Als ze het zonder tegensputteren op commando doet, zekers.quote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef artelligence het volgende:
Maar dan kan ze alsnog braaf zijn"Good girl"
Nah, vind de mijne nu mooier. Maar wel bedankt voor het complimentquote:Op zondag 5 april 2015 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet hem in je signature. Krijg je meteen weer aandacht van de mannen, voor zover je die niet al had natuurlijk.
En ik maar denken dat je liev wasquote:
cryptisch hoorquote:[..]
Genoeg
Lijkt me iets enorm bloederigs...quote:
En dat wijf dat een relatie wilde dan?quote:
Heard someone say that about me beforequote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Classicifeer je jezelf nu als een psycho slet?
1quote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En hoeveel heb jij er afgewezen in 2015?
Zie hier de expert aan het woord.quote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Hoezo? Gewoon met een vormpje erin. Net klei boetseren
Ik heb mijn haar alweer in vlechtjes gedaan. Helpt dat?quote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef rival het volgende:
[..]
Zo zie ik haar ook het liefst, maar ze laat steken vallen
Was nog december.quote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat wijf dat een relatie wilde dan?
0 afwijzingen en 0 keer afgewezenquote:
Je moet ook niet achter een bezet iemand aan gaanquote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mwah, jawel. De meeste hadden al een vriendin/oogje op iemand/hadden geen zin in een relatie of gewoon geen interesse.
Psycho's zijn vaak de fijnste om in bed te hebbenquote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja echt. Wel een lekker ding in bed, maar geen psycho slet of zo
Dan had ik hem ander geformuleerd, nu lijkt het net alsof er mannen zijn die rondlopen met een kurkentrekker op hun pener.quote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon met een vormpje erin. Net klei boetseren
Ik krijg last van een wederopstanding.quote:Op zondag 5 april 2015 20:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb mijn haar alweer in vlechtjes gedaan. Helpt dat?
Ohquote:
afgewezen dit jaar staat op 4quote:
Maar VA vroeg het aan mij en ik heb je nooit zo genoemd toch? Kan ik me niet voorstellen in ieder gevalquote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heard someone say that about me before
Volgens mij was dat ook gewoon een smoes.quote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet ook niet achter een bezet iemand aan gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |