ja dat snapte ik, maar vroeg me af wat er mee was.quote:
Ik gebruik soms met water gevulde colaflessen als gewichten. Maar over het algemeen doe ik buikspieroefeningen en ga ik weer squatten en opdrukken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Met gewichten en zo? Ik wil ook, maar ik wil niet afvallen (cardio is geen optie dus) en ook niet meer eten. Echt een dom probleem weer.
Dat ben ik nog steeds, ook al doe ik het jaren niet meer.quote:
Heerlijke plaatsvervangende schaamte,quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha ja dat snapte ik, maar vroeg me af wat er mee was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |