quote:Op maandag 6 april 2015 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
I work in mysterious ways :$
So mysterious I don't even get it :$
Dat ook.quote:
Dit maakt het niet beterquote:Op maandag 6 april 2015 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
I work in mysterious ways :$
So mysterious I don't even get it :$
Dat klintk als werkquote:Op maandag 6 april 2015 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
En veldwerk en jachttraining en speuren!
Ook dat houdt dingen interessant. Voor mezelf ook :$quote:
quote:
quote:
Zeker. Hoop dat ik deze week de gegevens van de eigenaren ontvang, heb nog wel wat vragen over de hond namelijk.quote:
Ik heb er alle vertrouwen in dat het wel goedkomt. Naast angstaanjagend ben ik ook nog steeds keilief :$quote:
Wel leuk werkquote:
Verlate cadeau's zijn ook welkom hoor.quote:Op maandag 6 april 2015 21:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Meen je dat.
Nou volgend jaar weer een kans.Nog gefeliciteerd overigens.
Trainen met de hondquote:
M'n hartaanval van gisterquote:
Mijn ouders hebben er nog wel 1 voor je die je mag trainen.quote:Op maandag 6 april 2015 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trainen met de hond. Hartstikke leuk
. Speuren
.
quote:
Herplaatser?quote:Op maandag 6 april 2015 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Hoop dat ik deze week de gegevens van de eigenaren ontvang, heb nog wel wat vragen over de hond namelijk.
En onvoorspelbaarquote:Op maandag 6 april 2015 21:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat het wel goedkomt. Naast angstaanjagend ben ik ook nog steeds keilief :$
Ik wil er twee voor mezelfquote:Op maandag 6 april 2015 21:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben er nog wel 1 voor je die je mag trainen.
Als je van honden houdtquote:
Dat is het beste, voorspelbaar is saai.quote:
Je mag hem zo meenemen van ze.quote:
Waar speur je naar dan?quote:Op maandag 6 april 2015 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trainen met de hond. Hartstikke leuk
. Speuren
.
Alleen online, in het echt ben ik vrij rechtdoorzee :$quote:
Wow... Wat is het voor hond dat ze er graag vanaf willen?quote:
In haar geval heb ik daar mijn twijfels bijquote:Op maandag 6 april 2015 21:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is het beste, voorspelbaar is saai.
Kan van alles zijnquote:
Duidelijkquote:
Sorry, ben echt meer een kattenvrouwtjequote:
Jazeker. Open en ontzettend eerlijk.quote:Op maandag 6 april 2015 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen online, in het echt ben ik vrij rechtdoorzee :$
Denk ik. Hosti mag daar antwoord op geven :$
Katten zijn ookquote:Op maandag 6 april 2015 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, ben echt meer een kattenvrouwtje
En Air dan?quote:Op maandag 6 april 2015 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, ben echt meer een kattenvrouwtje
Train'em om naar rijke mannen te speurenquote:Op maandag 6 april 2015 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan van alles zijn. Maar in principe speur je met één geurobject om mee te beginnen. Een kennis van me doet bijvoorbeeld reddingswerktraining met haar hond, is ook speuren, maar dan naar mensen.
quote:Op maandag 6 april 2015 21:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jazeker. Open en ontzettend eerlijk.
Nou, wanneer heb je tijd?quote:Op maandag 6 april 2015 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen online, in het echt ben ik vrij rechtdoorzee :$
Denk ik. Hosti mag daar antwoord op geven :$
Is heel gaaf. Ik ben een keer speurobject geweest.quote:Op maandag 6 april 2015 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Train'em om naar rijke mannen te speuren
Serieus: dat klinkt nog wel geinig
Haha nee dat valt mee. Ze willen er ook niet vanaf eigenlijk maar mijn stiefmoeder wil nog wel eens klagen dat ze niet met alle 3 de honden naar buiten kan omdat ze ze dan niet kan houden mocht er een konijn, kat, andere nogal drukke hond voorbij komen of noem maar op. Ze hebben namelijk al eens haar arm uit de kom getrokken daarmee.quote:Op maandag 6 april 2015 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wow... Wat is het voor hond dat ze er graag vanaf willen?
Ik zal binnenkort eens even een weekend vrij houden, heb je geduld?quote:
Onmogelijk. Katten of honden, Beatles of The Stones, ...quote:
Die mag af en toe ook wel even op schootquote:
Air zal waarschijnlijk een woeste leeuw zijn.quote:
Dan moet je ergens heenlopen ofzo?quote:Op maandag 6 april 2015 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is heel gaaf. Ik ben een keer speurobject geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |