Wij hebben toch niet gedate?quote:
Ik zit in kleermakerszit met mijn rechtervoet onder extra veel deken. Al een uurquote:
Ja, dit helpt niet hequote:Op zondag 5 april 2015 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
* El_Thijs warmt Buur haar rechtervoet op
Ik ben best wel van het padje af jaquote:Op zondag 5 april 2015 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat je zelf al psycho genoeg bent, vind je zelf?
Slapen, op de bank.quote:
Heel benieuwd hoe ik me jou in bed moet voorstellen dan.quote:Op zondag 5 april 2015 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar kon toch dat je zo over me dacht, aangezien je niet de eerste zou zijn
quote:
Beidequote:
Het was wel gezellig. Yats zuipt als een meisje.quote:
Andere voet onder doen dusquote:Op zondag 5 april 2015 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit in kleermakerszit met mijn rechtervoet onder extra veel deken. Al een uurIs 'ie koud. Mijn linker gewoon normaal
quote:
Niet gemeen bedoeld, maar ik kan me dat in jouw situatie stiekem wel een beetje voorstellen, dat je je zo voelt. Heb ik ook een beetjequote:Op zondag 5 april 2015 21:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben best wel van het padje af ja
Vraag het Artquote:Op zondag 5 april 2015 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heel benieuwd hoe ik me jou in bed moet voorstellen dan.
Wat een heer die yats. Plakte de bank?quote:
Heb ikquote:
Dat kan jij beter?quote:Op zondag 5 april 2015 21:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het was wel gezellig. Yats zuipt als een meisje.
Ja blijf eens stilzitten, zo werkt het nietquote:Op zondag 5 april 2015 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ikMaar ben even anders gaan zitten, kijken of dat werkt.
Yats koppelen aan een borderliner.quote:Op zondag 5 april 2015 21:02 schreef rival het volgende:
[..]
Als je ooit een echte psycho date zeg je dat nooit meer![]()
Ik zit alweer stilquote:Op zondag 5 april 2015 21:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja blijf eens stilzitten, zo werkt het niet
Dat was voor herhaling vatbaar wat mij betreftquote:
Hehe geen idee waar je nu op doelt eigenlijk :$quote:Op zondag 5 april 2015 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet gemeen bedoeld, maar ik kan me dat in jouw situatie stiekem wel een beetje voorstellen, dat je je zo voelt. Heb ik ook een beetje
[..]
Vraag het Art
Durf niet te kijken.quote:Op zondag 5 april 2015 21:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat een heer die yats. Plakte de bank?
Dat proberen zijn vrienden toch al te doen?quote:
Dat kan je 100 keer herhalenquote:Op zondag 5 april 2015 21:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja blijf eens stilzitten, zo werkt het niet
Goed zo.quote:
quote:
Whut?quote:Op zondag 5 april 2015 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet ik niet of ik het wil weten.Want dan wil ik het evenaren en dat lukt toch niet.
Oh?quote:
Ik drink sloom en toch was hij slomer.quote:
Niet zo onzekerquote:Op zondag 5 april 2015 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet ik niet of ik het wil weten.Want dan wil ik het evenaren en dat lukt toch niet.
Dat is t altijd rivalquote:
He, dat zouden we voor ons houden. Zoveel dronk jij ook nietquote:Op zondag 5 april 2015 21:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Altijdquote:Op zondag 5 april 2015 21:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat een heer die yats. Plakte de bank?
quote:Op zondag 5 april 2015 21:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat je een heer bent of dat de bank plakt?quote:
Hoeft niet...Hij is schoonquote:
Helaasquote:Op zondag 5 april 2015 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat proberen zijn vrienden toch al te doen?
Het was wijn...Maar ok, de volgende keer neem ik wel een extra fles meequote:Op zondag 5 april 2015 21:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik drink sloom en toch was hij slomer.
Ik moet zelf gewoon wat meer als een meisje zuipen.quote:Op zondag 5 april 2015 21:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je wat met kerels die als meisjes zuipen?
quote:Op zondag 5 april 2015 21:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je wat met kerels die als meisjes zuipen?
Dat ik een heer benquote:Op zondag 5 april 2015 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat je een heer bent of dat de bank plakt?
Heul niet, ik had net zoveel als jou op. En ik liep geen fles wijn vallenquote:
Waar zijn jullie geweest?quote:Op zondag 5 april 2015 21:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik drink sloom en toch was hij slomer.
Ja, iets te goed doordacht eigenlijk. Geniepig.quote:Op zondag 5 april 2015 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja hij moet niet eerder zat zijn dan de dame heSlim bekeken die jongen
Amsterdam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |