Nu heb ik zin in een joint, je hebt weer wat in me aangewakkerdquote:
quote:
Het mannetje bij mijn ouders dus. Al is mijn vermoeden dat je hem ook niet getraind krijgt omdat hij serieus gewoon dom is.quote:Op maandag 6 april 2015 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Husky's zijn heel erg goed te trainen. Je moet er alleen wel tijd in stoppen, anders worden het ADHD honden.
Zo rol ikquote:Op maandag 6 april 2015 22:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een joint, je hebt weer wat in me aangewakkerd
Dat laatste geloof ik niet.quote:Op maandag 6 april 2015 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Het mannetje bij mijn ouders dus. Al is mijn vermoeden dat je hem ook niet getraind krijgt omdat hij serieus gewoon dom is.
Ik vind het vooral zielig.quote:Op maandag 6 april 2015 22:06 schreef Fascination het volgende:
Die mensen bij bizarre eters.Moeite hebben met een banaan eten, pleeg dan meteen zelfmoord.
Weekendjunk eh. Weekendjunk :$quote:
quote:
quote:
Het is maandag schat.quote:
Dan maken die 2 aankomende volle weekenden van mij dus ook niet uitquote:
Een lekker pittig worstje?quote:Op maandag 6 april 2015 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede vraag, dat weet ik zelf eigenlijk niet
Een goed stuk vlees altijd
quote:Op maandag 6 april 2015 22:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan maken die 2 aankomende volle weekenden van mij dus ook niet uit
En dan is er nog een meet. Kies maarquote:
Recht voor je kijken tijdens het uitlaten en toch tegen een paal lopen? En allemaal van dat soort kleine dingen dat je echt denkt: dude...quote:
'tje'?quote:
Wanneer is er een meet?quote:Op maandag 6 april 2015 22:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
En dan is er nog een meet. Kies maar
Dat is gewoon dulligquote:Op maandag 6 april 2015 22:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Recht voor je kijken tijdens het uitlaten en toch tegen een paal lopen? En allemaal van dat soort kleine dingen dat je echt denkt: dude...
Geen idee. Ergens in meiquote:
quote:
Misschien kan hij wel wat hebben?quote:
Stuur je je aanvraag naar mij ajb? Ze is voor de helft van mij las ik net.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |