Niet in die vorm. Jij bent meer van de statusupdates over tinder etc.quote:
Ook wel es twee worsten tegelijk?quote:
Maar gelukkig deed je wel hetzelfde als ik in gedachte had, een TT-loos deel.quote:
ik heb anders helemaal geen updates qua tinderquote:Op zondag 5 april 2015 20:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet in die vorm. Jij bent meer van de statusupdates over tinder etc.
Ik wilde eerst 'Liefde voor iedereen' in de TT zetten. Maar ik vermoedde dat er dan kutopmerkingen zouden komenquote:Op zondag 5 april 2015 20:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar gelukkig deed je wel hetzelfde als ik in gedachte had, een TT-loos deel.
Nee, dat is gevaarlijk. En kan de snijmachine vast komen te zitten. En die dingen zijn scherp!quote:
Air zit gewoon te stoken.. blame him, not mequote:Op zondag 5 april 2015 20:40 schreef rival het volgende:
Dat brave beeld dat ik heb van Yvie begint langzaam te verdwijnen
Nee ok.quote:Op zondag 5 april 2015 20:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb anders helemaal geen updates qua tinder
Je uit anders nooit je liefde voor mij.quote:Op zondag 5 april 2015 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wilde eerst 'Liefde voor iedereen' in de TT zetten. Maar ik vermoedde dat er dan kutopmerkingen zouden komen
Volgende keer gewoon doenquote:Op zondag 5 april 2015 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wilde eerst 'Liefde voor iedereen' in de TT zetten. Maar ik vermoedde dat er dan kutopmerkingen zouden komen
Dat past wel helemaal bij deze SC ja, anderen de schuld geven.quote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Air zit gewoon te stoken.. blame him, not me
Daar kan inderdaad niet iedereen mee omgaan. Maar dat is dan hun verliesquote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef Inolvidable het volgende:
Rival: het ligt aan mijn sprankelende persoonlijkheid.
Ja, maar ik had geen zin in huillie opmerkingen enzo. Dus dan maar gewoon zo liefde gevenquote:
Ja, veel makkelijker dan de schuld bij jezelf zoeken iigquote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat past wel helemaal bij deze SC ja, anderen de schuld geven.
Gewoon lekker met zijn allen knuffelenquote:Op zondag 5 april 2015 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik had geen zin in huillie opmerkingen enzo. Dus dan maar gewoon zo liefde geven
Nee hoor, ze is leukquote:Op zondag 5 april 2015 20:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb weleens in jouw fobo gekeken en die gasten zijn sukkels
Of je bent stom
Ik geef jullie altijd de schuld van al het slechts wat er in mijn leven plaats vindt.quote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat past wel helemaal bij deze SC ja, anderen de schuld geven.
Of misschien namen ze het gewoon niet serieus, als het ongeveer zo ging als netquote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef Inolvidable het volgende:
Rival: het ligt aan mijn sprankelende persoonlijkheid.
Yvie lijkt mij wel stoer. Ik zou wel vriendinnen met haar willen zijnquote:
Yvie lijkt mij zo ervaren dat ze met haar tong en mond een kurkentrekker van je pik kan zuigen.quote:
Het stoken werkt, dat op zich is al in je nadeelquote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Air zit gewoon te stoken.. blame him, not me
Mwah, jawel. De meeste hadden al een vriendin/oogje op iemand/hadden geen zin in een relatie of gewoon geen interesse.quote:Op zondag 5 april 2015 20:43 schreef rival het volgende:
[..]
Of misschien namen ze het gewoon niet serieus, als het ongeveer zo ging als net
Bangerdquote:Op zondag 5 april 2015 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom zou je een kurkentrekker op je paars gepunte lans willen?quote:Op zondag 5 april 2015 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yvie lijkt mij zo ervaren dat ze met haar tong en mond een kurkentrekker van je pik kan zuigen.
Sukkelsquote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mwah, jawel. De meeste hadden al een vriendin/oogje op iemand/hadden geen zin in een relatie of gewoon geen interesse.
Deze MI. Best van onder de indrukquote:Op zondag 5 april 2015 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yvie lijkt mij zo ervaren dat ze met haar tong en mond een kurkentrekker van je pik kan zuigen.
En hoeveel heb jij er afgewezen in 2015?quote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mwah, jawel. De meeste hadden al een vriendin/oogje op iemand/hadden geen zin in een relatie of gewoon geen interesse.
wat is jouw maatstaaf voor psycho slet?quote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja echt. Wel een lekker ding in bed, maar geen psycho slet of zo
Ik ga een nieuw lijntje tekenen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
En jij?quote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En hoeveel heb jij er afgewezen in 2015?
Maar dan kan ze alsnog braaf zijnquote:Op zondag 5 april 2015 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een.quote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zet hem in je signature. Krijg je meteen weer aandacht van de mannen, voor zover je die niet al had natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat is jouw maatstaaf voor psycho slet?
Genoegquote:
En jij?quote:
Als ze het zonder tegensputteren op commando doet, zekers.quote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef artelligence het volgende:
Maar dan kan ze alsnog braaf zijn"Good girl"
Nah, vind de mijne nu mooier. Maar wel bedankt voor het complimentquote:Op zondag 5 april 2015 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet hem in je signature. Krijg je meteen weer aandacht van de mannen, voor zover je die niet al had natuurlijk.
En ik maar denken dat je liev wasquote:
cryptisch hoorquote:[..]
Genoeg
Lijkt me iets enorm bloederigs...quote:
En dat wijf dat een relatie wilde dan?quote:
Heard someone say that about me beforequote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Classicifeer je jezelf nu als een psycho slet?
1quote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zie hier de expert aan het woord.quote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Hoezo? Gewoon met een vormpje erin. Net klei boetseren
Ik heb mijn haar alweer in vlechtjes gedaan. Helpt dat?quote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef rival het volgende:
[..]
Zo zie ik haar ook het liefst, maar ze laat steken vallen
Was nog december.quote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat wijf dat een relatie wilde dan?
0 afwijzingen en 0 keer afgewezenquote:
Je moet ook niet achter een bezet iemand aan gaanquote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Psycho's zijn vaak de fijnste om in bed te hebbenquote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan had ik hem ander geformuleerd, nu lijkt het net alsof er mannen zijn die rondlopen met een kurkentrekker op hun pener.quote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon met een vormpje erin. Net klei boetseren
Ik krijg last van een wederopstanding.quote:Op zondag 5 april 2015 20:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb mijn haar alweer in vlechtjes gedaan. Helpt dat?
Ohquote:
afgewezen dit jaar staat op 4quote:
Maar VA vroeg het aan mij en ik heb je nooit zo genoemd toch? Kan ik me niet voorstellen in ieder gevalquote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heard someone say that about me before
Volgens mij was dat ook gewoon een smoes.quote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet ook niet achter een bezet iemand aan gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |