Je kan beter neerzetten: "En een ex en...". Straks gaan ze nog dingen denken hier.quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 21:27 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik was het ook niet van plan hoor.
Ik heb mijn leven voor jou geriskeerd en nu kom je niet eens naar een meet.quote:
Met de nieuwe vlieger kon ik met 9 knopen al varen. Met 8 ook nog wel denk ikquote:Op zondag 5 april 2015 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is zijn ding. En dan komt hij uiteindelijk toch niet omdat het in Nederland nergens windstil is. Gekke jongen is het.
quote:Op zondag 5 april 2015 21:27 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik was het ook niet van plan hoor.
Kom jij wel?quote:Op zondag 5 april 2015 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is zijn ding. En dan komt hij uiteindelijk toch niet omdat het in Nederland nergens windstil is. Gekke jongen is het.
Ik ben verder op niemand boos hoor.quote:Op zondag 5 april 2015 21:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kan beter neerzetten: "En een ex en...". Straks gaan ze nog dingen denken hier.
Ben ik geen uitzondering meer? Of ben ik je ex zonder dat ik dit weet? Nu ben ik in de war.quote:Op zondag 5 april 2015 21:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben verder op niemand boos hoor.
quote:Op zondag 5 april 2015 21:29 schreef Inolvidable het volgende:
Jullie moeten mij dan ook allemaal feliciteren want dan ben ik net jarig geweest.
Het begon al na onze eerste date. Afscheidszoen gehad, zij stapt in haar auto, ik op de fiets. Ik denk vanuit stilstand een steile helling (traanplaat op een trap) op te kunnen fietsen, de helling denkt van niet. Dus ik pleur hard om. En meer van dat soort acties.quote:Op zondag 5 april 2015 21:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb ik nog weinig van gemerkt. Hoe uitte zich dat?
Ohw echt?quote:Op zondag 5 april 2015 21:29 schreef Inolvidable het volgende:
Jullie moeten mij dan ook allemaal feliciteren want dan ben ik net jarig geweest.
Het zal wel vaker sneeuwen hoorquote:Op zondag 5 april 2015 21:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven voor jou geriskeerd en nu kom je niet eens naar een meet.tsss.
Ik ben niet boos op je.quote:Op zondag 5 april 2015 21:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben ik geen uitzondering meer? Of ben ik je ex zonder dat ik dit weet? Nu ben ik in de war.
quote:Op zondag 5 april 2015 21:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het begon al na onze eerste date. Afscheidszoen gehad, zij stapt in haar auto, ik op de fiets. Ik denk vanuit stilstand een steile helling (traanplaat op een trap) op te kunnen fietsen, de helling denkt van niet. Dus ik pleur hard om. En meer van dat soort acties.
Over een maandje, hihi.quote:
6 mei toch?quote:Op zondag 5 april 2015 21:29 schreef Inolvidable het volgende:
Ohw.quote:
Ik word er spontaan een beetje verliefd van op jou.quote:Op zondag 5 april 2015 21:29 schreef artelligence het volgende:
Het begon al na onze eerste date. Afscheidszoen gehad, zij stapt in haar auto, ik op de fiets. Ik denk vanuit stilstand een steile helling (traanplaat op een trap) op te kunnen fietsen, de helling denkt van niet. Dus ik pleur hard om. En meer van dat soort acties.
Het was een grote sneeuwstorm toen. Ik ben drie uur onderweg geweest en verloor de controle over de auto op de snelweg. Gast.quote:
Hij had liever gehad dat je de controle over jezelf was verloren in zijn bed.quote:Op zondag 5 april 2015 21:31 schreef Inolvidable het volgende:
Het was een grote sneeuwstorm toen. Ik ben drie uur onderweg geweest en verloor de controle over de auto op de snelweg. Gast.
Nog geen datum. Ergens een dag in mei.quote:Op zondag 5 april 2015 21:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw je moet dan. Wanneer is die meet dan?
Ben jij mijn broer van een andere vader en moeder?quote:Op zondag 5 april 2015 21:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |