* Steekt hand opquote:Op maandag 6 april 2015 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yep. Hele grote pan vol, voor iedereen die maar wil
I don't say, I dancequote:
Goed! Druk en gezellig weekend achter de rug en heb net heerlijk gegetenquote:
Haha oog voor detail hè.quote:
quote:
*stapt nu in de auto*quote:Op maandag 6 april 2015 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yep. Hele grote pan vol, voor iedereen die maar wil
Dat vind ik dan weer niet lekkerquote:
Zo leer je nog eens watquote:Op maandag 6 april 2015 21:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Nooit geweten. Ik dacht dat het hetzelfde zou zijn als bij een kip.
Timboektoe was het he?quote:
Doe wel even via dm.quote:Op maandag 6 april 2015 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel over hyperventilatie bij een paniekaanval. Wat is ermee?
Alles goed?quote:
Ongeveer hetzelfdequote:Op maandag 6 april 2015 21:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Goed! Druk en gezellig weekend achter de rug en heb net heerlijk gegetenBij jou?
Ik weet ook eens wat over dieren hequote:
Tastes good.quote:
*noteert*quote:Op maandag 6 april 2015 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Je kan mij altijd wakker maken voor een broodje shoarma met knoflooksaus. Altijd.
Dat krijg je met dat geboemel langs Beesdquote:
Mannetje, vrouwtje?quote:Op maandag 6 april 2015 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop dat ik van de week de contactgegevens krijg, kan ik contact opnemen met de eigenaars
.
I knowquote:
Eindelijk iemand die Grumpy Cat in al haar glorie kan waarderen.quote:Op maandag 6 april 2015 21:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Haha oog voor detail hè.grumpycat
En ik maar denken dat ik voor altijd achterlijk zou blijven.quote:
And the drink isn't half bad either.quote:
Ik ben jaloers op art, jij klinkt als een topwijfquote:Op maandag 6 april 2015 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Je kan mij altijd wakker maken voor een broodje shoarma met knoflooksaus. Altijd.
Is Grumpy een vrouw?quote:Op maandag 6 april 2015 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die Grumpy Cat in al haar glorie kan waarderen.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |