Als z'n bilspleet meetelt wel.quote:Op maandag 6 april 2015 22:19 schreef Dqod het volgende:
Heeft ie een gleuf? Nee? DAN PAST HET TOCH NIET
Ja zo bedoelde ik het ook.quote:Op maandag 6 april 2015 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik zelf nog geen hond heb, hè. Anders neem ik m'n eigen mee
.
quote:
Ben niet zo moeilijk zolang ik er zelf ook enige baat bij heb ehquote:Op maandag 6 april 2015 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent ook zo meegaand he, heerlijk.
quote:
Snapniequote:
G.I. Joe!quote:
Pegging? :$quote:
Rimmen? :$quote:
Komt omdat je nog een heerlijk jong ding bent. NIks mis mee. Al vindt Royco je nu wel iets minder lief gok ik.quote:
Ik hou het in gedachten. Daar is vast nog iets leuks mee te doen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:20 schreef Dqod het volgende:
Ben niet zo moeilijk zolang ik er zelf ook enige baat bij heb eh
Bend over baby.quote:
und happening, jawohl :$quote:Op maandag 6 april 2015 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, het is 2015, dat is helemaal hip toch.
die is het er niet mee eensquote:Op maandag 6 april 2015 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hangt af van de mening van je vriendin, niet die van ons.
Wat heb ik er nu weer mee te maken?quote:Op maandag 6 april 2015 22:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt omdat je nog een heerlijk jong ding bent. NIks mis mee. Al vindt Royco je nu wel iets minder lief gok ik.
Goeie scenario's in m'n hoofd, nu :$quote:
Do tell.quote:
Fan is een groot woord, maar had ze wel vroeger.quote:Op maandag 6 april 2015 22:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent toch G.I.Joe fan? Of verwar ik je nu gewoon met iemand anders?
Zal wel een van die andere zijn waarmee je het bed hebt gedeeld gezien jouw reputatie.quote:Op maandag 6 april 2015 22:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent toch G.I.Joe fan? Of verwar ik je nu gewoon met iemand anders?
En ze zei dat ik de enige was!!!quote:Op maandag 6 april 2015 22:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Zal wel een van die andere zijn waarmee je het bed hebt gedeeld gezien jouw reputatie.
I wield the power of practice, not the power of wordsquote:
Oh ja Royco heeft vast iets te hard m'n brains eruit gef*ckt dan waarschijnlijk. Klein foutje in het geheugen kan gebeuren dan.quote:Op maandag 6 april 2015 22:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Zal wel een van die andere zijn waarmee je het bed hebt gedeeld gezien jouw reputatie.
Do show!quote:Op maandag 6 april 2015 22:26 schreef Dqod het volgende:
I wield the power of practice, not the power of words
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |