Ik geef jullie altijd de schuld van al het slechts wat er in mijn leven plaats vindt.quote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat past wel helemaal bij deze SC ja, anderen de schuld geven.
Of misschien namen ze het gewoon niet serieus, als het ongeveer zo ging als netquote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef Inolvidable het volgende:
Rival: het ligt aan mijn sprankelende persoonlijkheid.
Yvie lijkt mij wel stoer. Ik zou wel vriendinnen met haar willen zijnquote:
Yvie lijkt mij zo ervaren dat ze met haar tong en mond een kurkentrekker van je pik kan zuigen.quote:
Het stoken werkt, dat op zich is al in je nadeelquote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Air zit gewoon te stoken.. blame him, not me
Mwah, jawel. De meeste hadden al een vriendin/oogje op iemand/hadden geen zin in een relatie of gewoon geen interesse.quote:Op zondag 5 april 2015 20:43 schreef rival het volgende:
[..]
Of misschien namen ze het gewoon niet serieus, als het ongeveer zo ging als net
Bangerdquote:Op zondag 5 april 2015 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wilde eerst 'Liefde voor iedereen' in de TT zetten. Maar ik vermoedde dat er dan kutopmerkingen zouden komen
Waarom zou je een kurkentrekker op je paars gepunte lans willen?quote:Op zondag 5 april 2015 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yvie lijkt mij zo ervaren dat ze met haar tong en mond een kurkentrekker van je pik kan zuigen.
Sukkelsquote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mwah, jawel. De meeste hadden al een vriendin/oogje op iemand/hadden geen zin in een relatie of gewoon geen interesse.
Deze MI. Best van onder de indrukquote:Op zondag 5 april 2015 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yvie lijkt mij zo ervaren dat ze met haar tong en mond een kurkentrekker van je pik kan zuigen.
En hoeveel heb jij er afgewezen in 2015?quote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mwah, jawel. De meeste hadden al een vriendin/oogje op iemand/hadden geen zin in een relatie of gewoon geen interesse.
wat is jouw maatstaaf voor psycho slet?quote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja echt. Wel een lekker ding in bed, maar geen psycho slet of zo
Ik ga een nieuw lijntje tekenen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja echt. Wel een lekker ding in bed, maar geen psycho slet of zo
En jij?quote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En hoeveel heb jij er afgewezen in 2015?
Maar dan kan ze alsnog braaf zijnquote:Op zondag 5 april 2015 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een.quote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En hoeveel heb jij er afgewezen in 2015?
Zet hem in je signature. Krijg je meteen weer aandacht van de mannen, voor zover je die niet al had natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat is jouw maatstaaf voor psycho slet?
Genoegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |