Excellent,jpgquote:Op maandag 6 april 2015 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, ik zie überhaupt niet waarom ik daar toestemming voor zou moeten geven.
Ja. No liesquote:
Oh, husky's... I knowquote:Op maandag 6 april 2015 22:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Het zijn alle 3 Husky's en die willen nogal wisselend zijn als het aankomt op het luisteren.
Haha, leuke MI heb ik nuquote:Op maandag 6 april 2015 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verschilt. De ene keer ben ik het bos in gegaan en ben maar blijven rennen, de andere keer hebben ze me na een paar 100 meter onder het 'puin' gelegd.
Had het gedaan als m'n bankrekening het zou toelaten.quote:Op maandag 6 april 2015 21:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Verlate cadeau's zijn ook welkom hoor.Maar dank je.
Tenzij je nog een drempel wil nemen, dan wil ik wel moeilijk doen hoor.quote:
Omdat ik voor de helft van jou ben?quote:Op maandag 6 april 2015 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, ik zie überhaupt niet waarom ik daar toestemming voor zou moeten geven.
Lekker rigoureus,quote:Op maandag 6 april 2015 22:06 schreef Fascination het volgende:
Die mensen bij bizarre eters.Moeite hebben met een banaan eten, pleeg dan meteen zelfmoord.
Awwwwwquote:
Ik heb eind mei een plekjequote:Op maandag 6 april 2015 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zolang laat ik doorgaans niet op me wachten. Heb alleen de komende 2 weekenden al plannen, daarna is het nog semi-open tot open
quote:
quote:
En terecht, 3 jaar voorspel is wel wat teveel van het goede.quote:
Ze zijn opzich ook wel te trainen maar dan moet je er elke dag mee bezig zijn, daar waren ze dus te lui voor totdat de derde er was. Die is dus wel een beetje getraind.quote:
Geen drempels. Let's just see where this is goingquote:Op maandag 6 april 2015 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij je nog een drempel wil nemen, dan wil ik wel moeilijk doen hoor.
quote:Op maandag 6 april 2015 22:06 schreef Fascination het volgende:
Die mensen bij bizarre eters.Moeite hebben met een banaan eten, pleeg dan meteen zelfmoord.
So far, so good is mijn inschatting.quote:Op maandag 6 april 2015 22:08 schreef Dqod het volgende:
Geen drempels. Let's just see where this is going
Dat zou ik nog liever doen dan een gekookt ei eten.quote:Op maandag 6 april 2015 22:06 schreef Fascination het volgende:
Echtquote:
Ik zei toch al dat ik me schaamquote:Op maandag 6 april 2015 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht, 3 jaar voorspel is wel wat teveel van het goede.Jij ontzettende tease.
Husky's zijn heel erg goed te trainen. Je moet er alleen wel tijd in stoppen, anders worden het ADHD honden.quote:Op maandag 6 april 2015 22:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze zijn opzich ook wel te trainen maar dan moet je er elke dag mee bezig zijn, daar waren ze dus te lui voor totdat de derde er was. Die is dus wel een beetje getraind.
Oh?quote:Op maandag 6 april 2015 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt. Hoewel het niet alleen mijn schuld is
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |