quote:
Misschien kan hij wel wat hebben?quote:
Stuur je je aanvraag naar mij ajb? Ze is voor de helft van mij las ik net.quote:
Oiquote:
Hoe?quote:
Waarom hecht je waarde aan onze mening erover, wij kennen de situatie toch niet echt.quote:Op maandag 6 april 2015 22:15 schreef kurk_droog het volgende:
Mijn vriendin woont ver weg en de afgelopen dagen met een dame uit NL opgetrokken. Dubbele relatie of niet nemen?
Mocht er ooit nog een wandelmeet komen en jij gaat ook, neem ik hem mee. Kun je het voor jezelf zien. Hij trekt met zijn blonde haren en blauwe ogen wel de meeste aandacht. Een echte Duitser zeg ik altijd maar.quote:
Naar de meet of naar mij?quote:
Dubbele relatie natuurlijk.quote:Op maandag 6 april 2015 22:15 schreef kurk_droog het volgende:
Mijn vriendin woont ver weg en de afgelopen dagen met een dame uit NL opgetrokken. Dubbele relatie of niet nemen?
Ah shit dat stuk heb ik gemist.quote:
Dat hangt af van de mening van je vriendin, niet die van ons.quote:Op maandag 6 april 2015 22:15 schreef kurk_droog het volgende:
Oh, een wandelmeetquote:Op maandag 6 april 2015 22:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Mocht er ooit nog een wandelmeet komen en jij gaat ook, neem ik hem mee. Kun je het voor jezelf zien. Hij trekt met zijn blonde haren en blauwe ogen wel de meeste aandacht. Een echte Duitser zeg ik altijd maar.
kurk_droogquote:Op maandag 6 april 2015 22:15 schreef kurk_droog het volgende:
quote:
Neem ik er 2 mee (de 3e wordt daar iets te oud voor) mag je er wel eentje lenen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, een wandelmeet. Hondje mee
. Als ik tegen die tijd een hond heb
.
quote:Op maandag 6 april 2015 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur je je aanvraag naar mij ajb? Ze is voor de helft van mij las ik net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |