Alsof jij mee wil.quote:
Deed ik dat?quote:Op zondag 5 april 2015 21:15 schreef yats het volgende:
Heul niet, ik had net zoveel als jou op. En ik liep geen fles wijn vallen
Een beetje privé mag best Art.quote:
Ja, langs de rivier, toen ik het vuur aan het doven was.quote:
Je weet ondertussen dat ik het beste met je voor heb hequote:Op zondag 5 april 2015 21:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jouw advies aan het opvolgen. Moet niet gekker worden
quote:Op zondag 5 april 2015 21:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt iets met mannen die langzaam drinken en iets met wijn omgooien?
Wanneer?quote:Op zondag 5 april 2015 21:17 schreef Inolvidable het volgende:
Maar geen zorgen. Er komt een meet in Amsterdam.
Ah, dat deed ze bij jou ook? Eigenlijk moet ik je aanklagen wegens drankmisbruik strawquote:Op zondag 5 april 2015 21:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt iets met mannen die langzaam drinken en iets met wijn omgooien?
Ik ben nu maar gelijk fruitsalade aan het maken. Heb nog appel, banaan en perzikquote:Op zondag 5 april 2015 21:18 schreef rival het volgende:
[..]
Je weet ondertussen dat ik het beste met je voor heb he
Gedefinieerd als 'rival'?quote:Op zondag 5 april 2015 21:18 schreef rival het volgende:
[..]
Je weet ondertussen dat ik het beste met je voor heb he
Was nog gevaarlijk ook. Duizenden scherven/splintersquote:Op zondag 5 april 2015 21:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, dat deed ze bij jou ook? Eigenlijk moet ik je aanklagen wegens drankmisbruik straw
Wie wat waar?quote:Op zondag 5 april 2015 21:17 schreef Inolvidable het volgende:
Maar geen zorgen. Er komt een meet in Amsterdam.
Ergens een zaterdag in mei waarschijnlijk. HeatWave opent vanavond/morgen een topic in GC als het goed is.quote:
En die pruim toch?quote:Op zondag 5 april 2015 21:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben nu maar gelijk fruitsalade aan het maken. Heb nog appel, banaan en perzik
Jammer van de perzikquote:Op zondag 5 april 2015 21:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben nu maar gelijk fruitsalade aan het maken. Heb nog appel, banaan en perzik
Natuurlijk. Jou proberen te koppelen aan bezette mannen, yats aan kansloze onaantrekkelijke vrouwen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |