Slaap lekkerquote:Op maandag 6 april 2015 22:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met die gedachte ga ik proberen te slapen. Morgen gaat het wekkertje weer op tijd
You bitch.quote:Op maandag 6 april 2015 22:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje traag zijn hoor, hond van je ouders is ook lief toch?
Ja, ik ben per slot van rekening toch ook nog voor de helft van mezelfquote:Op maandag 6 april 2015 22:18 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Fine with me. Al spreek ik haar persoonlijk ook nog wel even aan tzt
Jij bent ook zo meegaand he, heerlijk.quote:Op maandag 6 april 2015 22:18 schreef Dqod het volgende:
!
Fine with me. Al spreek ik haar persoonlijk ook nog wel even aan tzt
Heeft ie een gleuf? Nee? DAN PAST HET TOCH NIETquote:
Als ik zelf nog geen hond heb, hèquote:Op maandag 6 april 2015 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Neem ik er 2 mee (de 3e wordt daar iets te oud voor) mag je er wel eentje lenen.
quote:Op maandag 6 april 2015 22:19 schreef aeque het volgende:
[..]
You bitch.Het waren maar 6 fucking seconden.
Daarom. Ik respecteer vrouwen die hun eigen eigendom blijven :$quote:Op maandag 6 april 2015 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, ik ben per slot van rekening toch ook nog voor de helft van mezelf
Dan maak je het passendquote:Op maandag 6 april 2015 22:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heeft ie een gleuf? Nee? DAN PAST HET TOCH NIET
Als z'n bilspleet meetelt wel.quote:Op maandag 6 april 2015 22:19 schreef Dqod het volgende:
Heeft ie een gleuf? Nee? DAN PAST HET TOCH NIET
Ja zo bedoelde ik het ook.quote:Op maandag 6 april 2015 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik zelf nog geen hond heb, hè. Anders neem ik m'n eigen mee
.
quote:
Ben niet zo moeilijk zolang ik er zelf ook enige baat bij heb ehquote:Op maandag 6 april 2015 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent ook zo meegaand he, heerlijk.
quote:
Snapniequote:
G.I. Joe!quote:
Pegging? :$quote:
Rimmen? :$quote:
Komt omdat je nog een heerlijk jong ding bent. NIks mis mee. Al vindt Royco je nu wel iets minder lief gok ik.quote:
Ik hou het in gedachten. Daar is vast nog iets leuks mee te doen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:20 schreef Dqod het volgende:
Ben niet zo moeilijk zolang ik er zelf ook enige baat bij heb eh
Bend over baby.quote:
und happening, jawohl :$quote:Op maandag 6 april 2015 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, het is 2015, dat is helemaal hip toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |