Ik ben een sukkel die zich tof voordoetquote:Op zondag 5 april 2015 17:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom vallen ze zo vaak op de sukkels die zich tof voordoen
Vrouwen in het algemeenquote:Op zondag 5 april 2015 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja. Maar als het bij 1 persoon al jaren misgaat, aan wie ligt het dan he.
Hehe nee. Mijn rep snelt voor me uit.quote:Op zondag 5 april 2015 17:41 schreef rival het volgende:
[..]
Maar deze bitcherij is toch wel omdat jij beide date/gedate hebt?
Zeur nietquote:Op zondag 5 april 2015 17:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Grappig hoe faxie status lijkt te ontlenen aan de mate waar mee hij mag zeiken t.o.v anderen
Ja leg dat ze maar eens uitquote:Op zondag 5 april 2015 17:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En in het echt is hij ook helemaal niet wanhopig dus hij stoot geen vrouwen af door zogenaamd wanhopig te zijn. Fax is gewoon een raar geval ofzo.
Ik ga een pizza in de magnetron mikken oke?quote:Op zondag 5 april 2015 17:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fax alsjeblieft, doe even sssht. Ga even fappen ofzo, haal er wat frustratie af kom dan terug en ga praten over dingen die je leuk vindt ofzo, in plaats van dit gemiep.
quote:Op zondag 5 april 2015 17:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Watje
Hier voorlopig ook rust. Rij richting de HAP voor een laagje gips verwacht ik.
Hahah ja misschien welquote:Op zondag 5 april 2015 17:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel gewoon tof
Goed idee wel!quote:Op zondag 5 april 2015 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga een pizza in de magnetron mikken oke?
Ik ook. Gelukkig had Straw dat al snel door en wilde ze me niet meer. Toen liet ik maar de aardige sukkel (niet op fok! uiteraardquote:Op zondag 5 april 2015 17:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben een sukkel die zich tof voordoet
Ik heb dat er zelf van gemaakt na een post van jou trouwens... Was je minder serieus dan ik dacht waarschijnlijkquote:Op zondag 5 april 2015 17:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehe nee. Mijn rep snelt voor me uit.
Ik ben door je gedrag op FOK iig volledig op je afgeknaptquote:
Oeh ook al zo lekker. Ik ben hier af en toe heen en weer aan het lopen om de pannenkoeken om te draaienquote:
Je moet gewoon niet alles willen verklaren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |