Zo werkt het niet.quote:
Staat op de agenda, morgenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]En Air
[..]
Plagen, maar ook subtiele hint.
Maar jij hebt ook niks aan mijn dickpicsquote:
Nogmaals...quote:
Fijne avondquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:08 schreef Californium het volgende:
Dus, ik ga mezelf even half uur voor de kop slaan en bedenken dat ik ga doen ennnnn…. daarna ga ik iets op netflix kijken en slapen![]()
![]()
DM'en dan maar? Gaan we een zuipdate plannen.quote:
Gewoon chillen jatochquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:08 schreef Californium het volgende:
Dus, ik ga mezelf even half uur voor de kop slaan en bedenken dat ik ga doen ennnnn…. daarna ga ik iets op netflix kijken en slapen![]()
![]()
Trusten alvast.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:08 schreef Californium het volgende:
![]()
Zo werkt het niet lieverdquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon chillen jatochEn niet zo aanstellen, slaap lekker
![]()
Haal het eruit dan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:09 schreef Californium het volgende:
Zo werkt het niet lieverd
Het moet weg uit mijn hoofd GVD
Laterz
quote:
Voor de derde keer dan...quote:
SCHIETEN!quote:
Bruinwerkersquote:
Dat is een manier, maar vrij destructief en redelijk onomkeerbaar.quote:
Je hebt nog een week. Als je die deadline niet haalt kom ik persoonlijk verhaal halen en nee dat wordt niet gezellig.quote:
Mij ookquote:
WHUTquote:
Frau slaat je bont en blauwquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je hebt nog een week. Als je die deadline niet haalt kom ik persoonlijk verhaal halen en nee dat wordt niet gezellig.
Wow.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je hebt nog een week. Als je die deadline niet haalt kom ik persoonlijk verhaal halen en nee dat wordt niet gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |