Niet in die vorm. Jij bent meer van de statusupdates over tinder etc.quote:
Ook wel es twee worsten tegelijk?quote:
Maar gelukkig deed je wel hetzelfde als ik in gedachte had, een TT-loos deel.quote:
ik heb anders helemaal geen updates qua tinderquote:Op zondag 5 april 2015 20:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet in die vorm. Jij bent meer van de statusupdates over tinder etc.
Ik wilde eerst 'Liefde voor iedereen' in de TT zetten. Maar ik vermoedde dat er dan kutopmerkingen zouden komenquote:Op zondag 5 april 2015 20:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar gelukkig deed je wel hetzelfde als ik in gedachte had, een TT-loos deel.
Nee, dat is gevaarlijk. En kan de snijmachine vast komen te zitten. En die dingen zijn scherp!quote:
Air zit gewoon te stoken.. blame him, not mequote:Op zondag 5 april 2015 20:40 schreef rival het volgende:
Dat brave beeld dat ik heb van Yvie begint langzaam te verdwijnen
Nee ok.quote:Op zondag 5 april 2015 20:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb anders helemaal geen updates qua tinder
Je uit anders nooit je liefde voor mij.quote:Op zondag 5 april 2015 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wilde eerst 'Liefde voor iedereen' in de TT zetten. Maar ik vermoedde dat er dan kutopmerkingen zouden komen
Volgende keer gewoon doenquote:Op zondag 5 april 2015 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wilde eerst 'Liefde voor iedereen' in de TT zetten. Maar ik vermoedde dat er dan kutopmerkingen zouden komen
Dat past wel helemaal bij deze SC ja, anderen de schuld geven.quote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Air zit gewoon te stoken.. blame him, not me
Daar kan inderdaad niet iedereen mee omgaan. Maar dat is dan hun verliesquote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef Inolvidable het volgende:
Rival: het ligt aan mijn sprankelende persoonlijkheid.
Ja, maar ik had geen zin in huillie opmerkingen enzo. Dus dan maar gewoon zo liefde gevenquote:
Ja, veel makkelijker dan de schuld bij jezelf zoeken iigquote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat past wel helemaal bij deze SC ja, anderen de schuld geven.
Gewoon lekker met zijn allen knuffelenquote:Op zondag 5 april 2015 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik had geen zin in huillie opmerkingen enzo. Dus dan maar gewoon zo liefde geven
Nee hoor, ze is leukquote:Op zondag 5 april 2015 20:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb weleens in jouw fobo gekeken en die gasten zijn sukkels
Of je bent stom
Ik geef jullie altijd de schuld van al het slechts wat er in mijn leven plaats vindt.quote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat past wel helemaal bij deze SC ja, anderen de schuld geven.
Of misschien namen ze het gewoon niet serieus, als het ongeveer zo ging als netquote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef Inolvidable het volgende:
Rival: het ligt aan mijn sprankelende persoonlijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |