Bij Fas durf ik dat niet zomaar hoor.quote:Op maandag 6 april 2015 22:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb jij dat soort 'aanmoediging' nodig dan?
Now where's the fun in that?quote:Op maandag 6 april 2015 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet mijn anale maagdelijkheid bewaren.
Amaiquote:Op maandag 6 april 2015 22:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Triggerwoordjes he; geil, kloppende lul, kontje, fluister![]()
Wow, die Yv is stiekem wel kinky, hè.quote:Op maandag 6 april 2015 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij Fas durf ik dat niet zomaar hoor.
Bij jou wel natuurlijk.
Je moest eens weten.quote:Op maandag 6 april 2015 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, die Yv is stiekem wel kinky, hè.
Schijnbaar is mijn E-variant dat inderdaad ja. Grote fantasie hier schijnbaar aanwezig. Wat dan wel weer positief is.quote:Op maandag 6 april 2015 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, die Yv is stiekem wel kinky, hè.
Beter toch, hoef je zelf bijna geen moeite te doenquote:Op maandag 6 april 2015 22:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schijnbaar is mijn E-variant dat inderdaad ja. Grote fantasie hier schijnbaar aanwezig. Wat dan wel weer positief is.
Nja wel een beetje treurig dat zij schijnbaar meer fun lijkt te hebbenquote:Op maandag 6 april 2015 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter toch, hoef je zelf bijna geen moeite te doen.
Dat dan weer wel jaquote:Op maandag 6 april 2015 22:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja wel een beetje treurig dat zij schijnbaar meer fun lijkt te hebben
Ja dat is niet mijn schuld hequote:Op maandag 6 april 2015 22:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja wel een beetje treurig dat zij schijnbaar meer fun lijkt te hebben
Wat is er?quote:
Is dit nu en soort van 'nee je bent niet gadverdamme' post?quote:Op maandag 6 april 2015 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zou dan meer een wie zijn, niet een wat.
Lijkt me verder logisch dat jij niet gadverdamme bent ja. Just ask Feraquote:Op maandag 6 april 2015 22:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Is dit nu en soort van 'nee je bent niet gadverdamme' post?
Ik wil daar graag eerst zelf over oordelenquote:Op maandag 6 april 2015 22:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lijkt me verder logisch dat jij niet gadverdamme bent ja. Just ask Fera
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |