En werd je gevonden?quote:Op maandag 6 april 2015 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is heel gaaf. Ik ben een keer speurobject geweest.
Vraag dat maar aan Samzzquote:Op maandag 6 april 2015 22:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort eens even een weekend vrij houden, heb je geduld?
Nee ik hoef niet te kiezen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onmogelijk. Katten of honden, Beatles of The Stones, ...
Wat voor ras is het dan?quote:Op maandag 6 april 2015 22:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha nee dat valt mee. Ze willen er ook niet vanaf eigenlijk maar mijn stiefmoeder wil nog wel eens klagen dat ze niet met alle 3 de honden naar buiten kan omdat ze ze dan niet kan houden mocht er een konijn, kat, andere nogal drukke hond voorbij komen of noem maar op. Ze hebben namelijk al eens haar arm uit de kom getrokken daarmee.![]()
Maar goed, het enige mannetje wat ze hebben is gewoon dom en is te hyper om te luisteren.
Samzz? Heeft ze geduld?quote:
Meestal mag je bij mij op schoot.quote:
quote:
Mag ze ook bij mij op schoot, dát is de vraagquote:
En terechtquote:
In essentie. Ik heb een kledingstuk van mijzelf aan m'n vriendin gegeven en ben mezelf toen gaan verstoppenquote:
Uiteraardquote:Op maandag 6 april 2015 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En werd je gevonden?
Ik kan me dat niet voorstellen eigenlijk
Dat was voorspelbaar jaquote:
Eensquote:Op maandag 6 april 2015 22:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar nu Dark side of the moon. Want Dark side of the moon
Ouwe hosselbaasquote:Op maandag 6 april 2015 22:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ze ook bij mij op schoot, dát is de vraag
Als zij dat wil, zou ik niet weten waarom niet.quote:Op maandag 6 april 2015 22:03 schreef Dqod het volgende:
Mag ze ook bij mij op schoot, dát is de vraag
Deze Samzz snaptquote:
Hoe ver verstop je je dan?quote:Op maandag 6 april 2015 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
In essentie. Ik heb een kledingstuk van mijzelf aan m'n vriendin gegeven en ben mezelf toen gaan verstoppen. Heb ook al eens onder een lading 'puin' gelegen
.
[..]
Uiteraard.
Ik knuffel gewoon graagquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als zij dat wil, zou ik niet weten waarom niet.
Ik wacht al jaren op een afspraak met haarquote:
Het zijn alle 3 Husky's en die willen nogal wisselend zijn als het aankomt op het luisteren.quote:
Pooier.quote:Op maandag 6 april 2015 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als zij dat wil, zou ik niet weten waarom niet.
Jaren nog welquote:Op maandag 6 april 2015 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wacht al jaren op een afspraak met haar
Verschilt. De ene keer ben ik het bos in gegaan en ben maar blijven rennen, de andere keer hebben ze me na een paar 100 meter onder het 'puin' gelegd.quote:
Neuh, ik zie überhaupt niet waarom ik daar toestemming voor zou moeten geven.quote:
Zolang laat ik doorgaans niet op me wachten. Heb alleen de komende 2 weekenden al plannen, daarna is het nog semi-open tot openquote:Op maandag 6 april 2015 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wacht al jaren op een afspraak met haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |