Waarom niet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hmm, misschien. Ik ben liever niet gespierd tho
Jij ook al?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Weet ikZo heb ik Hosti gehosseld
Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Turkse linzensoep voor morgen en overmorgen, en een aardappel-pastinaak puree met wat groenten voor vandaag.
Oh, dat klinkt heerlijk. Focaccia
Straks weer First Dates op TV. Kijken hoe het echt moet enzoquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is ook niet mooi zo wel bij mannen als vrouwenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vind ik niet mooi. Afgetraind wel, maar echt gespierd niet.
Die linzensoep, hoe is ie? Wil ik, net als pompoensoep, ook eens maken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Turkse linzensoep voor morgen en overmorgen, en een aardappel-pastinaak puree met wat groenten voor vandaag.
Oh, dat klinkt heerlijk. Focaccia
Nee, dat begrijp ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:07 schreef yats het volgende:
[..]
In eerste instantie vooral gesprekken waarbij zelfinzicht het doel is. Alleen iets van jaren en wat nogal negatief beïnvloed is door een extreem vervelend verleden poets je niet zomaar weg in een paar weken.
Ik zie jou ook niet als een 1984 Schwarzeneggerquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vind ik niet mooi. Afgetraind wel, maar echt gespierd niet.
pompoensoep is zoooooooo lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die linzensoep, hoe is ie? Wil ik, net als pompoensoep, ook eens maken.
Is nog helemaal niets zeker jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Saw itquote:
Dat was jij toch al?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie jou ook niet als een 1984 Schwarzenegger
3 van de 4 opdrachten gingen best aardig, maar die 4e liet mijn hoofd exploderen, ik zag het gewoon nietquote:
uiteraard... met stukjes kip bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel een kleine bite, anders is meh.
Ik moest wel, ik liep continu vast in dezelfde gedachten etc en die kan ik niemand aanraden. Daar word je alleen maar extreem ongelukkig van. Maar hopelijk ga ik het verschil langzaamaan steeds meer merken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ikGoed dat je er wel mee aan de slag bent
Bijna, eerder Jean Claude van Damme nu.quote:
Pepersquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uiteraard... met stukjes kip bijvoorbeeld
Of wortel
Oh fuck, de pompoen op het balkon nog steeds een keer slachtenquote:
De puree viel wat tegen. Teveel aardappel denk ik.quote:
Erg lekker. Smaakvol, vullend. Beetje pittig, maar niet te. We zaten er vrij vol van vorige weekquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die linzensoep, hoe is ie? Wil ik, net als pompoensoep, ook eens maken.
Met een goede therapeut moet daar zeker vooruitgang in zijn te boekenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moest wel, ik liep continu vast in dezelfde gedachten etc en die kan ik niemand aanraden. Daar word je alleen maar extreem ongelukkig van. Maar hopelijk ga ik het verschil langzaamaan steeds meer merken.
En hoe zit die er nu uit?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bijna, eerder Jean Claude van Damme nu.
Dat. Vroeger als kind bij een kinderpsycholoog geweest. Heeft goed geholpenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met een goede therapeut moet daar zeker vooruitgang in zijn te boeken
Ik heb het over de vroegere versie van hem.quote:
Daar ga ik wel vanuit...Al kost t veel tijd en is t soms pijnlijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met een goede therapeut moet daar zeker vooruitgang in zijn te boeken
Oh die fietsquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb het over de vroegere versie van hem.
Ja, voor de oude variant hoef ik niet veel moeite te doenquote:
Klinkt goed! Even gegoogled, lijkt me makkelijker te maken dan pompoensoep. Nog nooit met pompoen gewerkt :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De puree viel wat tegen. Teveel aardappel denk ik.
[..]
Erg lekker. Smaakvol, vullend. Beetje pittig, maar niet te. We zaten er vrij vol van vorige week
Heb dit keer chilipepers gebruikt ipv een rode peper, ben benieuwd of ik het proef.
Ach iedereen weet op wie ik lijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, voor de oude variant hoef ik niet veel moeite te doen
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, voor de oude variant hoef ik niet veel moeite te doen
Je zou het niet zeggenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat. Vroeger als kind bij een kinderpsycholoog geweest. Heeft goed geholpen
In LIF zijn er wel wat topics te vinden geloof ik. Misschien daar eens een kijkje wagen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:29 schreef FrauMilena het volgende:
Is iemand hier actief met voeding bezig en muscle training?
Ha, ja! Het is zeker geen kattepisquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit...Al kost t veel tijd en is t soms pijnlijk
Herman (idols)quote:
|Er zijn topics buiten deze sc?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In LIF zijn er wel wat topics te vinden geloof ik. Misschien daar eens een kijkje wagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |