die is het er niet mee eensquote:Op maandag 6 april 2015 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hangt af van de mening van je vriendin, niet die van ons.
Wat heb ik er nu weer mee te maken?quote:Op maandag 6 april 2015 22:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt omdat je nog een heerlijk jong ding bent. NIks mis mee. Al vindt Royco je nu wel iets minder lief gok ik.
Goeie scenario's in m'n hoofd, nu :$quote:
Do tell.quote:
Fan is een groot woord, maar had ze wel vroeger.quote:Op maandag 6 april 2015 22:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent toch G.I.Joe fan? Of verwar ik je nu gewoon met iemand anders?
Zal wel een van die andere zijn waarmee je het bed hebt gedeeld gezien jouw reputatie.quote:Op maandag 6 april 2015 22:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent toch G.I.Joe fan? Of verwar ik je nu gewoon met iemand anders?
En ze zei dat ik de enige was!!!quote:Op maandag 6 april 2015 22:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Zal wel een van die andere zijn waarmee je het bed hebt gedeeld gezien jouw reputatie.
I wield the power of practice, not the power of wordsquote:
Oh ja Royco heeft vast iets te hard m'n brains eruit gef*ckt dan waarschijnlijk. Klein foutje in het geheugen kan gebeuren dan.quote:Op maandag 6 april 2015 22:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Zal wel een van die andere zijn waarmee je het bed hebt gedeeld gezien jouw reputatie.
Do show!quote:Op maandag 6 april 2015 22:26 schreef Dqod het volgende:
I wield the power of practice, not the power of words
Sorry Roy, ze wou dat je het niet wist net zoals bij alle andere. Maar ik vond het oneerlijk om dit geheim niet gewoon te openbaren vanmiddag.quote:
Ja sorry, ik was misschien iets te enthousiast.quote:Op maandag 6 april 2015 22:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ja Royco heeft vast iets te hard m'n brains eruit gef*ckt dan waarschijnlijk. Klein foutje in het geheugen kan gebeuren dan.
Just go with the flow enzo, rightquote:
quote:
Heeft 'ie dat gezegd dan?quote:Op maandag 6 april 2015 22:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt omdat je nog een heerlijk jong ding bent. NIks mis mee. Al vindt Royco je nu wel iets minder lief gok ik.
Misschien heb ik jou iets te hard gedaan aangezien het al avond is en niet middag meer.quote:Op maandag 6 april 2015 22:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Sorry Roy, ze wou dat je het niet wist net zoals bij alle andere. Maar ik vond het oneerlijk om dit geheim niet gewoon te openbaren vanmiddag.
Zijn er hier rimmers ja?quote:
Sweet dreamsquote:Op maandag 6 april 2015 22:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Just go with the flow enzo, right
Nu ga ik afsluiten. Morgen om 6 uur alweer op![]()
Ik openbaarde het toch vanmiddag of ben je dat nu alweer vergeten?quote:Op maandag 6 april 2015 22:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien heb ik jou iets te hard gedaan aangezien het al avond is en niet middag meer.
Zal de volgende keer iets voorzichtiger zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |