Gooi de link hier maar neer danquote:Op zondag 5 april 2015 21:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ergens een zaterdag in mei waarschijnlijk. HeatWave opent vanavond/morgen een topic in GC als het goed is.
Knuffelenquote:Op zondag 5 april 2015 21:20 schreef Inolvidable het volgende:
En jullie moeten allemaal komen. Dan houden we een grote knuffelorgie.
Ow, bij mij was t gelukkig een fles die in een rooster kapot viel.quote:Op zondag 5 april 2015 21:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Was nog gevaarlijk ook. Duizenden scherven/splinters
quote:Op zondag 5 april 2015 21:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Natuurlijk. Jou proberen te koppelen aan bezette mannen, yats aan kansloze onaantrekkelijke vrouwen...Hell nah, gezellig drinken en lachen.
Dan moet je naar de meet in Amsterdam komen.quote:Op zondag 5 april 2015 21:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Natuurlijk. Jou proberen te koppelen aan bezette mannen, yats aan kansloze onaantrekkelijke vrouwen...Hell nah, gezellig drinken en lachen.
Dan zal ik voor de verandering niet meer haten.quote:Op zondag 5 april 2015 21:20 schreef Inolvidable het volgende:
Zie het tegen die tijd welquote:Op zondag 5 april 2015 21:20 schreef Inolvidable het volgende:
Zal ik doen.quote:Op zondag 5 april 2015 21:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gooi de link hier maar neer dan
[..]
Knuffelen
Wat lafjes...quote:Op zondag 5 april 2015 21:20 schreef Inolvidable het volgende:
Net of jij haat. Please, vergeleken bij mij ben je dan wel een amateur hoor.quote:Op zondag 5 april 2015 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zal ik voor de verandering niet meer haten.Knuffels.
quote:Op zondag 5 april 2015 21:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt iets met mannen die langzaam drinken en iets met wijn omgooien?
quote:
Ik ook niet meer dan.quote:Op zondag 5 april 2015 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zal ik voor de verandering niet meer haten.Knuffels.
He bah, ee orgie, zo ordinairquote:Op zondag 5 april 2015 21:20 schreef Inolvidable het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt...Laat dan maar zitten art. Daar heb ik al genoeg 'vrienden' voorquote:Op zondag 5 april 2015 21:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Wel voor mijquote:
Ik haat het meest van ons allemaal gok ik zoquote:Op zondag 5 april 2015 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Net of jij haat. Please, vergeleken bij mij ben je dan wel een amateur hoor.
Ik moet bij je in de leer.quote:Op zondag 5 april 2015 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Net of jij haat. Please, vergeleken bij mij ben je dan wel een amateur hoor.
Brave jongenquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 21:23 schreef yats het volgende:
[..]
He bah, ee orgie, zo ordinairNee zou ik niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
En bedankt...Laat dan maar zitten art. Daar heb ik al genoeg 'vrienden' voor![]()
Jij doorziet allesquote:
Niet?quote:Op zondag 5 april 2015 21:23 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ook niet meer dan.
Ik kan toch nooit lang boos blijven of haten.
Rightquote:Op zondag 5 april 2015 21:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik haat het meest van ons allemaal gok ik zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |