Sorry Roy, ze wou dat je het niet wist net zoals bij alle andere. Maar ik vond het oneerlijk om dit geheim niet gewoon te openbaren vanmiddag.quote:
Ja sorry, ik was misschien iets te enthousiast.quote:Op maandag 6 april 2015 22:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ja Royco heeft vast iets te hard m'n brains eruit gef*ckt dan waarschijnlijk. Klein foutje in het geheugen kan gebeuren dan.
Just go with the flow enzo, rightquote:
quote:
Heeft 'ie dat gezegd dan?quote:Op maandag 6 april 2015 22:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt omdat je nog een heerlijk jong ding bent. NIks mis mee. Al vindt Royco je nu wel iets minder lief gok ik.
Misschien heb ik jou iets te hard gedaan aangezien het al avond is en niet middag meer.quote:Op maandag 6 april 2015 22:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Sorry Roy, ze wou dat je het niet wist net zoals bij alle andere. Maar ik vond het oneerlijk om dit geheim niet gewoon te openbaren vanmiddag.
Zijn er hier rimmers ja?quote:
Sweet dreamsquote:Op maandag 6 april 2015 22:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Just go with the flow enzo, right
Nu ga ik afsluiten. Morgen om 6 uur alweer op![]()
Ik openbaarde het toch vanmiddag of ben je dat nu alweer vergeten?quote:Op maandag 6 april 2015 22:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien heb ik jou iets te hard gedaan aangezien het al avond is en niet middag meer.
Zal de volgende keer iets voorzichtiger zijn.
Kan er nergens een post over vinden hoor. Denk dat je iets beschadigd bent. Kan gebeuren.quote:Op maandag 6 april 2015 22:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik openbaarde het toch vanmiddag of ben je dat nu alweer vergeten?
Nee, dan fluister ik geil dat ik z'n harde kloppende lid in m'n kontje wilquote:Op maandag 6 april 2015 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je dat laatste ook zo zegt tegen de eigenaar van het piemeltje
Alstu.quote:Op maandag 6 april 2015 22:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan er nergens een post over vinden hoor. Denk dat je iets beschadigd bent. Kan gebeuren.
Ja dat werkt wel.quote:Op maandag 6 april 2015 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dan fluister ik geil dat ik z'n harde kloppende lid in m'n kontje wil.
Moest het twee keer lezen, en toch stond het er echtquote:Op maandag 6 april 2015 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wow. Ik durf dat soort dingen niet te zeggen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
I knowquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 22:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moest het twee keer lezen, en toch stond het er echt
Ik was al hard, maar werd ineens heel hardquote:Op maandag 6 april 2015 22:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moest het twee keer lezen, en toch stond het er echt
Nice.quote:Op maandag 6 april 2015 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
De reactie die daarop volgde sprak anders boekdelen.quote:
Misschien waren het fantasy-boeken?quote:Op maandag 6 april 2015 22:35 schreef aeque het volgende:
[..]
De reactie die daarop volgde sprak anders boekdelen.
Wowquote:Op maandag 6 april 2015 22:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik was al hard, maar werd ineens heel hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |