Bruinwerkersquote:
Dat is een manier, maar vrij destructief en redelijk onomkeerbaar.quote:
Je hebt nog een week. Als je die deadline niet haalt kom ik persoonlijk verhaal halen en nee dat wordt niet gezellig.quote:
Mij ookquote:
WHUTquote:
Frau slaat je bont en blauwquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je hebt nog een week. Als je die deadline niet haalt kom ik persoonlijk verhaal halen en nee dat wordt niet gezellig.
Wow.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je hebt nog een week. Als je die deadline niet haalt kom ik persoonlijk verhaal halen en nee dat wordt niet gezellig.
quote:
Ja tegenwoordig hebben ze een klantportaal...quote:
Aldus de koning van de DMquote:
Zo'n bericht wat je eerder vanaaf van mij kreeg, waar je vervolgens niet op reageert.quote:
Ja !quote:
Weet waar je aan begint.quote:
Dubbele Meid.quote:
Shit zegquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ja tegenwoordig hebben ze een klantportaal...
Dus ik aangemaakt en ingelogd ... zie ik dat ik een achterstand heb....
Dan helpt het niet om dat hier te postenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja !Waarschijnlijk kan hij me omblazen maar oke. Schijn ophouden.
Bang voor fraumilena.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:14 schreef Myraela het volgende:
Hoi boefjes. Hoe is het met jullie op deze mooie dag.
Wel goed. Heerlijk gekookt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:14 schreef Myraela het volgende:
Oh ja!quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n bericht wat je eerder vanaaf van mij kreeg, waar je vervolgens niet op reageert.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
beestquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:14 schreef Myraela het volgende:
Yats doet het ook veel met FoBo.quote:
Voel me lui. Dat ben ik ook.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:14 schreef Myraela het volgende:
*heeft nu een beeld van een bodybuildende frau*quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja !Waarschijnlijk kan hij me omblazen maar oke. Schijn ophouden.
[..]
Weet waar je aan begint.
Nee, ik ben keizerquote:
Ik kijk naar buiten en zie de zonsondergang over de mooie huizen voor me. Mijn buik is gevuld met kapsalon en heb tot volgende week geen verantwoordelijkheden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:14 schreef Myraela het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Shh, is toch binnen 5 minuten weer vergeten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan helpt het niet om dat hier te posten
quote:
quote:
Not even closequote:Op dinsdag 7 april 2015 20:16 schreef yats het volgende:
[..]
*heeft nu een beeld van een bodybuildende frau*
[..]
Nee, ik ben keizer
Wat heb je gemaakt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel goed. Heerlijk gekookt.
En met jou?
Ik zal jou eens...quote:
Ik beroep me op mijn zwijgrechtquote:
De open deur: morgen werk van maken dus!quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Ik heb er verder niks over gehoord.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kijk naar buiten en zie de zonsondergang over de mooie huizen voor me. Mijn buik is gevuld met kapsalon en heb tot volgende week geen verantwoordelijkheden.
Heeeeeerlijk dus. En met u?
Training nodig?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Shh, is toch binnen 5 minuten weer vergeten.
[..]
[..]
[..]
Not even close
Ja zou het?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De open deur: morgen werk van maken dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik, ik heb de foto gezienquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Shh, is toch binnen 5 minuten weer vergeten.
[..]
[..]
[..]
Not even close
Levert veel op joh, niet normaalquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zou het?2cent? lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zou het?Whut, dat beetje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Afgetrained?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hmm, misschien. Ik ben liever niet gespierd tho
Turkse linzensoep voor morgen en overmorgen, en een aardappel-pastinaak puree met wat groenten voor vandaag.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt?
Ik ben ook de hele avond aan het bakken. twi wilde graag hartig trakteren. Dus bak ik een kaas uien broodje, olijvenbroodje en een tomaten focaccia.
Hoeft ook niet, ik leer je wel een paar grepenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hmm, misschien. Ik ben liever niet gespierd tho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |