Dat ligt dan aan jou denk ik.quote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan had ik hem ander geformuleerd, nu lijkt het net alsof er mannen zijn die rondlopen met een kurkentrekker op hun pener.
Air tochquote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg last van een wederopstanding.[/pasen]
Want dat is zo genieten.quote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon even genieten van je vrijgezel zijn toch?
Nee, maar kon toch dat je zo over me dacht, aangezien je niet de eerste zou zijnquote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar VA vroeg het aan mij en ik heb je nooit zo genoemd toch? Kan ik me niet voorstellen in ieder geval
5 alweer hierquote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
afgewezen dit jaar staat op 4
shit gaat snelquote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh![]()
Mijn tijdsgevoel is echt confused![]()
Ik heb helemaal niet het gevoel dat we alweer in de vierde maand zitten
Ook dat ja. En ik heb liever nu een paar goede vrienden dan een relatie eigenlijkquote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon even genieten van je vrijgezel zijn toch?
Nou dat doet de rest ook altijd, en dan hebben ze binnen een maand weer raak geschoten. Vraag me ook niet hoe de formule daarvoor in elkaar zit.quote:
Nee. Psycho natuurlijk welquote:Op zondag 5 april 2015 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar kon toch dat je zo over me dacht, aangezien je niet de eerste zou zijn
E = MC2?quote:Op zondag 5 april 2015 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dat doet de rest ook altijd, en dan hebben ze binnen een maand weer raak geschoten. Vraag me ook niet hoe de formule daarvoor in elkaar zit.
quote:Op zondag 5 april 2015 20:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar alweer in vlechtjes gedaan. Helpt dat?
Wij kunnen gewoon niet rekenen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dat doet de rest ook altijd, en dan hebben ze binnen een maand weer raak geschoten. Vraag me ook niet hoe de formule daarvoor in elkaar zit.
me = 0quote:
Reken er dan ook maar niet opquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Reken er dan ook maar niet op
/El_Thijs woordgrap
quote:Op zondag 5 april 2015 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Reken er dan ook maar niet op
/El_Thijs woordgrap
How do you know?quote:Op zondag 5 april 2015 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
buuf izet er liev uit maar is een boefje
Dat weet iedereen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |