Niet in die vorm. Jij bent meer van de statusupdates over tinder etc.quote:
Ook wel es twee worsten tegelijk?quote:
Maar gelukkig deed je wel hetzelfde als ik in gedachte had, een TT-loos deel.quote:
ik heb anders helemaal geen updates qua tinderquote:Op zondag 5 april 2015 20:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet in die vorm. Jij bent meer van de statusupdates over tinder etc.
Ik wilde eerst 'Liefde voor iedereen' in de TT zetten. Maar ik vermoedde dat er dan kutopmerkingen zouden komenquote:Op zondag 5 april 2015 20:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar gelukkig deed je wel hetzelfde als ik in gedachte had, een TT-loos deel.
Nee, dat is gevaarlijk. En kan de snijmachine vast komen te zitten. En die dingen zijn scherp!quote:
Air zit gewoon te stoken.. blame him, not mequote:Op zondag 5 april 2015 20:40 schreef rival het volgende:
Dat brave beeld dat ik heb van Yvie begint langzaam te verdwijnen
Nee ok.quote:Op zondag 5 april 2015 20:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb anders helemaal geen updates qua tinder
Je uit anders nooit je liefde voor mij.quote:Op zondag 5 april 2015 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wilde eerst 'Liefde voor iedereen' in de TT zetten. Maar ik vermoedde dat er dan kutopmerkingen zouden komen
Volgende keer gewoon doenquote:Op zondag 5 april 2015 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wilde eerst 'Liefde voor iedereen' in de TT zetten. Maar ik vermoedde dat er dan kutopmerkingen zouden komen
Dat past wel helemaal bij deze SC ja, anderen de schuld geven.quote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Air zit gewoon te stoken.. blame him, not me
Daar kan inderdaad niet iedereen mee omgaan. Maar dat is dan hun verliesquote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef Inolvidable het volgende:
Rival: het ligt aan mijn sprankelende persoonlijkheid.
Ja, maar ik had geen zin in huillie opmerkingen enzo. Dus dan maar gewoon zo liefde gevenquote:
Ja, veel makkelijker dan de schuld bij jezelf zoeken iigquote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat past wel helemaal bij deze SC ja, anderen de schuld geven.
Gewoon lekker met zijn allen knuffelenquote:Op zondag 5 april 2015 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik had geen zin in huillie opmerkingen enzo. Dus dan maar gewoon zo liefde geven
Nee hoor, ze is leukquote:Op zondag 5 april 2015 20:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb weleens in jouw fobo gekeken en die gasten zijn sukkels
Of je bent stom
Ik geef jullie altijd de schuld van al het slechts wat er in mijn leven plaats vindt.quote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat past wel helemaal bij deze SC ja, anderen de schuld geven.
Of misschien namen ze het gewoon niet serieus, als het ongeveer zo ging als netquote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef Inolvidable het volgende:
Rival: het ligt aan mijn sprankelende persoonlijkheid.
Yvie lijkt mij wel stoer. Ik zou wel vriendinnen met haar willen zijnquote:
Yvie lijkt mij zo ervaren dat ze met haar tong en mond een kurkentrekker van je pik kan zuigen.quote:
Het stoken werkt, dat op zich is al in je nadeelquote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Air zit gewoon te stoken.. blame him, not me
Mwah, jawel. De meeste hadden al een vriendin/oogje op iemand/hadden geen zin in een relatie of gewoon geen interesse.quote:Op zondag 5 april 2015 20:43 schreef rival het volgende:
[..]
Of misschien namen ze het gewoon niet serieus, als het ongeveer zo ging als net
Bangerdquote:Op zondag 5 april 2015 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom zou je een kurkentrekker op je paars gepunte lans willen?quote:Op zondag 5 april 2015 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yvie lijkt mij zo ervaren dat ze met haar tong en mond een kurkentrekker van je pik kan zuigen.
Sukkelsquote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mwah, jawel. De meeste hadden al een vriendin/oogje op iemand/hadden geen zin in een relatie of gewoon geen interesse.
Deze MI. Best van onder de indrukquote:Op zondag 5 april 2015 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yvie lijkt mij zo ervaren dat ze met haar tong en mond een kurkentrekker van je pik kan zuigen.
En hoeveel heb jij er afgewezen in 2015?quote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mwah, jawel. De meeste hadden al een vriendin/oogje op iemand/hadden geen zin in een relatie of gewoon geen interesse.
wat is jouw maatstaaf voor psycho slet?quote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja echt. Wel een lekker ding in bed, maar geen psycho slet of zo
Ik ga een nieuw lijntje tekenen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
En jij?quote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En hoeveel heb jij er afgewezen in 2015?
Maar dan kan ze alsnog braaf zijnquote:Op zondag 5 april 2015 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een.quote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zet hem in je signature. Krijg je meteen weer aandacht van de mannen, voor zover je die niet al had natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat is jouw maatstaaf voor psycho slet?
Genoegquote:
En jij?quote:
Als ze het zonder tegensputteren op commando doet, zekers.quote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef artelligence het volgende:
Maar dan kan ze alsnog braaf zijn"Good girl"
Nah, vind de mijne nu mooier. Maar wel bedankt voor het complimentquote:Op zondag 5 april 2015 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet hem in je signature. Krijg je meteen weer aandacht van de mannen, voor zover je die niet al had natuurlijk.
En ik maar denken dat je liev wasquote:
cryptisch hoorquote:[..]
Genoeg
Lijkt me iets enorm bloederigs...quote:
En dat wijf dat een relatie wilde dan?quote:
Heard someone say that about me beforequote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Classicifeer je jezelf nu als een psycho slet?
1quote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zie hier de expert aan het woord.quote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Hoezo? Gewoon met een vormpje erin. Net klei boetseren
Ik heb mijn haar alweer in vlechtjes gedaan. Helpt dat?quote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef rival het volgende:
[..]
Zo zie ik haar ook het liefst, maar ze laat steken vallen
Was nog december.quote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat wijf dat een relatie wilde dan?
0 afwijzingen en 0 keer afgewezenquote:
Je moet ook niet achter een bezet iemand aan gaanquote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Psycho's zijn vaak de fijnste om in bed te hebbenquote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan had ik hem ander geformuleerd, nu lijkt het net alsof er mannen zijn die rondlopen met een kurkentrekker op hun pener.quote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon met een vormpje erin. Net klei boetseren
Ik krijg last van een wederopstanding.quote:Op zondag 5 april 2015 20:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb mijn haar alweer in vlechtjes gedaan. Helpt dat?
Ohquote:
afgewezen dit jaar staat op 4quote:
Maar VA vroeg het aan mij en ik heb je nooit zo genoemd toch? Kan ik me niet voorstellen in ieder gevalquote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heard someone say that about me before
Volgens mij was dat ook gewoon een smoes.quote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet ook niet achter een bezet iemand aan gaan
Dat ligt dan aan jou denk ik.quote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan had ik hem ander geformuleerd, nu lijkt het net alsof er mannen zijn die rondlopen met een kurkentrekker op hun pener.
Air tochquote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg last van een wederopstanding.[/pasen]
Want dat is zo genieten.quote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon even genieten van je vrijgezel zijn toch?
Nee, maar kon toch dat je zo over me dacht, aangezien je niet de eerste zou zijnquote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar VA vroeg het aan mij en ik heb je nooit zo genoemd toch? Kan ik me niet voorstellen in ieder geval
5 alweer hierquote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
afgewezen dit jaar staat op 4
shit gaat snelquote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh![]()
Mijn tijdsgevoel is echt confused![]()
Ik heb helemaal niet het gevoel dat we alweer in de vierde maand zitten
Ook dat ja. En ik heb liever nu een paar goede vrienden dan een relatie eigenlijkquote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon even genieten van je vrijgezel zijn toch?
Nou dat doet de rest ook altijd, en dan hebben ze binnen een maand weer raak geschoten. Vraag me ook niet hoe de formule daarvoor in elkaar zit.quote:
Nee. Psycho natuurlijk welquote:Op zondag 5 april 2015 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar kon toch dat je zo over me dacht, aangezien je niet de eerste zou zijn
E = MC2?quote:Op zondag 5 april 2015 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dat doet de rest ook altijd, en dan hebben ze binnen een maand weer raak geschoten. Vraag me ook niet hoe de formule daarvoor in elkaar zit.
quote:Op zondag 5 april 2015 20:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar alweer in vlechtjes gedaan. Helpt dat?
Wij kunnen gewoon niet rekenen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dat doet de rest ook altijd, en dan hebben ze binnen een maand weer raak geschoten. Vraag me ook niet hoe de formule daarvoor in elkaar zit.
me = 0quote:
Reken er dan ook maar niet opquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Reken er dan ook maar niet op
/El_Thijs woordgrap
quote:Op zondag 5 april 2015 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Reken er dan ook maar niet op
/El_Thijs woordgrap
How do you know?quote:Op zondag 5 april 2015 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
buuf izet er liev uit maar is een boefje
Dat weet iedereen.quote:
Dat kan ik hier niet neerzetten, krijgen we dat gezeik weerquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat kan ik hier niet neerzetten, krijgen we dat gezeik weer
Ik niet. Dadelijk wijs je mij ook af.quote:Op zondag 5 april 2015 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
vet mooie gloed over de huizen voor me. Oude buurtVet mooi
Wie komt er mee genieten?
Waarom zou ik, you look damn cutequote:Op zondag 5 april 2015 20:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik niet. Dadelijk wijs je mij ook af.
Maar geniet ervan.
Klinkt als een mooi 2015!quote:Op zondag 5 april 2015 20:56 schreef rival het volgende:
Ik ben dit jaar nog niet afgewezen, heb ook nog niemand afgewezen!
Ik ben niet schattig hoor. Vraag maar aan Yats of Fok-it.quote:Op zondag 5 april 2015 20:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou ik, you look damn cute
Wilde net vragen of dat kwam door gebrek aan initiatief of slagen van initiatiefquote:Op zondag 5 april 2015 20:58 schreef rival het volgende:
[..]
Daar moet eerst iemand een stap voor wagen
Wat ben je dan wel?quote:Op zondag 5 april 2015 20:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben niet schattig hoor. Vraag maar aan Yats of Fok-it.
Oh, dit klinkt dan wel weer erg deprimerend eigenlijkquote:Op zondag 5 april 2015 20:58 schreef rival het volgende:
[..]
Daar moet eerst iemand een stap voor wagen
Good busy! Ik beide al.quote:Op zondag 5 april 2015 20:56 schreef rival het volgende:
Ik kom er liever zelf achter denk ikquote:Op zondag 5 april 2015 20:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Aan het vissen voor complimentjes?quote:
Dan val ik niet zo uit de toonquote:Op zondag 5 april 2015 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dit klinkt dan wel weer erg deprimerend eigenlijk
Uhmmmmmmm. Blond?quote:
met blauwe ogen als ik me goed herinner?quote:
Je pruim daarentegen...quote:
Ah slim, under cover.quote:
Beter blond dan blontquote:
quote:
Psycho is leuk, normaal is zo saaiquote:
Echte alpha's dus?quote:
Klinkt als een prima jaarquote:Op zondag 5 april 2015 20:56 schreef rival het volgende:
Dat klopt, echt een bitchquote:Op zondag 5 april 2015 20:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Precies.quote:Op zondag 5 april 2015 20:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah slim, under cover.
[..]
Beter blond dan blontAl maakt het voor Yats dan wel weer niks uit gok ik
quote:Op zondag 5 april 2015 21:00 schreef yats het volgende:
[..]
Psycho is leuk, normaal is zo saai
[..]
Echte alpha's dus?
[..]
Klinkt als een prima jaar
[..]
Dat klopt, echt een bitchIk heb wel je sushi op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Nu de macaroni nogquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 21:00 schreef yats het volgende:
[..]
Psycho is leuk, normaal is zo saai
[..]
Echte alpha's dus?
[..]
Klinkt als een prima jaar
[..]
Dat klopt, echt een bitchAls je ooit een echte psycho date zeg je dat nooit meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Suiker overheen en even in laten trekkenquote:Op zondag 5 april 2015 21:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sommige zijn wel lekker, maar ze zijn niet zo zoet.
Nja iig goed voor de vitamientjes
Ja dat deed mijn moeder vroeger altijd, of met Carvan Cavitan, mja dat is dan weer gelijk zo zoet.quote:Op zondag 5 april 2015 21:02 schreef rival het volgende:
[..]
Suiker overheen en even in laten trekken
Die trek ik aan rival...Echt, i know what i am sayingquote:Op zondag 5 april 2015 21:02 schreef rival het volgende:
[..]
Als je ooit een echte psycho date zeg je dat nooit meer![]()
Noem je mij nou een psycho?quote:Op zondag 5 april 2015 21:03 schreef yats het volgende:
[..]
Die trek ik aan rival...Echt, i know what i am saying
Niemand denk ik.quote:
Shots fired.quote:
Omdat je zelf al psycho genoeg bent, vind je zelf?quote:
Zal ik hem even opwarmen?quote:Op zondag 5 april 2015 21:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn rechtervoet slaapt en is helemaal koud
Voeten kruizen of van de pot gaanquote:Op zondag 5 april 2015 21:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn rechtervoet slaapt en is helemaal koud
Yats sliep laatst bij mij.quote:Op zondag 5 april 2015 21:05 schreef rival het volgende:
[..]
Je voelt je tot em aangetrokken dus?
Yats grijp je kans
* El_Thijs warmt Buur haar rechtervoet opquote:
Slapen of 'slapen'?quote:
Wij hebben toch niet gedate?quote:
Ik zit in kleermakerszit met mijn rechtervoet onder extra veel deken. Al een uurquote:
Ja, dit helpt niet hequote:Op zondag 5 april 2015 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
* El_Thijs warmt Buur haar rechtervoet op
Ik ben best wel van het padje af jaquote:Op zondag 5 april 2015 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat je zelf al psycho genoeg bent, vind je zelf?
Slapen, op de bank.quote:
Heel benieuwd hoe ik me jou in bed moet voorstellen dan.quote:Op zondag 5 april 2015 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar kon toch dat je zo over me dacht, aangezien je niet de eerste zou zijn
quote:
Beidequote:
Het was wel gezellig. Yats zuipt als een meisje.quote:
Andere voet onder doen dusquote:Op zondag 5 april 2015 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit in kleermakerszit met mijn rechtervoet onder extra veel deken. Al een uurIs 'ie koud. Mijn linker gewoon normaal
quote:
Niet gemeen bedoeld, maar ik kan me dat in jouw situatie stiekem wel een beetje voorstellen, dat je je zo voelt. Heb ik ook een beetjequote:Op zondag 5 april 2015 21:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben best wel van het padje af ja
Vraag het Artquote:Op zondag 5 april 2015 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heel benieuwd hoe ik me jou in bed moet voorstellen dan.
Wat een heer die yats. Plakte de bank?quote:
Heb ikquote:
Dat kan jij beter?quote:Op zondag 5 april 2015 21:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het was wel gezellig. Yats zuipt als een meisje.
Ja blijf eens stilzitten, zo werkt het nietquote:Op zondag 5 april 2015 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ikMaar ben even anders gaan zitten, kijken of dat werkt.
Yats koppelen aan een borderliner.quote:Op zondag 5 april 2015 21:02 schreef rival het volgende:
[..]
Als je ooit een echte psycho date zeg je dat nooit meer![]()
Ik zit alweer stilquote:Op zondag 5 april 2015 21:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja blijf eens stilzitten, zo werkt het niet
Dat was voor herhaling vatbaar wat mij betreftquote:
Hehe geen idee waar je nu op doelt eigenlijk :$quote:Op zondag 5 april 2015 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet gemeen bedoeld, maar ik kan me dat in jouw situatie stiekem wel een beetje voorstellen, dat je je zo voelt. Heb ik ook een beetje
[..]
Vraag het Art
Durf niet te kijken.quote:Op zondag 5 april 2015 21:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat een heer die yats. Plakte de bank?
Dat proberen zijn vrienden toch al te doen?quote:
Dat kan je 100 keer herhalenquote:Op zondag 5 april 2015 21:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja blijf eens stilzitten, zo werkt het niet
Goed zo.quote:
quote:
Whut?quote:Op zondag 5 april 2015 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet ik niet of ik het wil weten.Want dan wil ik het evenaren en dat lukt toch niet.
Oh?quote:
Ik drink sloom en toch was hij slomer.quote:
Niet zo onzekerquote:Op zondag 5 april 2015 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet ik niet of ik het wil weten.Want dan wil ik het evenaren en dat lukt toch niet.
Dat is t altijd rivalquote:
He, dat zouden we voor ons houden. Zoveel dronk jij ook nietquote:Op zondag 5 april 2015 21:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Altijdquote:Op zondag 5 april 2015 21:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat een heer die yats. Plakte de bank?
quote:Op zondag 5 april 2015 21:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat je een heer bent of dat de bank plakt?quote:
Hoeft niet...Hij is schoonquote:
Helaasquote:Op zondag 5 april 2015 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat proberen zijn vrienden toch al te doen?
Het was wijn...Maar ok, de volgende keer neem ik wel een extra fles meequote:Op zondag 5 april 2015 21:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik drink sloom en toch was hij slomer.
Ik moet zelf gewoon wat meer als een meisje zuipen.quote:Op zondag 5 april 2015 21:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je wat met kerels die als meisjes zuipen?
quote:Op zondag 5 april 2015 21:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je wat met kerels die als meisjes zuipen?
Dat ik een heer benquote:Op zondag 5 april 2015 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat je een heer bent of dat de bank plakt?
Heul niet, ik had net zoveel als jou op. En ik liep geen fles wijn vallenquote:
Waar zijn jullie geweest?quote:Op zondag 5 april 2015 21:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik drink sloom en toch was hij slomer.
Ja, iets te goed doordacht eigenlijk. Geniepig.quote:Op zondag 5 april 2015 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja hij moet niet eerder zat zijn dan de dame heSlim bekeken die jongen
Amsterdam.quote:
Alsof jij mee wil.quote:
Deed ik dat?quote:Op zondag 5 april 2015 21:15 schreef yats het volgende:
Heul niet, ik had net zoveel als jou op. En ik liep geen fles wijn vallen
Een beetje privé mag best Art.quote:
Ja, langs de rivier, toen ik het vuur aan het doven was.quote:
Je weet ondertussen dat ik het beste met je voor heb hequote:Op zondag 5 april 2015 21:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jouw advies aan het opvolgen. Moet niet gekker worden
quote:Op zondag 5 april 2015 21:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt iets met mannen die langzaam drinken en iets met wijn omgooien?
Wanneer?quote:Op zondag 5 april 2015 21:17 schreef Inolvidable het volgende:
Maar geen zorgen. Er komt een meet in Amsterdam.
Ah, dat deed ze bij jou ook? Eigenlijk moet ik je aanklagen wegens drankmisbruik strawquote:Op zondag 5 april 2015 21:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben nu maar gelijk fruitsalade aan het maken. Heb nog appel, banaan en perzikquote:Op zondag 5 april 2015 21:18 schreef rival het volgende:
[..]
Je weet ondertussen dat ik het beste met je voor heb he
Gedefinieerd als 'rival'?quote:Op zondag 5 april 2015 21:18 schreef rival het volgende:
[..]
Je weet ondertussen dat ik het beste met je voor heb he
Was nog gevaarlijk ook. Duizenden scherven/splintersquote:Op zondag 5 april 2015 21:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, dat deed ze bij jou ook? Eigenlijk moet ik je aanklagen wegens drankmisbruik straw
Wie wat waar?quote:Op zondag 5 april 2015 21:17 schreef Inolvidable het volgende:
Maar geen zorgen. Er komt een meet in Amsterdam.
Ergens een zaterdag in mei waarschijnlijk. HeatWave opent vanavond/morgen een topic in GC als het goed is.quote:
En die pruim toch?quote:Op zondag 5 april 2015 21:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben nu maar gelijk fruitsalade aan het maken. Heb nog appel, banaan en perzik
Jammer van de perzikquote:Op zondag 5 april 2015 21:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben nu maar gelijk fruitsalade aan het maken. Heb nog appel, banaan en perzik
Natuurlijk. Jou proberen te koppelen aan bezette mannen, yats aan kansloze onaantrekkelijke vrouwen...quote:
Gooi de link hier maar neer danquote:Op zondag 5 april 2015 21:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ergens een zaterdag in mei waarschijnlijk. HeatWave opent vanavond/morgen een topic in GC als het goed is.
Knuffelenquote:Op zondag 5 april 2015 21:20 schreef Inolvidable het volgende:
En jullie moeten allemaal komen. Dan houden we een grote knuffelorgie.
Ow, bij mij was t gelukkig een fles die in een rooster kapot viel.quote:Op zondag 5 april 2015 21:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Was nog gevaarlijk ook. Duizenden scherven/splinters
quote:Op zondag 5 april 2015 21:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Natuurlijk. Jou proberen te koppelen aan bezette mannen, yats aan kansloze onaantrekkelijke vrouwen...Hell nah, gezellig drinken en lachen.
Dan moet je naar de meet in Amsterdam komen.quote:Op zondag 5 april 2015 21:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Natuurlijk. Jou proberen te koppelen aan bezette mannen, yats aan kansloze onaantrekkelijke vrouwen...Hell nah, gezellig drinken en lachen.
Dan zal ik voor de verandering niet meer haten.quote:Op zondag 5 april 2015 21:20 schreef Inolvidable het volgende:
Zie het tegen die tijd welquote:Op zondag 5 april 2015 21:20 schreef Inolvidable het volgende:
Zal ik doen.quote:Op zondag 5 april 2015 21:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gooi de link hier maar neer dan
[..]
Knuffelen
Wat lafjes...quote:Op zondag 5 april 2015 21:20 schreef Inolvidable het volgende:
Net of jij haat. Please, vergeleken bij mij ben je dan wel een amateur hoor.quote:Op zondag 5 april 2015 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zal ik voor de verandering niet meer haten.Knuffels.
quote:Op zondag 5 april 2015 21:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
quote:
Ik ook niet meer dan.quote:Op zondag 5 april 2015 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zal ik voor de verandering niet meer haten.Knuffels.
He bah, ee orgie, zo ordinairquote:Op zondag 5 april 2015 21:20 schreef Inolvidable het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt...Laat dan maar zitten art. Daar heb ik al genoeg 'vrienden' voorquote:Op zondag 5 april 2015 21:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Wel voor mijquote:
Ik haat het meest van ons allemaal gok ik zoquote:Op zondag 5 april 2015 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Net of jij haat. Please, vergeleken bij mij ben je dan wel een amateur hoor.
Ik moet bij je in de leer.quote:Op zondag 5 april 2015 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Net of jij haat. Please, vergeleken bij mij ben je dan wel een amateur hoor.
Brave jongenquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 21:23 schreef yats het volgende:
[..]
He bah, ee orgie, zo ordinairNee zou ik niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
En bedankt...Laat dan maar zitten art. Daar heb ik al genoeg 'vrienden' voor![]()
Jij doorziet allesquote:
Niet?quote:Op zondag 5 april 2015 21:23 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ook niet meer dan.
Ik kan toch nooit lang boos blijven of haten.
Rightquote:Op zondag 5 april 2015 21:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik haat het meest van ons allemaal gok ik zo
Truce.quote:Op zondag 5 april 2015 21:23 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ook niet meer dan.
Ik kan toch nooit lang boos blijven of haten.
Dat je gewoon moet komen.quote:
fixedquote:Op zondag 5 april 2015 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Ik ben een sneldrinkende kluns schat.
Gelukkig...Anders ben ik snel weg om in een hoekje te gaan huilenquote:
Ja of bij rival lees ik net, maar dat betwijfel ik.quote:
Oke oke okequote:
Leuk dat je zo'n beeld van me hebt.quote:Op zondag 5 april 2015 21:24 schreef Fascination het volgende:
Als Straw in de 70's had geleefd, had ze als liefdeshippie in een commune in het weiland gewoond.Just living of love.
Hahaha. Die tijd is geweestquote:Op zondag 5 april 2015 21:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik haat het meest van ons allemaal gok ik zo
Ik zie een patroonquote:Op zondag 5 april 2015 21:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben ook een kluns. "Klunsje" was het koosnaampje wat m'n ex voor mij had
Gelukkig maar.quote:Op zondag 5 april 2015 21:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oke oke oke
Er zijn uitzonderingen.
Heb ik nog weinig van gemerkt. Hoe uitte zich dat?quote:Op zondag 5 april 2015 21:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben ook een kluns. "Klunsje" was het koosnaampje wat m'n ex voor mij had
Moeten we je echt overhalen ja?quote:Op zondag 5 april 2015 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor wel meer nodig dan een knuffel
Ik moet wel. Elke dag weer op mijn hoedequote:
Doe geen moeite, het zal wel weer te ver zijnquote:
Uhu. Een ex en thats it.quote:
Werkt dat bij Faxie?quote:
Ohwquote:Op zondag 5 april 2015 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet wel. Elke dag weer op mijn hoede
Ja dat is zijn ding. En dan komt hij uiteindelijk toch niet omdat het in Nederland nergens windstil is. Gekke jongen is het.quote:
Ik was het ook niet van plan hoor.quote:Op zondag 5 april 2015 21:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe geen moeite, het zal wel weer te ver zijn
Ik ben de 30e toevallig in Amsterdamquote:Op zondag 5 april 2015 21:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe geen moeite, het zal wel weer te ver zijn
Gadver Fax.quote:Op zondag 5 april 2015 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor wel meer nodig dan een knuffel
Je kan beter neerzetten: "En een ex en...". Straks gaan ze nog dingen denken hier.quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 21:27 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik was het ook niet van plan hoor.
Ik heb mijn leven voor jou geriskeerd en nu kom je niet eens naar een meet.quote:
Met de nieuwe vlieger kon ik met 9 knopen al varen. Met 8 ook nog wel denk ikquote:Op zondag 5 april 2015 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is zijn ding. En dan komt hij uiteindelijk toch niet omdat het in Nederland nergens windstil is. Gekke jongen is het.
quote:Op zondag 5 april 2015 21:27 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik was het ook niet van plan hoor.
Kom jij wel?quote:Op zondag 5 april 2015 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is zijn ding. En dan komt hij uiteindelijk toch niet omdat het in Nederland nergens windstil is. Gekke jongen is het.
Ik ben verder op niemand boos hoor.quote:Op zondag 5 april 2015 21:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kan beter neerzetten: "En een ex en...". Straks gaan ze nog dingen denken hier.
Ben ik geen uitzondering meer? Of ben ik je ex zonder dat ik dit weet? Nu ben ik in de war.quote:Op zondag 5 april 2015 21:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben verder op niemand boos hoor.
quote:Op zondag 5 april 2015 21:29 schreef Inolvidable het volgende:
Jullie moeten mij dan ook allemaal feliciteren want dan ben ik net jarig geweest.
Het begon al na onze eerste date. Afscheidszoen gehad, zij stapt in haar auto, ik op de fiets. Ik denk vanuit stilstand een steile helling (traanplaat op een trap) op te kunnen fietsen, de helling denkt van niet. Dus ik pleur hard om. En meer van dat soort acties.quote:Op zondag 5 april 2015 21:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb ik nog weinig van gemerkt. Hoe uitte zich dat?
Ohw echt?quote:Op zondag 5 april 2015 21:29 schreef Inolvidable het volgende:
Jullie moeten mij dan ook allemaal feliciteren want dan ben ik net jarig geweest.
Het zal wel vaker sneeuwen hoorquote:Op zondag 5 april 2015 21:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven voor jou geriskeerd en nu kom je niet eens naar een meet.tsss.
Ik ben niet boos op je.quote:Op zondag 5 april 2015 21:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben ik geen uitzondering meer? Of ben ik je ex zonder dat ik dit weet? Nu ben ik in de war.
quote:Op zondag 5 april 2015 21:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het begon al na onze eerste date. Afscheidszoen gehad, zij stapt in haar auto, ik op de fiets. Ik denk vanuit stilstand een steile helling (traanplaat op een trap) op te kunnen fietsen, de helling denkt van niet. Dus ik pleur hard om. En meer van dat soort acties.
Over een maandje, hihi.quote:
6 mei toch?quote:Op zondag 5 april 2015 21:29 schreef Inolvidable het volgende:
Ohw.quote:
Ik word er spontaan een beetje verliefd van op jou.quote:Op zondag 5 april 2015 21:29 schreef artelligence het volgende:
Het begon al na onze eerste date. Afscheidszoen gehad, zij stapt in haar auto, ik op de fiets. Ik denk vanuit stilstand een steile helling (traanplaat op een trap) op te kunnen fietsen, de helling denkt van niet. Dus ik pleur hard om. En meer van dat soort acties.
Het was een grote sneeuwstorm toen. Ik ben drie uur onderweg geweest en verloor de controle over de auto op de snelweg. Gast.quote:
Hij had liever gehad dat je de controle over jezelf was verloren in zijn bed.quote:Op zondag 5 april 2015 21:31 schreef Inolvidable het volgende:
Het was een grote sneeuwstorm toen. Ik ben drie uur onderweg geweest en verloor de controle over de auto op de snelweg. Gast.
Nog geen datum. Ergens een dag in mei.quote:Op zondag 5 april 2015 21:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw je moet dan. Wanneer is die meet dan?
Ben jij mijn broer van een andere vader en moeder?quote:Op zondag 5 april 2015 21:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Smooth.quote:Op zondag 5 april 2015 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij had liever gehad dat je de controle over jezelf was verloren in zijn bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |