Psycho is leuk, normaal is zo saaiquote:
Echte alpha's dus?quote:
Klinkt als een prima jaarquote:Op zondag 5 april 2015 20:56 schreef rival het volgende:
Ik ben dit jaar nog niet afgewezen, heb ook nog niemand afgewezen!
Dat klopt, echt een bitchquote:Op zondag 5 april 2015 20:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben niet schattig hoor. Vraag maar aan Yats of Fok-it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Precies.quote:Op zondag 5 april 2015 20:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah slim, under cover.
[..]
Beter blond dan blontAl maakt het voor Yats dan wel weer niks uit gok ik
quote:Op zondag 5 april 2015 21:00 schreef yats het volgende:
[..]
Psycho is leuk, normaal is zo saai
[..]
Echte alpha's dus?
[..]
Klinkt als een prima jaar
[..]
Dat klopt, echt een bitchIk heb wel je sushi op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Nu de macaroni nogquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 21:00 schreef yats het volgende:
[..]
Psycho is leuk, normaal is zo saai
[..]
Echte alpha's dus?
[..]
Klinkt als een prima jaar
[..]
Dat klopt, echt een bitchAls je ooit een echte psycho date zeg je dat nooit meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Suiker overheen en even in laten trekkenquote:Op zondag 5 april 2015 21:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sommige zijn wel lekker, maar ze zijn niet zo zoet.
Nja iig goed voor de vitamientjes
Ja dat deed mijn moeder vroeger altijd, of met Carvan Cavitan, mja dat is dan weer gelijk zo zoet.quote:Op zondag 5 april 2015 21:02 schreef rival het volgende:
[..]
Suiker overheen en even in laten trekken
Die trek ik aan rival...Echt, i know what i am sayingquote:Op zondag 5 april 2015 21:02 schreef rival het volgende:
[..]
Als je ooit een echte psycho date zeg je dat nooit meer![]()
Noem je mij nou een psycho?quote:Op zondag 5 april 2015 21:03 schreef yats het volgende:
[..]
Die trek ik aan rival...Echt, i know what i am saying
Niemand denk ik.quote:
Shots fired.quote:
Omdat je zelf al psycho genoeg bent, vind je zelf?quote:
Zal ik hem even opwarmen?quote:Op zondag 5 april 2015 21:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn rechtervoet slaapt en is helemaal koud
Voeten kruizen of van de pot gaanquote:Op zondag 5 april 2015 21:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn rechtervoet slaapt en is helemaal koud
Yats sliep laatst bij mij.quote:Op zondag 5 april 2015 21:05 schreef rival het volgende:
[..]
Je voelt je tot em aangetrokken dus?
Yats grijp je kans
* El_Thijs warmt Buur haar rechtervoet opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |