Het werkt blijkbaar welquote:
Nice! Daar lopen andere mensen ook zo binnen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee dat was te zien op NPO 3. Helaas, ik zit thuis. Ik heb een barretje in m'n aachtertuin, wist je dat?
SC Relaties.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
Wow het voelde heel even alsof ik stoned was.
Wat is deze tovenarij.
Wanneer gaan we drinken danquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee dat was te zien op NPO 3. Helaas, ik zit thuis. Ik heb een barretje in m'n aachtertuin, wist je dat?
Nope, we hebben hier geen achteromquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef yats het volgende:
[..]
Het werkt blijkbaar wel
[..]
Nice! Daar lopen andere mensen ook zo binnen?
Martial art Thijsquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik judo gedaan al ben ik daar bij geel mee gestopt. Daarna ben ik tae kwon do gaan doen en toen had ik rode band. Zwart kwam daarna.
Nee, ze is gewoon nee. Althans vind ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En haar haar is eigenlijk nog wel het leukste aan haar
Anders had je dat gedaan? Is er plek voor een fok meet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nope, we hebben hier geen achterom
Ik heb hem opgeslagen. Volgende keer zal ik die maken en dan kijken welke ik lekkerder vind.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hey die blog volg ik.
Deze klinkt ook wel goed en iets trouwer aan het Turkse recept:
http://mijnmixedkitchen.b(...)rkse-linzensoep.html
Is het liefde?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
Wow het voelde heel even alsof ik stoned was.
Wat is deze tovenarij.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb de foto's om het hard (hihi hard) te maken.
Weet je dat heel zeker?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk niet dat het door jullie kwam.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:42 schreef yats het volgende:
[..]
Anders had je dat gedaan? Is er plek voor een fok meet?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn vader in zijn kelder, als het af is tenminste. Moet ik ooit nog een meet houden.
quote:
quote:
Dat ben ik met je eens...quote:
Klopt. Dat doe jij.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb de foto's om het hard (hihi hard) te maken.
Plus pool party en garden party in één.quote:
Wanneer het mij uitkomt natuurlijkquote:
Aeque is eerst aan de beurt met said kelderquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:42 schreef yats het volgende:
[..]
Anders had je dat gedaan? Is er plek voor een fok meet?
Een Fok!meet die eindeloos gaat duren.quote:
Zie je dat nu pas?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Aeque is eerst aan de beurt met said kelder
Grumpy, je tekstje boven UI.
Drank kan ik natuurlijk altijd meenemenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wanneer het mij uitkomt natuurlijkVolgens mij ligt er nu alleen geen drank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |