Pure nieuwsgierigheid aeque. Ik verwacht de komende tijd weinigquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Yats, laat jij vrouwen en alles daarom heen nu gewoon voor wat het is. Dat maakt je situatie denk ik alleen maar 'slechter' als je je daar ook mee bezig gaat houden.
Dit dus!quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Yats, laat jij vrouwen en alles daarom heen nu gewoon voor wat het is. Dat maakt je situatie denk ik alleen maar 'slechter' als je je daar ook mee bezig gaat houden.
Kom op. Je kunt het. Lekker jankenquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is niet schattigZijn een paar nummer die ik moet horen en dan is het al feest
Dat heb ik gelukkig maar met 1 specifiek nummer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, valt nog meequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig maar met 1 specifiek nummer.
Veiliger ook voor omstandersquote:
Ik vind het schattigquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook dat moet je niet doen. Je bent er nu gewoon zelf niet klaar voor om dat te ervaren. Als iets je zelfvertrouwen kan schaden is dat het wel. Je hoeft me niet te geloven, maar voor mij was dit in ieder geval wel zo.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:20 schreef yats het volgende:
[..]
Pure nieuwsgierigheid aeque. Ik verwacht de komende tijd weinig
Welke nummers?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die's mooiquote:
Nou ja zeg, bied ik eens een keer wat aan om op te zuigen is het nog niet goedquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd die natte lap even lekker bij je.
Nou... Bij de eerste noten ga ik al.quote:
Hoi Tina.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
Morgen moet ik beginnen met mijn stoelgangdagboek bijhouden.
Beste advies in deze thread.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon langzaam benaderen en er overheen proberen te komenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De drempels waar je overheen moet op die weg kunnen heel hoog zijn. Probeer een laddertje te zoeken(Iets wat voor jou werkt in plaats van tegen jou)
Zie de post onder jouw postquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga er eens echt minder mee bezig zijn in je hoofd, met dat daten, zoals je steeds zegt van plan te zijn.
Ik geloof jequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook dat moet je niet doen. Je bent er nu gewoon zelf niet klaar voor om dat te ervaren. Als iets je zelfvertrouwen kan schaden is dat het wel. Je hoeft me niet te geloven, maar voor mij was dit in ieder geval wel zo.
Ja jij ook met martial art skillsquote:
Je gelooft hem, maar ga je er ook iets zelf mee doen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:24 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon langzaam benaderen en er overheen proberen te komen
[..]
Zie de post onder jouw post
[..]
Ik geloof je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |