Same differencequote:
Mijn kat is morgen jarig :$quote:
Goede vraag, dat weet ik zelf eigenlijk nietquote:Op maandag 6 april 2015 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar kan iemand jou voor wakker maken Thijs?
En dat terwijl het me om de geile stationsnaam te doen wasquote:Op maandag 6 april 2015 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat krijg je met dat geboemel langs Beesd.
Hoe dan :$quote:Op maandag 6 april 2015 21:46 schreef Samzz het volgende:
Bij de TT moet ik denken aan Carlo en Irene.
Kom danquote:
Bonnie, feli!quote:
Yup en de echte naam is Tardar Sauce.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op maandag 6 april 2015 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat terwijl het me om de geile stationsnaam te doen was
Nog drie! Drie minuten voordat ik stop, dat ik kap, dat ik nok.quote:
Gewoon haar echte naam weten, pluspunten voor jou.quote:
Oh dat jaquote:Op maandag 6 april 2015 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Nog drie! Drie minuten voordat ik stop, dat ik kap, dat ik nok.
*schud straw wakker*quote:Op maandag 6 april 2015 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Je kan mij altijd wakker maken voor een broodje shoarma met knoflooksaus. Altijd.
Angstaanjagendquote:
Oh jaquote:Op maandag 6 april 2015 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Nog drie! Drie minuten voordat ik stop, dat ik kap, dat ik nok.
quote:Op maandag 6 april 2015 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Yup en de echte naam is Tardar Sauce.
Eigenlijk zou jij haar dus als UI moeten hebben...Ik ben niet grumpy. En als ik grumpy was, dan van DisneySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt natuurlijk jaquote:Op maandag 6 april 2015 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
En mannetje, 5 jaar.
Ik mis het hebben van een hond echt ontzettend. En het is niet meer een handenbinder dan enig ander huisdier.
I know. Wist jij toch ook alquote:
quote:
Weenie. Niet slaan :$quote:
Goede last minute veranderingquote:Op maandag 6 april 2015 21:49 schreef Samzz het volgende:
Mij mag je overal voor wakker maken. Bijna overal voor.
Mijn vader en moeder passen graag opquote:Op maandag 6 april 2015 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk ja
En er is altijd wel een oplossing te vinden
Groot ben je niet, maar jij bent niet lelijk, Grumpy van Disney wel.quote:Op maandag 6 april 2015 21:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben niet grumpy. En als ik grumpy was, dan van Disney
Liever nietquote:Op maandag 6 april 2015 21:49 schreef yats het volgende:
[..]
Goede last minute verandering
Mij mag je voor twee dingen wakker maken, vul maar in welke
Werk en Vitesse?quote:Op maandag 6 april 2015 21:49 schreef yats het volgende:
[..]
Goede last minute verandering
Mij mag je voor twee dingen wakker maken, vul maar in welke
Ik was het heel even vergeten vanavondquote:
Af en toe help ik je er even weer aan herinnerenquote:Op maandag 6 april 2015 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik was het heel even vergeten vanavond
Dan is er geen probleem. Jeee voor de hond. lekker nar het strandquote:Op maandag 6 april 2015 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vader en moeder passen graag op. En anders m'n vriendin wel.
quote:Op maandag 6 april 2015 21:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon haar echte naam weten, pluspunten voor jou.
Ja, waarom doe je dat?quote:Op maandag 6 april 2015 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Af en toe help ik je er even weer aan herinneren
En anders ik wel.quote:Op maandag 6 april 2015 21:51 schreef Dqod het volgende:
Af en toe help ik je er even weer aan herinneren
Vorige week.quote:Op maandag 6 april 2015 21:51 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mocht je ooit jarig zijn dan weet ik wat ik moet geven.![]()
Voor jou ben ik ook bang jaquote:
I work in mysterious ways :$quote:
En veldwerk en jachttraining en speurenquote:Op maandag 6 april 2015 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is er geen probleem. Jeee voor de hond. lekker nar het strand
Houdt dingen interessantquote:
En terecht.quote:
Beide fout...quote:Op maandag 6 april 2015 21:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee een eigen huis en een overwinning van Vitesse, je moet het we goed zeggen.
quote:Op maandag 6 april 2015 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
I work in mysterious ways :$
So mysterious I don't even get it :$
Dat ook.quote:
Dit maakt het niet beterquote:Op maandag 6 april 2015 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
I work in mysterious ways :$
So mysterious I don't even get it :$
Dat klintk als werkquote:Op maandag 6 april 2015 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
En veldwerk en jachttraining en speuren!
Ook dat houdt dingen interessant. Voor mezelf ook :$quote:
quote:
quote:
Zeker. Hoop dat ik deze week de gegevens van de eigenaren ontvang, heb nog wel wat vragen over de hond namelijk.quote:
Ik heb er alle vertrouwen in dat het wel goedkomt. Naast angstaanjagend ben ik ook nog steeds keilief :$quote:
Wel leuk werkquote:
Verlate cadeau's zijn ook welkom hoor.quote:Op maandag 6 april 2015 21:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Meen je dat.
Nou volgend jaar weer een kans.Nog gefeliciteerd overigens.
Trainen met de hondquote:
M'n hartaanval van gisterquote:
Mijn ouders hebben er nog wel 1 voor je die je mag trainen.quote:Op maandag 6 april 2015 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trainen met de hond. Hartstikke leuk
. Speuren
.
quote:
Herplaatser?quote:Op maandag 6 april 2015 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Hoop dat ik deze week de gegevens van de eigenaren ontvang, heb nog wel wat vragen over de hond namelijk.
En onvoorspelbaarquote:Op maandag 6 april 2015 21:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat het wel goedkomt. Naast angstaanjagend ben ik ook nog steeds keilief :$
Ik wil er twee voor mezelfquote:Op maandag 6 april 2015 21:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben er nog wel 1 voor je die je mag trainen.
Als je van honden houdtquote:
Dat is het beste, voorspelbaar is saai.quote:
Je mag hem zo meenemen van ze.quote:
Waar speur je naar dan?quote:Op maandag 6 april 2015 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trainen met de hond. Hartstikke leuk
. Speuren
.
Alleen online, in het echt ben ik vrij rechtdoorzee :$quote:
Wow... Wat is het voor hond dat ze er graag vanaf willen?quote:
In haar geval heb ik daar mijn twijfels bijquote:Op maandag 6 april 2015 21:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is het beste, voorspelbaar is saai.
Kan van alles zijnquote:
Duidelijkquote:
Sorry, ben echt meer een kattenvrouwtjequote:
Jazeker. Open en ontzettend eerlijk.quote:Op maandag 6 april 2015 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen online, in het echt ben ik vrij rechtdoorzee :$
Denk ik. Hosti mag daar antwoord op geven :$
Katten zijn ookquote:Op maandag 6 april 2015 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, ben echt meer een kattenvrouwtje
En Air dan?quote:Op maandag 6 april 2015 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, ben echt meer een kattenvrouwtje
Train'em om naar rijke mannen te speurenquote:Op maandag 6 april 2015 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan van alles zijn. Maar in principe speur je met één geurobject om mee te beginnen. Een kennis van me doet bijvoorbeeld reddingswerktraining met haar hond, is ook speuren, maar dan naar mensen.
quote:Op maandag 6 april 2015 21:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jazeker. Open en ontzettend eerlijk.
Nou, wanneer heb je tijd?quote:Op maandag 6 april 2015 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen online, in het echt ben ik vrij rechtdoorzee :$
Denk ik. Hosti mag daar antwoord op geven :$
Is heel gaaf. Ik ben een keer speurobject geweest.quote:Op maandag 6 april 2015 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Train'em om naar rijke mannen te speuren
Serieus: dat klinkt nog wel geinig
Haha nee dat valt mee. Ze willen er ook niet vanaf eigenlijk maar mijn stiefmoeder wil nog wel eens klagen dat ze niet met alle 3 de honden naar buiten kan omdat ze ze dan niet kan houden mocht er een konijn, kat, andere nogal drukke hond voorbij komen of noem maar op. Ze hebben namelijk al eens haar arm uit de kom getrokken daarmee.quote:Op maandag 6 april 2015 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wow... Wat is het voor hond dat ze er graag vanaf willen?
Ik zal binnenkort eens even een weekend vrij houden, heb je geduld?quote:
Onmogelijk. Katten of honden, Beatles of The Stones, ...quote:
Die mag af en toe ook wel even op schootquote:
Air zal waarschijnlijk een woeste leeuw zijn.quote:
Dan moet je ergens heenlopen ofzo?quote:Op maandag 6 april 2015 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is heel gaaf. Ik ben een keer speurobject geweest.
En werd je gevonden?quote:Op maandag 6 april 2015 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is heel gaaf. Ik ben een keer speurobject geweest.
Vraag dat maar aan Samzzquote:Op maandag 6 april 2015 22:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort eens even een weekend vrij houden, heb je geduld?
Nee ik hoef niet te kiezen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onmogelijk. Katten of honden, Beatles of The Stones, ...
Wat voor ras is het dan?quote:Op maandag 6 april 2015 22:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha nee dat valt mee. Ze willen er ook niet vanaf eigenlijk maar mijn stiefmoeder wil nog wel eens klagen dat ze niet met alle 3 de honden naar buiten kan omdat ze ze dan niet kan houden mocht er een konijn, kat, andere nogal drukke hond voorbij komen of noem maar op. Ze hebben namelijk al eens haar arm uit de kom getrokken daarmee.![]()
Maar goed, het enige mannetje wat ze hebben is gewoon dom en is te hyper om te luisteren.
Samzz? Heeft ze geduld?quote:
Meestal mag je bij mij op schoot.quote:
quote:
Mag ze ook bij mij op schoot, dát is de vraagquote:
En terechtquote:
In essentie. Ik heb een kledingstuk van mijzelf aan m'n vriendin gegeven en ben mezelf toen gaan verstoppenquote:
Uiteraardquote:Op maandag 6 april 2015 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En werd je gevonden?
Ik kan me dat niet voorstellen eigenlijk
Dat was voorspelbaar jaquote:
Eensquote:Op maandag 6 april 2015 22:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar nu Dark side of the moon. Want Dark side of the moon
Ouwe hosselbaasquote:Op maandag 6 april 2015 22:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ze ook bij mij op schoot, dát is de vraag
Als zij dat wil, zou ik niet weten waarom niet.quote:Op maandag 6 april 2015 22:03 schreef Dqod het volgende:
Mag ze ook bij mij op schoot, dát is de vraag
Deze Samzz snaptquote:
Hoe ver verstop je je dan?quote:Op maandag 6 april 2015 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
In essentie. Ik heb een kledingstuk van mijzelf aan m'n vriendin gegeven en ben mezelf toen gaan verstoppen. Heb ook al eens onder een lading 'puin' gelegen
.
[..]
Uiteraard.
Ik knuffel gewoon graagquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als zij dat wil, zou ik niet weten waarom niet.
Ik wacht al jaren op een afspraak met haarquote:
Het zijn alle 3 Husky's en die willen nogal wisselend zijn als het aankomt op het luisteren.quote:
Pooier.quote:Op maandag 6 april 2015 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als zij dat wil, zou ik niet weten waarom niet.
Jaren nog welquote:Op maandag 6 april 2015 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wacht al jaren op een afspraak met haar
Verschilt. De ene keer ben ik het bos in gegaan en ben maar blijven rennen, de andere keer hebben ze me na een paar 100 meter onder het 'puin' gelegd.quote:
Neuh, ik zie überhaupt niet waarom ik daar toestemming voor zou moeten geven.quote:
Zolang laat ik doorgaans niet op me wachten. Heb alleen de komende 2 weekenden al plannen, daarna is het nog semi-open tot openquote:Op maandag 6 april 2015 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wacht al jaren op een afspraak met haar
Excellent,jpgquote:Op maandag 6 april 2015 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, ik zie überhaupt niet waarom ik daar toestemming voor zou moeten geven.
Ja. No liesquote:
Oh, husky's... I knowquote:Op maandag 6 april 2015 22:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Het zijn alle 3 Husky's en die willen nogal wisselend zijn als het aankomt op het luisteren.
Haha, leuke MI heb ik nuquote:Op maandag 6 april 2015 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verschilt. De ene keer ben ik het bos in gegaan en ben maar blijven rennen, de andere keer hebben ze me na een paar 100 meter onder het 'puin' gelegd.
Had het gedaan als m'n bankrekening het zou toelaten.quote:Op maandag 6 april 2015 21:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Verlate cadeau's zijn ook welkom hoor.Maar dank je.
Tenzij je nog een drempel wil nemen, dan wil ik wel moeilijk doen hoor.quote:
Omdat ik voor de helft van jou ben?quote:Op maandag 6 april 2015 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, ik zie überhaupt niet waarom ik daar toestemming voor zou moeten geven.
Lekker rigoureus,quote:Op maandag 6 april 2015 22:06 schreef Fascination het volgende:
Die mensen bij bizarre eters.Moeite hebben met een banaan eten, pleeg dan meteen zelfmoord.
Awwwwwquote:
Ik heb eind mei een plekjequote:Op maandag 6 april 2015 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zolang laat ik doorgaans niet op me wachten. Heb alleen de komende 2 weekenden al plannen, daarna is het nog semi-open tot open
quote:
quote:
En terecht, 3 jaar voorspel is wel wat teveel van het goede.quote:
Ze zijn opzich ook wel te trainen maar dan moet je er elke dag mee bezig zijn, daar waren ze dus te lui voor totdat de derde er was. Die is dus wel een beetje getraind.quote:
Geen drempels. Let's just see where this is goingquote:Op maandag 6 april 2015 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij je nog een drempel wil nemen, dan wil ik wel moeilijk doen hoor.
quote:Op maandag 6 april 2015 22:06 schreef Fascination het volgende:
Die mensen bij bizarre eters.Moeite hebben met een banaan eten, pleeg dan meteen zelfmoord.
So far, so good is mijn inschatting.quote:Op maandag 6 april 2015 22:08 schreef Dqod het volgende:
Geen drempels. Let's just see where this is going
Dat zou ik nog liever doen dan een gekookt ei eten.quote:Op maandag 6 april 2015 22:06 schreef Fascination het volgende:
Echtquote:
Ik zei toch al dat ik me schaamquote:Op maandag 6 april 2015 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht, 3 jaar voorspel is wel wat teveel van het goede.Jij ontzettende tease.
Husky's zijn heel erg goed te trainen. Je moet er alleen wel tijd in stoppen, anders worden het ADHD honden.quote:Op maandag 6 april 2015 22:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze zijn opzich ook wel te trainen maar dan moet je er elke dag mee bezig zijn, daar waren ze dus te lui voor totdat de derde er was. Die is dus wel een beetje getraind.
Oh?quote:Op maandag 6 april 2015 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt. Hoewel het niet alleen mijn schuld is
.
Nu heb ik zin in een joint, je hebt weer wat in me aangewakkerdquote:
quote:
Het mannetje bij mijn ouders dus. Al is mijn vermoeden dat je hem ook niet getraind krijgt omdat hij serieus gewoon dom is.quote:Op maandag 6 april 2015 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Husky's zijn heel erg goed te trainen. Je moet er alleen wel tijd in stoppen, anders worden het ADHD honden.
Zo rol ikquote:Op maandag 6 april 2015 22:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een joint, je hebt weer wat in me aangewakkerd
Dat laatste geloof ik niet.quote:Op maandag 6 april 2015 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Het mannetje bij mijn ouders dus. Al is mijn vermoeden dat je hem ook niet getraind krijgt omdat hij serieus gewoon dom is.
Ik vind het vooral zielig.quote:Op maandag 6 april 2015 22:06 schreef Fascination het volgende:
Weekendjunk eh. Weekendjunk :$quote:
quote:
quote:
Het is maandag schat.quote:
Dan maken die 2 aankomende volle weekenden van mij dus ook niet uitquote:
Een lekker pittig worstje?quote:Op maandag 6 april 2015 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede vraag, dat weet ik zelf eigenlijk niet
Een goed stuk vlees altijd
quote:Op maandag 6 april 2015 22:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan maken die 2 aankomende volle weekenden van mij dus ook niet uit
En dan is er nog een meet. Kies maarquote:
Recht voor je kijken tijdens het uitlaten en toch tegen een paal lopen? En allemaal van dat soort kleine dingen dat je echt denkt: dude...quote:
'tje'?quote:
Wanneer is er een meet?quote:Op maandag 6 april 2015 22:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
En dan is er nog een meet. Kies maar
Dat is gewoon dulligquote:Op maandag 6 april 2015 22:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Recht voor je kijken tijdens het uitlaten en toch tegen een paal lopen? En allemaal van dat soort kleine dingen dat je echt denkt: dude...
Geen idee. Ergens in meiquote:
quote:
Misschien kan hij wel wat hebben?quote:
Stuur je je aanvraag naar mij ajb? Ze is voor de helft van mij las ik net.quote:
Oiquote:
Hoe?quote:
Waarom hecht je waarde aan onze mening erover, wij kennen de situatie toch niet echt.quote:Op maandag 6 april 2015 22:15 schreef kurk_droog het volgende:
Mijn vriendin woont ver weg en de afgelopen dagen met een dame uit NL opgetrokken. Dubbele relatie of niet nemen?
Mocht er ooit nog een wandelmeet komen en jij gaat ook, neem ik hem mee. Kun je het voor jezelf zien. Hij trekt met zijn blonde haren en blauwe ogen wel de meeste aandacht. Een echte Duitser zeg ik altijd maar.quote:
Naar de meet of naar mij?quote:
Dubbele relatie natuurlijk.quote:Op maandag 6 april 2015 22:15 schreef kurk_droog het volgende:
Mijn vriendin woont ver weg en de afgelopen dagen met een dame uit NL opgetrokken. Dubbele relatie of niet nemen?
Ah shit dat stuk heb ik gemist.quote:
Dat hangt af van de mening van je vriendin, niet die van ons.quote:Op maandag 6 april 2015 22:15 schreef kurk_droog het volgende:
Oh, een wandelmeetquote:Op maandag 6 april 2015 22:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Mocht er ooit nog een wandelmeet komen en jij gaat ook, neem ik hem mee. Kun je het voor jezelf zien. Hij trekt met zijn blonde haren en blauwe ogen wel de meeste aandacht. Een echte Duitser zeg ik altijd maar.
kurk_droogquote:Op maandag 6 april 2015 22:15 schreef kurk_droog het volgende:
quote:
Neem ik er 2 mee (de 3e wordt daar iets te oud voor) mag je er wel eentje lenen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, een wandelmeet. Hondje mee
. Als ik tegen die tijd een hond heb
.
quote:Op maandag 6 april 2015 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur je je aanvraag naar mij ajb? Ze is voor de helft van mij las ik net.
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 april 2015 22:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met die gedachte ga ik proberen te slapen. Morgen gaat het wekkertje weer op tijd
You bitch.quote:Op maandag 6 april 2015 22:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje traag zijn hoor, hond van je ouders is ook lief toch?
Ja, ik ben per slot van rekening toch ook nog voor de helft van mezelfquote:Op maandag 6 april 2015 22:18 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Fine with me. Al spreek ik haar persoonlijk ook nog wel even aan tzt
Jij bent ook zo meegaand he, heerlijk.quote:Op maandag 6 april 2015 22:18 schreef Dqod het volgende:
!
Fine with me. Al spreek ik haar persoonlijk ook nog wel even aan tzt
Heeft ie een gleuf? Nee? DAN PAST HET TOCH NIETquote:
Als ik zelf nog geen hond heb, hèquote:Op maandag 6 april 2015 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Neem ik er 2 mee (de 3e wordt daar iets te oud voor) mag je er wel eentje lenen.
quote:Op maandag 6 april 2015 22:19 schreef aeque het volgende:
[..]
You bitch.Het waren maar 6 fucking seconden.
Daarom. Ik respecteer vrouwen die hun eigen eigendom blijven :$quote:Op maandag 6 april 2015 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, ik ben per slot van rekening toch ook nog voor de helft van mezelf
Dan maak je het passendquote:Op maandag 6 april 2015 22:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heeft ie een gleuf? Nee? DAN PAST HET TOCH NIET
Als z'n bilspleet meetelt wel.quote:Op maandag 6 april 2015 22:19 schreef Dqod het volgende:
Heeft ie een gleuf? Nee? DAN PAST HET TOCH NIET
Ja zo bedoelde ik het ook.quote:Op maandag 6 april 2015 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik zelf nog geen hond heb, hè. Anders neem ik m'n eigen mee
.
quote:
Ben niet zo moeilijk zolang ik er zelf ook enige baat bij heb ehquote:Op maandag 6 april 2015 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent ook zo meegaand he, heerlijk.
quote:
Snapniequote:
G.I. Joe!quote:
Pegging? :$quote:
Rimmen? :$quote:
Komt omdat je nog een heerlijk jong ding bent. NIks mis mee. Al vindt Royco je nu wel iets minder lief gok ik.quote:
Ik hou het in gedachten. Daar is vast nog iets leuks mee te doen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:20 schreef Dqod het volgende:
Ben niet zo moeilijk zolang ik er zelf ook enige baat bij heb eh
Bend over baby.quote:
und happening, jawohl :$quote:Op maandag 6 april 2015 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, het is 2015, dat is helemaal hip toch.
die is het er niet mee eensquote:Op maandag 6 april 2015 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hangt af van de mening van je vriendin, niet die van ons.
Wat heb ik er nu weer mee te maken?quote:Op maandag 6 april 2015 22:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt omdat je nog een heerlijk jong ding bent. NIks mis mee. Al vindt Royco je nu wel iets minder lief gok ik.
Goeie scenario's in m'n hoofd, nu :$quote:
Do tell.quote:
Fan is een groot woord, maar had ze wel vroeger.quote:Op maandag 6 april 2015 22:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent toch G.I.Joe fan? Of verwar ik je nu gewoon met iemand anders?
Zal wel een van die andere zijn waarmee je het bed hebt gedeeld gezien jouw reputatie.quote:Op maandag 6 april 2015 22:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent toch G.I.Joe fan? Of verwar ik je nu gewoon met iemand anders?
En ze zei dat ik de enige was!!!quote:Op maandag 6 april 2015 22:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Zal wel een van die andere zijn waarmee je het bed hebt gedeeld gezien jouw reputatie.
I wield the power of practice, not the power of wordsquote:
Oh ja Royco heeft vast iets te hard m'n brains eruit gef*ckt dan waarschijnlijk. Klein foutje in het geheugen kan gebeuren dan.quote:Op maandag 6 april 2015 22:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Zal wel een van die andere zijn waarmee je het bed hebt gedeeld gezien jouw reputatie.
Do show!quote:Op maandag 6 april 2015 22:26 schreef Dqod het volgende:
I wield the power of practice, not the power of words
Sorry Roy, ze wou dat je het niet wist net zoals bij alle andere. Maar ik vond het oneerlijk om dit geheim niet gewoon te openbaren vanmiddag.quote:
Ja sorry, ik was misschien iets te enthousiast.quote:Op maandag 6 april 2015 22:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ja Royco heeft vast iets te hard m'n brains eruit gef*ckt dan waarschijnlijk. Klein foutje in het geheugen kan gebeuren dan.
Just go with the flow enzo, rightquote:
quote:
Heeft 'ie dat gezegd dan?quote:Op maandag 6 april 2015 22:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt omdat je nog een heerlijk jong ding bent. NIks mis mee. Al vindt Royco je nu wel iets minder lief gok ik.
Misschien heb ik jou iets te hard gedaan aangezien het al avond is en niet middag meer.quote:Op maandag 6 april 2015 22:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Sorry Roy, ze wou dat je het niet wist net zoals bij alle andere. Maar ik vond het oneerlijk om dit geheim niet gewoon te openbaren vanmiddag.
Zijn er hier rimmers ja?quote:
Sweet dreamsquote:Op maandag 6 april 2015 22:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Just go with the flow enzo, right
Nu ga ik afsluiten. Morgen om 6 uur alweer op![]()
Ik openbaarde het toch vanmiddag of ben je dat nu alweer vergeten?quote:Op maandag 6 april 2015 22:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien heb ik jou iets te hard gedaan aangezien het al avond is en niet middag meer.
Zal de volgende keer iets voorzichtiger zijn.
Kan er nergens een post over vinden hoor. Denk dat je iets beschadigd bent. Kan gebeuren.quote:Op maandag 6 april 2015 22:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik openbaarde het toch vanmiddag of ben je dat nu alweer vergeten?
Nee, dan fluister ik geil dat ik z'n harde kloppende lid in m'n kontje wilquote:Op maandag 6 april 2015 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je dat laatste ook zo zegt tegen de eigenaar van het piemeltje
Alstu.quote:Op maandag 6 april 2015 22:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan er nergens een post over vinden hoor. Denk dat je iets beschadigd bent. Kan gebeuren.
Ja dat werkt wel.quote:Op maandag 6 april 2015 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dan fluister ik geil dat ik z'n harde kloppende lid in m'n kontje wil.
Moest het twee keer lezen, en toch stond het er echtquote:Op maandag 6 april 2015 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wow. Ik durf dat soort dingen niet te zeggen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
I knowquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 22:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moest het twee keer lezen, en toch stond het er echt
Ik was al hard, maar werd ineens heel hardquote:Op maandag 6 april 2015 22:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moest het twee keer lezen, en toch stond het er echt
Nice.quote:Op maandag 6 april 2015 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
De reactie die daarop volgde sprak anders boekdelen.quote:
Misschien waren het fantasy-boeken?quote:Op maandag 6 april 2015 22:35 schreef aeque het volgende:
[..]
De reactie die daarop volgde sprak anders boekdelen.
Wowquote:Op maandag 6 april 2015 22:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik was al hard, maar werd ineens heel hard
Hard gewordenquote:Op maandag 6 april 2015 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Triggerwoordjes he; geil, kloppende lul, kontje, fluisterquote:
Ik moet mijn anale maagdelijkheid bewaren.quote:
Bij Fas durf ik dat niet zomaar hoor.quote:Op maandag 6 april 2015 22:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb jij dat soort 'aanmoediging' nodig dan?
Now where's the fun in that?quote:Op maandag 6 april 2015 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet mijn anale maagdelijkheid bewaren.
Amaiquote:Op maandag 6 april 2015 22:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Triggerwoordjes he; geil, kloppende lul, kontje, fluister![]()
Wow, die Yv is stiekem wel kinky, hè.quote:Op maandag 6 april 2015 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij Fas durf ik dat niet zomaar hoor.
Bij jou wel natuurlijk.
Je moest eens weten.quote:Op maandag 6 april 2015 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, die Yv is stiekem wel kinky, hè.
Schijnbaar is mijn E-variant dat inderdaad ja. Grote fantasie hier schijnbaar aanwezig. Wat dan wel weer positief is.quote:Op maandag 6 april 2015 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, die Yv is stiekem wel kinky, hè.
Beter toch, hoef je zelf bijna geen moeite te doenquote:Op maandag 6 april 2015 22:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schijnbaar is mijn E-variant dat inderdaad ja. Grote fantasie hier schijnbaar aanwezig. Wat dan wel weer positief is.
Nja wel een beetje treurig dat zij schijnbaar meer fun lijkt te hebbenquote:Op maandag 6 april 2015 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter toch, hoef je zelf bijna geen moeite te doen.
Dat dan weer wel jaquote:Op maandag 6 april 2015 22:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja wel een beetje treurig dat zij schijnbaar meer fun lijkt te hebben
Ja dat is niet mijn schuld hequote:Op maandag 6 april 2015 22:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja wel een beetje treurig dat zij schijnbaar meer fun lijkt te hebben
Wat is er?quote:
Is dit nu en soort van 'nee je bent niet gadverdamme' post?quote:Op maandag 6 april 2015 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zou dan meer een wie zijn, niet een wat.
Lijkt me verder logisch dat jij niet gadverdamme bent ja. Just ask Feraquote:Op maandag 6 april 2015 22:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Is dit nu en soort van 'nee je bent niet gadverdamme' post?
Ik wil daar graag eerst zelf over oordelenquote:Op maandag 6 april 2015 22:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lijkt me verder logisch dat jij niet gadverdamme bent ja. Just ask Fera
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |