Die's mooiquote:
Nou ja zeg, bied ik eens een keer wat aan om op te zuigen is het nog niet goedquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd die natte lap even lekker bij je.
Nou... Bij de eerste noten ga ik al.quote:
Hoi Tina.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
Morgen moet ik beginnen met mijn stoelgangdagboek bijhouden.
Beste advies in deze thread.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Yats, laat jij vrouwen en alles daarom heen nu gewoon voor wat het is. Dat maakt je situatie denk ik alleen maar 'slechter' als je je daar ook mee bezig gaat houden.
Gewoon langzaam benaderen en er overheen proberen te komenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De drempels waar je overheen moet op die weg kunnen heel hoog zijn. Probeer een laddertje te zoeken(Iets wat voor jou werkt in plaats van tegen jou)
Zie de post onder jouw postquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga er eens echt minder mee bezig zijn in je hoofd, met dat daten, zoals je steeds zegt van plan te zijn.
Ik geloof jequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook dat moet je niet doen. Je bent er nu gewoon zelf niet klaar voor om dat te ervaren. Als iets je zelfvertrouwen kan schaden is dat het wel. Je hoeft me niet te geloven, maar voor mij was dit in ieder geval wel zo.
Ja jij ook met martial art skillsquote:
Je gelooft hem, maar ga je er ook iets zelf mee doen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:24 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon langzaam benaderen en er overheen proberen te komen
[..]
Zie de post onder jouw post
[..]
Ik geloof je
Oh, was je dat aan het doen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ja zeg, bied ik eens een keer wat aan om op te zuigen is het nog niet goed
Daar mag je best wel eens een kontje bij krijgen hequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:24 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon langzaam benaderen en er overheen proberen te komen
[..]
Zie de post onder jouw post
[..]
Ik geloof je
Ja herkenbaar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou... Bij de eerste noten ga ik al.
Wel meerdere nummers waarbij ik watraak, maar janken doe ik echt alleen van dat nummer. Ja of verschillende nummers als ik mij sowieso bagger voel, maar dat is anders.
Zo verdien ik mijn geld ja.quote:
Geen behoefte aan ook, of krop je dingen op?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja jij ook met martial art skills![]()
Maar goed ik huil dus nooit.ik toon weinig tot geen emoties. Ik denk dat alleen mensen die mij goed zouden kennen, weten wanneer ik emotioneel ben. Laten die mensen er nu heel weinig zijn. Of misschien zelfs wel helemaal niet.
Dus ook geen nummer(s) waarvan ik ik ga huilen.
Is nieuw, zal volgende keer duidelijker zijnquote:
Ik? Oh ik heb zo mijn momenten, maar dat heeft met wat andere dingen te maken. Dat is meer een frustratie ding.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja herkenbaar.
Maar heb het idee dat je je sowieso de laatste dagen wat beter voelt dan een tijdej terug, maar kan ook aan mij liggen
Ik heb niets gepland de komende tijdquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je gelooft hem, maar ga je er ook iets zelf mee doen?
True...Maar ik ga er niet om vragen. Althans, enkel bij mijn beste vriendquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar mag je best wel eens een kontje bij krijgen he
Broodjes bakken is zo leuk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:25 schreef Myraela het volgende:
Omnomnom, de broodjes zijn perfect gelukt.
Haha je weet hoe ik het bedoel, gewoon zo lekker random. En er is niks mis mee, als je dan weer zo lekker random zie posten zit ik gelijk zo:quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo verdien ik mijn geld ja.
Heb vanmiddag ook al mijn eerste zwangerschapstest ooit gedaan voor dat onderzoek. Was reuzespannend.
Gewoon niet mee bezig houden Yats.quote:
Ik denk dat dat beter werkt, ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is nieuw, zal volgende keer duidelijker zijn
En wat was de uitslag?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb vanmiddag ook al mijn eerste zwangerschapstest ooit gedaan voor dat onderzoek. Was reuzespannend.
Beide, en misschien nog wel belangrijker niet goed weten hoe ik dat moet doen, niemand hebben waarbij ik dat zou willen/kunnen/durven.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen behoefte aan ook, of krop je dingen op?
Ik heb een tijdje geleden meegedaan met zoiets. Moest elke week weer lachen als ze vroegen of ik zwanger zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Yvie ben jij zwanger?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden meegedaan met zoiets. Moest elke week weer lachen als ze vroegen of ik zwanger zou kunnen zijn.
Dat sta je in ieder geval niet helemaal alleenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:27 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb niets gepland de komende tijd
[..]
True...Maar ik ga er niet om vragen. Althans, enkel bij mijn beste vriend
Ze heeft een drieling, wist je dat niet?quote:
Probeer het eens bij jezelfquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat was de uitslag?![]()
Wat voor onderzoek ga je aan meewerken?
[..]
Beide, en misschien nog wel belangrijker niet goed weten hoe ik dat moet doen, niemand hebben waarbij ik dat zou willen/kunnen/durven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |