Nu heb ik zin in een joint, je hebt weer wat in me aangewakkerdquote:
quote:
Het mannetje bij mijn ouders dus. Al is mijn vermoeden dat je hem ook niet getraind krijgt omdat hij serieus gewoon dom is.quote:Op maandag 6 april 2015 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Husky's zijn heel erg goed te trainen. Je moet er alleen wel tijd in stoppen, anders worden het ADHD honden.
Zo rol ikquote:Op maandag 6 april 2015 22:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een joint, je hebt weer wat in me aangewakkerd
Dat laatste geloof ik niet.quote:Op maandag 6 april 2015 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Het mannetje bij mijn ouders dus. Al is mijn vermoeden dat je hem ook niet getraind krijgt omdat hij serieus gewoon dom is.
Ik vind het vooral zielig.quote:Op maandag 6 april 2015 22:06 schreef Fascination het volgende:
Die mensen bij bizarre eters.Moeite hebben met een banaan eten, pleeg dan meteen zelfmoord.
Weekendjunk eh. Weekendjunk :$quote:
quote:
quote:
Het is maandag schat.quote:
Dan maken die 2 aankomende volle weekenden van mij dus ook niet uitquote:
Een lekker pittig worstje?quote:Op maandag 6 april 2015 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede vraag, dat weet ik zelf eigenlijk niet
Een goed stuk vlees altijd
quote:Op maandag 6 april 2015 22:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan maken die 2 aankomende volle weekenden van mij dus ook niet uit
En dan is er nog een meet. Kies maarquote:
Recht voor je kijken tijdens het uitlaten en toch tegen een paal lopen? En allemaal van dat soort kleine dingen dat je echt denkt: dude...quote:
'tje'?quote:
Wanneer is er een meet?quote:Op maandag 6 april 2015 22:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
En dan is er nog een meet. Kies maar
Dat is gewoon dulligquote:Op maandag 6 april 2015 22:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Recht voor je kijken tijdens het uitlaten en toch tegen een paal lopen? En allemaal van dat soort kleine dingen dat je echt denkt: dude...
Geen idee. Ergens in meiquote:
quote:
Misschien kan hij wel wat hebben?quote:
Stuur je je aanvraag naar mij ajb? Ze is voor de helft van mij las ik net.quote:
Oiquote:
Hoe?quote:
Waarom hecht je waarde aan onze mening erover, wij kennen de situatie toch niet echt.quote:Op maandag 6 april 2015 22:15 schreef kurk_droog het volgende:
Mijn vriendin woont ver weg en de afgelopen dagen met een dame uit NL opgetrokken. Dubbele relatie of niet nemen?
Mocht er ooit nog een wandelmeet komen en jij gaat ook, neem ik hem mee. Kun je het voor jezelf zien. Hij trekt met zijn blonde haren en blauwe ogen wel de meeste aandacht. Een echte Duitser zeg ik altijd maar.quote:
Naar de meet of naar mij?quote:
Dubbele relatie natuurlijk.quote:Op maandag 6 april 2015 22:15 schreef kurk_droog het volgende:
Mijn vriendin woont ver weg en de afgelopen dagen met een dame uit NL opgetrokken. Dubbele relatie of niet nemen?
Ah shit dat stuk heb ik gemist.quote:
Dat hangt af van de mening van je vriendin, niet die van ons.quote:Op maandag 6 april 2015 22:15 schreef kurk_droog het volgende:
Oh, een wandelmeetquote:Op maandag 6 april 2015 22:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Mocht er ooit nog een wandelmeet komen en jij gaat ook, neem ik hem mee. Kun je het voor jezelf zien. Hij trekt met zijn blonde haren en blauwe ogen wel de meeste aandacht. Een echte Duitser zeg ik altijd maar.
kurk_droogquote:Op maandag 6 april 2015 22:15 schreef kurk_droog het volgende:
quote:
Neem ik er 2 mee (de 3e wordt daar iets te oud voor) mag je er wel eentje lenen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, een wandelmeet. Hondje mee
. Als ik tegen die tijd een hond heb
.
quote:Op maandag 6 april 2015 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur je je aanvraag naar mij ajb? Ze is voor de helft van mij las ik net.
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 april 2015 22:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met die gedachte ga ik proberen te slapen. Morgen gaat het wekkertje weer op tijd
You bitch.quote:Op maandag 6 april 2015 22:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje traag zijn hoor, hond van je ouders is ook lief toch?
Ja, ik ben per slot van rekening toch ook nog voor de helft van mezelfquote:Op maandag 6 april 2015 22:18 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Fine with me. Al spreek ik haar persoonlijk ook nog wel even aan tzt
Jij bent ook zo meegaand he, heerlijk.quote:Op maandag 6 april 2015 22:18 schreef Dqod het volgende:
!
Fine with me. Al spreek ik haar persoonlijk ook nog wel even aan tzt
Heeft ie een gleuf? Nee? DAN PAST HET TOCH NIETquote:
Als ik zelf nog geen hond heb, hèquote:Op maandag 6 april 2015 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Neem ik er 2 mee (de 3e wordt daar iets te oud voor) mag je er wel eentje lenen.
quote:Op maandag 6 april 2015 22:19 schreef aeque het volgende:
[..]
You bitch.Het waren maar 6 fucking seconden.
Daarom. Ik respecteer vrouwen die hun eigen eigendom blijven :$quote:Op maandag 6 april 2015 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, ik ben per slot van rekening toch ook nog voor de helft van mezelf
Dan maak je het passendquote:Op maandag 6 april 2015 22:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heeft ie een gleuf? Nee? DAN PAST HET TOCH NIET
Als z'n bilspleet meetelt wel.quote:Op maandag 6 april 2015 22:19 schreef Dqod het volgende:
Heeft ie een gleuf? Nee? DAN PAST HET TOCH NIET
Ja zo bedoelde ik het ook.quote:Op maandag 6 april 2015 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik zelf nog geen hond heb, hè. Anders neem ik m'n eigen mee
.
quote:
Ben niet zo moeilijk zolang ik er zelf ook enige baat bij heb ehquote:Op maandag 6 april 2015 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent ook zo meegaand he, heerlijk.
quote:
Snapniequote:
G.I. Joe!quote:
Pegging? :$quote:
Rimmen? :$quote:
Komt omdat je nog een heerlijk jong ding bent. NIks mis mee. Al vindt Royco je nu wel iets minder lief gok ik.quote:
Ik hou het in gedachten. Daar is vast nog iets leuks mee te doen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:20 schreef Dqod het volgende:
Ben niet zo moeilijk zolang ik er zelf ook enige baat bij heb eh
Bend over baby.quote:
und happening, jawohl :$quote:Op maandag 6 april 2015 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, het is 2015, dat is helemaal hip toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |