quote:Op zondag 5 april 2015 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat kan ik hier niet neerzetten, krijgen we dat gezeik weer
Ik niet. Dadelijk wijs je mij ook af.quote:Op zondag 5 april 2015 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
vet mooie gloed over de huizen voor me. Oude buurtVet mooi
Wie komt er mee genieten?
Waarom zou ik, you look damn cutequote:Op zondag 5 april 2015 20:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik niet. Dadelijk wijs je mij ook af.
Maar geniet ervan.
Klinkt als een mooi 2015!quote:Op zondag 5 april 2015 20:56 schreef rival het volgende:
Ik ben dit jaar nog niet afgewezen, heb ook nog niemand afgewezen!
Ik ben niet schattig hoor. Vraag maar aan Yats of Fok-it.quote:Op zondag 5 april 2015 20:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou ik, you look damn cute
Wilde net vragen of dat kwam door gebrek aan initiatief of slagen van initiatiefquote:Op zondag 5 april 2015 20:58 schreef rival het volgende:
[..]
Daar moet eerst iemand een stap voor wagen
Wat ben je dan wel?quote:Op zondag 5 april 2015 20:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben niet schattig hoor. Vraag maar aan Yats of Fok-it.
Oh, dit klinkt dan wel weer erg deprimerend eigenlijkquote:Op zondag 5 april 2015 20:58 schreef rival het volgende:
[..]
Daar moet eerst iemand een stap voor wagen
Good busy! Ik beide al.quote:Op zondag 5 april 2015 20:56 schreef rival het volgende:
Ik ben dit jaar nog niet afgewezen, heb ook nog niemand afgewezen!
Ik kom er liever zelf achter denk ikquote:Op zondag 5 april 2015 20:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben niet schattig hoor. Vraag maar aan Yats of Fok-it.
Aan het vissen voor complimentjes?quote:
Dan val ik niet zo uit de toonquote:Op zondag 5 april 2015 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dit klinkt dan wel weer erg deprimerend eigenlijk
Uhmmmmmmm. Blond?quote:
met blauwe ogen als ik me goed herinner?quote:
Je pruim daarentegen...quote:
Ah slim, under cover.quote:
Beter blond dan blontquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |