Met een flink stuk worst?quote:
Volgens mij bedoelde hij gevoeld.quote:
No shitquote:
Ow, over dat aan de voeten werpen zul je mij niet horen. Geen idee of dat zo is. Via de app kan ik het me best voorstellen overigens, soms komt iets niet als een serieus aanbod over tertwijl het wel zo bedoeld is. Daarom duidelijk communiceren over wat je wil/verwacht etcquote:Op zondag 5 april 2015 17:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh jawel hoor! Misschien niet als je voor ze staat, maar als je het via de app probeert gebeurt dat heus ook wel. Het is wel een beetje vermoeiend dat mannen op FOK vaak denken dat aandacht van het andere geslacht voor vrouwen nooit een issue is, alsof ze zich allemaal aan onze voeten werpen. Zo werkt het dus niet.
[..]
Op fok heb ik dan weer nooit sjans.
De laatste keer dat ik haar zag kon ze nog prima zelf eten.quote:
Oh, die omhelzing telt dus niet meer?quote:Op zondag 5 april 2015 18:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zal wel even opheldering geven. Niet gevoerd en niet gevoeld
En bedanktquote:Op zondag 5 april 2015 18:14 schreef rival het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik jaloers zou zijn op Thijs
Heeft ze je aanbod om dat te doen afgewezen?quote:Op zondag 5 april 2015 18:14 schreef rival het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik jaloers zou zijn op Thijs
Oh zo, ik dacht bewust voelenquote:Op zondag 5 april 2015 18:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, die omhelzing telt dus niet meer?
Daar lag het niet aan hoor.quote:Op zondag 5 april 2015 18:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, over dat aan de voeten werpen zul je mij niet horen. Geen idee of dat zo is. Via de app kan ik het me best voorstellen overigens, soms komt iets niet als een serieus aanbod over tertwijl het wel zo bedoeld is. Daarom duidelijk communiceren over wat je wil/verwacht etc
Schattig en engquote:
Soms wil de man aan de andere kant ze gewoon nietquote:Op zondag 5 april 2015 18:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, over dat aan de voeten werpen zul je mij niet horen. Geen idee of dat zo is. Via de app kan ik het me best voorstellen overigens, soms komt iets niet als een serieus aanbod over tertwijl het wel zo bedoeld is. Daarom duidelijk communiceren over wat je wil/verwacht etc
Dat bedoelde hij ook, de vuigaard.quote:
Ik heb het lef nog niet eens gehad om dat aan te biedenquote:Op zondag 5 april 2015 18:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Heeft ze je aanbod om dat te doen afgewezen?
Ja, ik ga je bewust op privé plekken voelen als iedereen staat te kijkenquote:
Niet meegekregen dat 'ie lichtelijk tegen je aan het oprijden was?quote:
Dus toch een watje? Of was het nou mietje?quote:Op zondag 5 april 2015 18:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het lef nog niet eens gehad om dat aan te bieden
Air, ik kan jou ook niks in vertrouwen meegeven he.quote:Op zondag 5 april 2015 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet meegekregen dat 'ie lichtelijk tegen je aan het oprijden was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral zo blijven denken yatsquote:Op zondag 5 april 2015 18:14 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, maar nu denk ik misschien dat dat alleen maar hierom was:quote:Op zondag 5 april 2015 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet meegekregen dat 'ie lichtelijk tegen je aan het oprijden was?
quote:Op zondag 5 april 2015 18:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, ik ga je bewust op privé plekken voelen als iedereen staat te kijken
quote:Op zondag 5 april 2015 18:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Om nog even terug te komen op het posten dat je beschikbaar bent voor een date;
Ik ben beschikbaar voor een date met een jongen uit omgeving Utrecht, 23-31, die genoeg met het christelijk geloof heeft om af en toe een kerk te bezoeken en ooit toekomstige kindjes daarheen te laten gaan. Oh en het is ook leuk als hij 1.80 of langer is.
Wie biedt.
Kinderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Dat zijn dus wel van die dingen die je uit de friendzone houdenquote:Op zondag 5 april 2015 18:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, ik ga je bewust op privé plekken voelen als iedereen staat te kijken
Ik ben beschikbaar voor een date met een jongen uit omgeving Utrecht, 23-31, die genoeg met het christelijk geloof heeft om af en toe een kerk te bezoeken en ooit toekomstige kindjes daarheen te laten gaan. Oh en het is ook leuk als hij 1.80 of langer is.
Wie biedt.
Ik ben te oud en woon te ver weg, zoals gewoonlijk dus. Boeie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Als het om Yvie gaat grijp ik iedere gelegenheid aan om de concurrentie in kwaad daglicht te stellen. Niks persoonlijks, zo werkt het spel.quote:Op zondag 5 april 2015 18:17 schreef El_Thijs het volgende:
Air, ik kan jou ook niks in vertrouwen meegeven he.
Wie biedt.
Is wel gelijk heel serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 5 april 2015 17:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Watje
Hier voorlopig ook rust. Rij richting de HAP voor een laagje gips verwacht ik.
Wie biedt.
Je vergeet je bikini-foto erbij te doen mop. Zomaar even een tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh Jezus, nu gaat et hard!quote:Op zondag 5 april 2015 18:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus toch een watje? Of was het nou mietje?
Wie biedt.
Het gaat nooit werken tussen ons, helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wie biedt.
Leeftijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
True, maar ik ben toch meer begaan met mijn lichamelijke gezondheid op dat momentquote:Op zondag 5 april 2015 18:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zijn dus wel van die dingen die je uit de friendzone houden![]()
quote:Op zondag 5 april 2015 18:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je vergeet je bikini-foto erbij te doen mop. Zomaar even een tip
Vrouwen zijn zo leuk, maar ik snap ze dus echt nietquote:Op zondag 5 april 2015 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral zo blijven denken yats
Was je maar een vrouw.
Ja.quote:Op zondag 5 april 2015 18:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij gaat gevoerd worden?![]()
Eet smakelijk!
Je mag d'r hebben hoor!quote:Op zondag 5 april 2015 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het om Yvie gaat grijp ik iedere gelegenheid aan om de concurrentie in kwaad daglicht te stellen. Niks persoonlijks, zo werkt het spel.
Buurquote:Op zondag 5 april 2015 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was je maar een vrouw.
Women are meant to be loved, not to be understoodquote:Op zondag 5 april 2015 18:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vrouwen zijn zo leuk, maar ik snap ze dus echt niet
Of je een klap in het gezicht opleverenquote:Op zondag 5 april 2015 18:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zijn dus wel van die dingen die je uit de friendzone houden![]()
Te oud.quote:
Ja ik ben wel weer klaar met scharrelen.quote:
Daar doelde ik dus opquote:Op zondag 5 april 2015 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of je een klap in het gezicht opleveren.
quote:Op zondag 5 april 2015 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Women are meant to be loved, not to be understood
Je vorige date?quote:
Wie biedt.
Ben vaak zat in de kerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoe oud ben je zelf?quote:Op zondag 5 april 2015 18:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja ik ben wel weer klaar met scharrelen.Christelijke achtergrond he, al mijn vriendinnen zijn al getrouwd, haha.
Pimp.quote:
Jezus wat een hoop onzin in 1 post.quote:Op zondag 5 april 2015 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Women are meant to be loved, not to be understood
Toch houd ik van je.quote:Op zondag 5 april 2015 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat nooit werken tussen ons, helaas.
Goeiequote:Op zondag 5 april 2015 18:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je vergeet je bikini-foto erbij te doen mop. Zomaar even een tip
Wie biedt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry bambi, en niet uit de omgeving Utrecht afkomstig, en niet praktiserend gelovige. Al wil ik nog steeds best een keer een drankje komen doen in Utrecht.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Bangerdquote:Op zondag 5 april 2015 18:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, maar ik ben toch meer begaan met mijn lichamelijke gezondheid op dat moment
Nope. Oud-collega en scharrel, hapten beide niet. Wat ik ze op zich niet kwalijk neem, gezien de staat van mijn dronken berichtjes, maar toch.quote:
Ouwequote:
Liever niet, ik ben iets te gehecht aan mijn lul daarvoor. Eh, ik was een lul...Eh, nou ja, afijn, you get the point.quote:Op zondag 5 april 2015 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was je maar een vrouw.
quote:Op zondag 5 april 2015 18:22 schreef Barbusse het volgende:
Oh, het is een dating topic geworden? Wie wil er met mij daten, behalve Air#nohomo?
Bij jou staan dit soort dingen er altijd op zo'n manier dat je die vrouwen dan maar de 'gunst' verleent dat jij dan alsnog maar langs wilt komen. Geen idee, maar komt altijd erg raar over.quote:Op zondag 5 april 2015 18:22 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Sorry bambi, en niet uit de omgeving Utrecht afkomstig, en niet praktiserend gelovige. Al wil ik nog steeds best een keer een drankje komen doen in Utrecht.
Ik.quote:Op zondag 5 april 2015 18:22 schreef Barbusse het volgende:
Oh, het is een dating topic geworden? Wie wil er met mij daten, behalve Air#nohomo?
Jong! Word over een maand 24. Maar heb vroeger ooit bedacht op mijn 25ste moeder te willen zijn. Dat is al niet meer echt haalbaar.quote:
Ik lees niet allesquote:Op zondag 5 april 2015 18:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat staat een paar posts na degene die je quote
Blijkbaar gunt hij jou mij, dus doet hij wel iets goed.quote:
Eerst een balance sheet, alsjeblieft.quote:Op zondag 5 april 2015 18:22 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 18:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bij jou staan dit soort dingen er altijd op zo'n manier dat je die vrouwen dan maar de 'gunst' verleent dat jij dan alsnog maar langs wilt komen. Geen idee, maar komt altijd erg raar over.
Niet gezien, wat was je vraag?quote:Op zondag 5 april 2015 18:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh oh, en mijn vraag negeren. Subtiel hoor.
quote:
quote:
Ja maar ik hoor geen prijsonderhandeling, geen marktwerking omdat het nu Pasen is.. denk dat ik maar op zoek moet naar een anderequote:Op zondag 5 april 2015 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar gunt hij jou mij, dus doet hij wel iets goed.
Ow, en als rival het doet kan t wel...Tsss. Zeg nu maar gewoon dat je zijn auto wilquote:Op zondag 5 april 2015 18:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bij jou staan dit soort dingen er altijd op zo'n manier dat je die vrouwen dan maar de 'gunst' verleent dat jij dan alsnog maar langs wilt komen. Geen idee, maar komt altijd erg raar over.
Enkel om te kijken of ik nog steeds de leukste man op aarde ben. Tot op heden hebben al je voorgangers jammerlijk gefaald. Succes.quote:
Dat jaquote:Op zondag 5 april 2015 18:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je vergeet steeds dat ik te oud ben voor jou mop.quote:Op zondag 5 april 2015 18:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoor ik dating topic?
Yv, daten?
Au...Is het gebroken denk je?quote:Op zondag 5 april 2015 18:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb klem gezeten tussen een karretje vol stenen en een betonnen dorpel met mn vinger
Dat doet hij heel discreet via DM.quote:Op zondag 5 april 2015 18:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja maar ik hoor geen prijsonderhandeling, geen marktwerking omdat het nu Pasen is.. denk dat ik maar op zoek moet naar een andere
Ik heb geen idee hoe jong je bentquote:Op zondag 5 april 2015 18:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je vergeet steeds dat ik te oud ben voor jou mop.
Ik ben 39.quote:
Geen idee op welke opmerking van hem je precies doet, maar schijnbaar doet hij het minder 'creepy' dan. En ik zeg het ook meer gewoon maar zodat je het de volgende keer op een andere manier kan neerzetten zodat het misschien nog wel wat oplevert.quote:Op zondag 5 april 2015 18:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, en als rival het doet kan t wel...Tsss
Hij wil een oudere vrouw met ervaring.quote:Op zondag 5 april 2015 18:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je vergeet steeds dat ik te oud ben voor jou mop.
Ohaiquote:Op zondag 5 april 2015 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel om te kijken of ik nog steeds de leukste man op aarde ben. Tot op heden hebben al je voorgangers jammerlijk gefaald. Succes.
Heeft hij weinig aan een non gok ik.quote:Op zondag 5 april 2015 18:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij wil een oudere vrouw met ervaring.
Nu is de vraag of ik de uitdaging aan ga of niet.quote:Op zondag 5 april 2015 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel om te kijken of ik nog steeds de leukste man op aarde ben. Tot op heden hebben al je voorgangers jammerlijk gefaald. Succes.
Yv, moet ik het nu tegen jou ook zeggen? Neem mij niet altijd serieusquote:Op zondag 5 april 2015 18:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee op welke opmerking van hem je precies doet, maar schijnbaar doet hij het minder 'creepy' dan. En ik zeg het ook meer gewoon maar zodat je het de volgende keer op een andere manier kan neerzetten zodat het misschien nog wel wat oplevert.
Ah, nee dat doel heb ik nietquote:Op zondag 5 april 2015 18:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jong! Word over een maand 24. Maar heb vroeger ooit bedacht op mijn 25ste moeder te willen zijn. Dat is al niet meer echt haalbaar.
Die chips zeggen mij niet zo veelquote:
It's a stack of $500 dollar chips, hebbertquote:Op zondag 5 april 2015 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die chips zeggen mij niet zo veel. Keihare cash daarentegen
.
Ik neem je niet altijd serieus, maar ik kan mij al minstens 10 keer herinneren dat je zo postte, dus vandaar dat ik dacht ik meld het toch maar een keer. Aangezien je, serieus of niet, er vast niet op zit te wachten om eng over te komen.quote:Op zondag 5 april 2015 18:29 schreef yats het volgende:
[..]
Yv, moet ik het nu tegen jou ook zeggen? Neem mij niet altijd serieus
Alsjeblieft Samzz:quote:Op zondag 5 april 2015 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die chips zeggen mij niet zo veel. Keihare cash daarentegen
.
But not yoursquote:Op zondag 5 april 2015 18:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
It's a stack of $500 dollar chips, hebbert
Dat mag, dat is aardig van je. En nee, ik ben veel genoemd, maar eng nog nooit geloof ikquote:Op zondag 5 april 2015 18:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik neem je niet altijd serieus, maar ik kan mij al minstens 10 keer herinneren dat je zo postte, dus vandaar dat ik dacht ik meld het toch maar een keer. Aangezien je, serieus of niet, er vast niet op zit te wachten om eng over te komen.
Het doet me deugt een beetje erkenning van je te mogen ontvangenquote:
Ga je wel eens kiten bij het Veluwse meer, of is dat te ver?quote:Op zondag 5 april 2015 18:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja gisteren en morgen. Niks gehosseld. Morgen ook niet.
Kruidenbotersteaksquote:
Nee, ik ben plebejer in optima formaquote:
Pizzaquote:Op zondag 5 april 2015 18:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Roti bij LoLa
Pannenkoeken bij mij
Pannenkoeken bij Art
Pizza bij Fax
He potverdrie.quote:Op zondag 5 april 2015 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik ben plebejer in optima formaI get it, ik ben niet goed rijk genoeg voor je
Weet niet of het daar mag.... maar is ook wel ver ja. Wel een keer op enkhuizen en Medemblik geweestquote:Op zondag 5 april 2015 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je wel eens kiten bij het Veluwse meer, of is dat te ver?
Aardappels, bloemkool en pepersteak hierquote:Op zondag 5 april 2015 18:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Roti bij LoLa
Pannenkoeken bij mij
Pannenkoeken bij Art
Pizza bij Fax
Ook lekkerquote:Op zondag 5 april 2015 18:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb verse pasta van de AH met pesto en mais.
We hebben ook krieltjes en sla hoorquote:
Ik zag er net allemaal mensen surfen, moest toen aan je denken.quote:Op zondag 5 april 2015 18:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet of het daar mag.... maar is ook wel ver ja. Wel een keer op enkhuizen en Medemblik geweest
Als ik daar toch tussen kon kiezen vanavondquote:Op zondag 5 april 2015 18:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Roti bij LoLa
Pannenkoeken bij mij
Pannenkoeken bij Art
Pizza bij Fax
Wat eet je vandaag dan? Iets Paasachtigs?quote:Op zondag 5 april 2015 18:35 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik daar toch tussen kon kiezen vanavond
lol, maar goed dat die bikini-foto al genomen is danquote:Op zondag 5 april 2015 18:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Al overweeg ik nu bij Yvie langs te gaan.
Ik heb er nog niet over nagedacht, zal iets bestellen worden...quote:Op zondag 5 april 2015 18:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat eet je vandaag dan? Iets Paasachtigs?
Hahaha. Pannekoeken man! Dan eet ik morgen wel geen toetje ofzo.quote:Op zondag 5 april 2015 18:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, maar goed dat die bikini-foto al genomen is dan
Ach je hebt het er toch zo afgefietstquote:Op zondag 5 april 2015 18:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hahaha. Pannekoeken man! Dan eet ik morgen wel geen toetje ofzo.
Toch jammer hoorquote:
Of ze heeft standaarden.quote:
quote:
Te jong ,dat zeg je zelf.quote:
Met epische tetters, dat dan weer wel.quote:
Je bent niet oppervlakkig maar heuvelachtigquote:
Toch niet zo oppervlakkig dusquote:Op zondag 5 april 2015 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met epische tetters, dat dan weer wel.
Beetje matigquote:Op zondag 5 april 2015 18:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je bent niet oppervlakkig maar heuvelachtig
Jaquote:
quote:
quote:
Kitesurfen?quote:Op zondag 5 april 2015 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag er net allemaal mensen surfen, moest toen aan je denken.
Het aangezicht maakt dat ik het al niet wil proberenquote:
Ik dacht dat je daar niet gekeken had?quote:Op zondag 5 april 2015 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het aangezicht maakt dat ik het al niet wil proberen.
Niks mis mee.quote:Op zondag 5 april 2015 18:49 schreef artelligence het volgende:
Armeluisvoedsel was lekker. Kipschnitzeltje, paprika, sjalotjes, komkommer, kerrie en beetje ketjap in een pannetje en rijst.
Iets dergelijks dacht ik ook al toen ik 'm langs zag komen op 9gag.quote:
Klinkt lekker. Rijst, kerrie en kipquote:Op zondag 5 april 2015 18:49 schreef artelligence het volgende:
Armeluisvoedsel was lekker. Kipschnitzeltje, paprika, sjalotjes, komkommer, kerrie en beetje ketjap in een pannetje en rijst.
Wat is het verschil met een Nederlandse biefstuk?quote:Op zondag 5 april 2015 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Hier duitse biefstuk, aardappels en boontjes. Als ik het wegkrijg.
Morgen eventueel kiprollade.
Weet ik veel waarom ze het zo noemen.quote:Op zondag 5 april 2015 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een Nederlandse biefstuk?
quote:Op zondag 5 april 2015 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets dergelijks dacht ik ook al toen ik 'm langs zag komen op 9gag.
Waarschijnlijk omdat de biefstuk uit Duitsland komtquote:Op zondag 5 april 2015 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet ik veel waarom ze het zo noemen.
Ik heb geeneens toegang daartoequote:
Klopt wel. Maar dat zijn vagina's ookquote:Op zondag 5 april 2015 18:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Piemels zijn ook best lelijke dingen vind ik.
Zal wel dikker zijn ofzoquote:Op zondag 5 april 2015 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de biefstuk uit Duitsland komt.
Echt, he.quote:Op zondag 5 april 2015 18:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Tja, als ik bloot en seks wil zien kan ik dat net zo goed ergens anders vinden.quote:
Ja, geef daar eens antwoord opquote:Op zondag 5 april 2015 18:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu is de vraag of ik de uitdaging aan ga of niet.
Ff een appje naar je harem en scoren maar.quote:Op zondag 5 april 2015 18:56 schreef Barbusse het volgende:
Tja, als ik bloot en seks wil zien kan ik dat net zo goed ergens anders vinden.
In goede kwaliteit ook nogquote:Op zondag 5 april 2015 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tja, als ik bloot en seks wil zien kan ik dat net zo goed ergens anders vinden.
Fixedquote:Op zondag 5 april 2015 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tja, als ik bloot en seks wil zien kan ik dat net zo goed beter ergens anders vinden.
Er zitten wel mooie exemplaren bij vind ik.quote:Op zondag 5 april 2015 18:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat je ermee kan vind ik wel vermakelijk, maar het ding op zichzelf, mwah...
Sommige piemels zijn wel lekker, maar dat komt niet door hoe ze eruit zien eigenlijkquote:Op zondag 5 april 2015 18:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat je ermee kan vind ik wel vermakelijk, maar het ding op zichzelf, mwah...
Ja? Ik heb wel minder lelijke exemplaren gezien, maar mooie nog niet.quote:Op zondag 5 april 2015 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zitten wel mooie exemplaren bij vind ik.Vroeger vond ik ze maar vreemd.
Ik heb geen haremquote:Op zondag 5 april 2015 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff een appje naar je harem en scoren maar.
Dit, eigenlijkquote:Op zondag 5 april 2015 18:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja? Ik heb wel minder lelijke exemplaren gezien, maar mooie nog niet.
Het liefst live hoorquote:
Das eigenlijk wel beter jaquote:
Exact.quote:Op zondag 5 april 2015 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit, eigenlijk. Maar dat doet er niet toe, wat ermee gedaan kan worden
.
Jij hebt geenquote:Op zondag 5 april 2015 18:59 schreef AirwiN het volgende:
Mooi moment om ff de vaatwasser in te ruimen. Als het toch over piemels gaat...
Misschien dat je de penis van de man waar je verliefd op bent mooi vindt.quote:Op zondag 5 april 2015 18:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja? Ik heb wel minder lelijke exemplaren gezien, maar mooie nog niet.
Haha ja, maar maakt niet uit. Ik zit verstopt in m'n woning.quote:Op zondag 5 april 2015 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh lekker.Dus nu stink je naar knoflook hehe.
Mhmm, heeft bij mijn ex iig niet zo gewerkt. Wel veeeel minder lelijk dan menig ander, dus een beetje gelijk heb je wel denk ik.quote:Op zondag 5 april 2015 18:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien dat je de penis van de man waar je verliefd op bent mooi vindt.
Dit jaquote:Op zondag 5 april 2015 19:00 schreef rival het volgende:
[..]
Duitse biefstuk is toch iets van tartaar oid?!?
Zijn ze ook, en niet bijzonder om te zien ofzo.quote:Op zondag 5 april 2015 18:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vind je? Wat maakt ze mooi dan?quote:Op zondag 5 april 2015 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zitten wel mooie exemplaren bij vind ik.Vroeger vond ik ze maar vreemd.
quote:Op zondag 5 april 2015 19:02 schreef Fascination het volgende:
Ik heb weleens een prachtige vagina gezien.
Niet helemaal hetzelfde.quote:Op zondag 5 april 2015 19:00 schreef rival het volgende:
[..]
Duitse biefstuk is toch iets van tartaar oid?!?
Het heeft niks met herkomst te maken iig.quote:Hoedt u bij de aanschaf van eten voor bijvoeglijke naamwoorden die andere dan Nederlandse wortels suggereren. Neem de ‘Duitse biefstuk’. Dat ‘Duitse’ zit hem er vooral in dat een deel van de biefstuk, die ook nog eens is gehakt – wat geen motie van vertrouwen is – is vervangen door bijvoorbeeld kruiden, ui en paprika. Dat type adjectieven laat zich grof vertalen tot ‘additieven’. Dat gebeurt met een reden: het zijn vooral allemaal bestanddelen die goedkoper zijn dan het vlees. Het is louter marketing. Zie ook die ‘Zweedse’ gehaktballetjes die overal opduiken, mee surfend op het blijkbare succes van de snacks van het woonwarenhuis waar echte mannen nooit heen willen.
Ik wel meerquote:Op zondag 5 april 2015 19:02 schreef Fascination het volgende:
Ik vind ook maar weinig vagina's/schaamlippen echt mooi. Dus in dat opzicht zijn penissen gelijk.quote:Op zondag 5 april 2015 19:02 schreef Fascination het volgende:
Ja ik vind sommige ook mooi.quote:Op zondag 5 april 2015 19:02 schreef Fascination het volgende:
Het is geen competitie.quote:
Denk vooral qua vorm, de huid (egaal) en hoe de eikel eruit ziet icm de voorhuid (niet te lang).quote:
Jij wilt geen sterk geaderde?quote:Op zondag 5 april 2015 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk vooral qua vorm, de huid (egaal) en hoe de eikel eruit ziet icm de voorhuid (niet te lang).
Ik op de bank met een dekentje, dus kan veilig knoflook eten straks.quote:Op zondag 5 april 2015 19:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha ja, maar maakt niet uit. Ik zit verstopt in m'n woning.
Beetje spits toelopend.quote:Op zondag 5 april 2015 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk vooral qua vorm, de huid (egaal) en hoe de eikel eruit ziet icm de voorhuid (niet te lang).
Nog geen mooie gezienquote:
Eh, nee, dat sowieso. Ik vind het gewoon niet snel lelijke dingen, waar ik dat met piemels wel heb.quote:
Zeg ik dat het irl was?quote:
Kan je een voorbeeld sturen?quote:Op zondag 5 april 2015 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet je eens op een spiegel gaan zittenquote:Op zondag 5 april 2015 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog geen mooie gezien. Maar ik zie ook niet zo veel kutten eigenlijk.
Neuh. Vinden veel vrouwen dat mooi? En een beetje strakke ballen en weinig/geen haar.quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 19:09 schreef rival het volgende:
[..]
Moet je eens op een spiegel gaan zitten ,)
Dan moet ik me door allemaal penisfoto's heenworstelen.quote:
Ja, maar als het een afknapper is he, lijkt me wel kutquote:Op zondag 5 april 2015 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan moet ik me door allemaal penisfoto's heenworstelen.Weet niet of ik daar zin in heb.
Wat maakt het uit? Veranderen doe je je pik toch niet.
quote:
Haar kun je zelf bijhouden, de rest heb je weinig invloed op.quote:Op zondag 5 april 2015 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh. Vinden veel vrouwen dat mooi? En een beetje strakke ballen en weinig/geen haar.Het totaalplaatje dus eigenlijk.
Checkquote:Op zondag 5 april 2015 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh. Vinden veel vrouwen dat mooi? En een beetje strakke ballen en weinig/geen haar.Het totaalplaatje dus eigenlijk.
Geen behoefte om over piemels te praten? Nee, inderdaad niet.quote:
Ik wacht maar even tot er weer serieuze gesprekken komenquote:
Klopt, daarom scherenquote:Op zondag 5 april 2015 19:11 schreef yats het volgende:
Haar kun je zelf bijhouden, de rest heb je weinig invloed op.
Ik dacht meer aan Dwayne "The Rock-Hard" Johnsonquote:
Dat maakt ook niets uit. Mijne is goed zoals hij is gelukkig.quote:Op zondag 5 april 2015 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan moet ik me door allemaal penisfoto's heenworstelen.Weet niet of ik daar zin in heb.
Wat maakt het uit? Veranderen doe je je pik toch niet.
Laat maar, ik heb aan mijne genoegquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben een te grote pussy om dat te durvenquote:Op zondag 5 april 2015 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, daarom scheren
Brazillian wax voor de eckte eckte.
Mwah, denk dat een penis zelden een afknapper is. Tenzij rare bulten of heel erg klein of zo.quote:Op zondag 5 april 2015 19:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar als het een afknapper is he, lijkt me wel kut
De voorhuid.quote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef artelligence het volgende:
[..]![]()
Wat bedoel je eigenlijk met niet te lang? De eikel of de voorhuid?
Au...Liever scheren. Zoveel moeite is dat ook niet gelukkig.quote:Op zondag 5 april 2015 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, daarom scheren
Brazillian wax voor de eckte eckte.
Ik heb een micropenis. Zo is dat er ook weer uit. Volgend onderwerp. Waar wil je het over hebben barb?quote:
Bent of hebt?quote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een te grote pussy om dat te durven.
Ik ook hoor.quote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een te grote pussy om dat te durven.
Arme art...Gelukkig compenseert hij op andere vlakkenquote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah, denk dat een penis zelden een afknapper is. Tenzij rare bulten of heel erg klein of zo.
Ik ben tevreden, en dat is genoegquote:Op zondag 5 april 2015 19:15 schreef artelligence het volgende:
Ik vind mijn penis niet mooi. Maar kan erger denk ik
Ja, dat welquote:Op zondag 5 april 2015 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook hoor.Lijkt me wel super fijn als het eenmaal klaar is.
Gisteren na het kiten deed ik omkleden en had ik 2 cm piemel en 6 cm voorhuidquote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De voorhuid.Maar dat is vooral voor de man zelf onprettig heb ik me laten vertellen.
Ben er nog niet over uit waar ik dan wel in uitblink. Maar kennelijk doe ik iets goed.quote:Op zondag 5 april 2015 19:15 schreef yats het volgende:
[..]
Arme art...Gelukkig compenseert hij op andere vlakken
Goed visweerquote:Op zondag 5 april 2015 19:15 schreef artelligence het volgende:
Ik vind mijn penis niet mooi. Maar kan erger denk ik
Je bent yats zijn held dat weet je toch?quote:Op zondag 5 april 2015 19:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben er nog niet over uit waar ik dan wel in uitblink. Maar kennelijk doe ik iets goed.
Nergens over eigenlijk, ik ben moe.quote:Op zondag 5 april 2015 19:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb een micropenis. Zo is dat er ook weer uit. Volgend onderwerp. Waar wil je het over hebben barb?
Geen aanraderquote:Op zondag 5 april 2015 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ben moed aan het verzamelen, maar ik faal.
Koken? Ik weet t niet, dat moet je straw vragen.quote:Op zondag 5 april 2015 19:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben er nog niet over uit waar ik dan wel in uitblink. Maar kennelijk doe ik iets goed.
Ja, daarom zorg ik er ook altijd voor dat het superwarm is in mijn huisje. Dan lijkt het nog wat als de broek uitgaat :$quote:Op zondag 5 april 2015 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gisteren na het kiten deed ik omkleden en had ik 2 cm piemel en 6 cm voorhuid
Ik heb geen heldenquote:Op zondag 5 april 2015 19:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Je bent yats zijn held dat weet je toch?
Ik ook maar ik verveel mij.quote:
Lapjes?quote:Op zondag 5 april 2015 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb ook liever een innie. We kennen niet alles hebben.
Gewoon geen seks hebben...Oh wachtquote:Op zondag 5 april 2015 19:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, daarom zorg ik er ook altijd voor dat het superwarm is in mijn huisje. Dan lijkt het nog wat als de broek uitgaat :$
quote:Op zondag 5 april 2015 19:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Je bent yats zijn held dat weet je toch?
Is het dan jaloezie?quote:
Te voorspelbaar. Als er iemand vuig is ben jij het wel.quote:
Jij bent te leuk om geen piemel te hebben om mee te spelenquote:Op zondag 5 april 2015 19:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben aan het eten, wil niks lezen over piemels. *zucht*
Dat is nog eens een compliment.quote:Op zondag 5 april 2015 19:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent te leuk om geen piemel te hebben om mee te spelen
Smooth like Artquote:Op zondag 5 april 2015 19:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent te leuk om geen piemel te hebben om mee te spelen
Zo'n Duitse braadworst smaakt dan toch net ff iets anders he?quote:Op zondag 5 april 2015 19:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Pannekoeken toch?quote:Op zondag 5 april 2015 19:19 schreef Yvie_lu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |