Maar natuurlijk.quote:Op zondag 5 april 2015 17:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Zulke dingen fascineren me wel. Het klopt dus?
Jammer dat ik pas een poes mag vullen als ik dood benquote:Op zondag 5 april 2015 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Altijd. Eenzaam met je katten. Tot je dood bent en ze je opvreten.
Het is je lot.quote:Op zondag 5 april 2015 17:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jammer dat ik pas een poes mag vullen als ik dood ben
Alsof jij gebrek hadquote:Op zondag 5 april 2015 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat is dus mijn punt. Heb je mij ooit horen janken in r&p vanwege gebrek aan mannelijke aandacht? Ik legde de schuld altijd bij mezelf.
Ok. Tof wel dat je er voor uit komt.quote:Op zondag 5 april 2015 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
Ik zou toch niet liegen op het internet
Gewoon een positieve insteek, just say yesquote:
Ja, er is een klaaglimiet, wist je dat niet?quote:Op zondag 5 april 2015 17:28 schreef Inolvidable het volgende:
Gaan jullie nu serieus klagen wie er wel mag klagen over gebrek en niet?
Vermakelijk. Ik blijf nog even.
such edgequote:Op zondag 5 april 2015 17:28 schreef Inolvidable het volgende:
Dit is fok. Hier klaagt toch iedereen. Ook klagen over het geklaag.quote:Op zondag 5 april 2015 17:28 schreef Inolvidable het volgende:
Beest vreet me armquote:Op zondag 5 april 2015 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien moet je hem eens te eten geven
Dat eerste zeg ik je al maanden!quote:Op zondag 5 april 2015 17:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
ik ben awewsome en jullie vrouwen zijn gestoord
Toen ik 18 was? Ik had niet bepaald sjans hoor. Ja, op fok. Maar dat is fok.quote:Op zondag 5 april 2015 17:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alsof jij gebrek had![]()
En wat denk je dat ik deed?Nou daar ben ik ondertussen wel klaar mee, want ik ben awewsome en jullie vrouwen zijn gestoord
gestoord goed in bed jaquote:Op zondag 5 april 2015 17:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat denk je dat ik deed?Nou daar ben ik ondertussen wel klaar mee, want ik ben awewsome en jullie vrouwen zijn gestoord
Too much creditquote:Op zondag 5 april 2015 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
Dat eerste zeg ik je al maanden!
Dat 2e komt door ons
Ik heb weer iets gemist.quote:Op zondag 5 april 2015 17:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, er is een klaaglimiet, wist je dat niet?
Heb je een beetje genoten?quote:Op zondag 5 april 2015 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit is fok. Hier klaagt toch iedereen. Ook klagen over het geklaag.
Je bent een in zelfmedelijden zwelgende jankbal.quote:Op zondag 5 april 2015 17:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat denk je dat ik deed?Nou daar ben ik ondertussen wel klaar mee, want ik ben awesome en jullie vrouwen zijn gestoord
Ik ben 32 en heb nog steeds geen sjansquote:Op zondag 5 april 2015 17:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toen ik 18 was? Ik had niet bepaald sjans hoor. Ja, op fok. Maar dat is fok.
Ik heb niet eens sjans op Fok.quote:Op zondag 5 april 2015 17:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2015 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een positieve insteek, just say yes.
Aldus een vrouwquote:Op zondag 5 april 2015 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent een in zelfmedelijden zwelgende jankbal.
Ik heb er ook genoeg voor moeten doen en laten. Ik weet niet waar het bij jou aan ligt, snap het werkelijk niet, maar er moet toch iets zijn wat dan afstoot. Want het ligt heus niet altijd aan de "Vrouwenquote:
Gok dat hij bedoelt dat hij geen sjans heeft met de vrouwen waar hij sjans me wilt hebben,quote:
Gewoon 1% hoor. Maar die nudies van jou vullen natuurlijk gelijk de overige 99%.quote:Op zondag 5 april 2015 17:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komt door de DM/PM limiet. Je moet ze even legen
quote:Op zondag 5 april 2015 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent een in zelfmedelijden zwelgende jankbal.
Oh jawel hoor! Misschien niet als je voor ze staat, maar als je het via de app probeert gebeurt dat heus ook wel. Het is wel een beetje vermoeiend dat mannen op FOK vaak denken dat aandacht van het andere geslacht voor vrouwen nooit een issue is, alsof ze zich allemaal aan onze voeten werpen. Zo werkt het dus niet.quote:Op zondag 5 april 2015 17:18 schreef yats het volgende:
[..]
Overigens, het is natuurlijk wel zo dat het voor een vrouw makkelijker is gewoon casual seks te krijgen als ze dat wil. Weinig mannen zullen immers nee zeggen als ze zo'n voorstel krijgen, terwijl je andersom als man of heel knap, of wat smoother moet zijn wil het 'makkelijk' zijn. Dat betekent niet dat je als vrouw niet ongewenst zonder kunt zitten omdat je gewoon een bepaalde grens hebt waar je het bed mee wil delen. Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar. Wat heeft het voor nut daarover te ?klagen?
Op fok heb ik dan weer nooit sjans.quote:Op zondag 5 april 2015 17:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wel.quote:
Dat zouden we stil houdenquote:Op zondag 5 april 2015 17:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gewoon 1% hoor. Maar die nudies van jou vullen natuurlijk gelijk de overige 99%.
quote:Op zondag 5 april 2015 17:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, bedankt nog. Was alweer even geleden
Als je zwelgt in zelfmedelijden heb je een air om je heen dat vrouwen nog harder afstoot dan stinkdierstank.quote:Op zondag 5 april 2015 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er ook genoeg voor moeten doen en laten. Ik weet niet waar het bij jou aan ligt, snap het werkelijk niet, maar er moet toch iets zijn wat dan afstoot. Want het ligt heus niet altijd aan de "Vrouwen".
Wie moet ik neuken om van jou af te zijn?quote:Op zondag 5 april 2015 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ondanks je sprankelende persoonlijkheid?
En wanhoop in de mix is ook niet prettig.quote:Op zondag 5 april 2015 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je zwelgt in zelfmedelijden heb je een air om je heen dat vrouwen nog harder afstoot dan stinkdierstank.
Dat is dan ook wel iets meer dan een beetjequote:Op zondag 5 april 2015 17:34 schreef rival het volgende:
[..]
Soms wel zo gezellig!
Tot je wakker wordt met je ballen aan je dijbeen geplakt
/2.5 man
Vrouwen zijn niet stom. Sommige vrouwen zijn stom. De vrouwen die jij ontmoet. En ik soms ook.quote:
Helpt inderdaad niks.quote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En wanhoop in de mix is ook niet prettig.
Omgekeerde psychologie werkt hier niet echt hoorquote:
Misschien moet je dan zelf ook niet op me reageren.quote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wie moet ik neuken om van jou af te zijn?
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het aan de vrouwen die hij ontmoet ligt.quote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet stom. Sommige vrouwen zijn stom. De vrouwen die jij ontmoet. En ik soms ook.
Mijquote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Waar waren ze dan toen ik niet zwelgde in zelfmedelijden?quote:Op zondag 5 april 2015 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je zwelgt in zelfmedelijden heb je een air om je heen dat vrouwen nog harder afstoot dan stinkdierstank.
Ik snap jou haat gewoon niet.quote:Op zondag 5 april 2015 17:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien moet je dan zelf ook niet op me reageren.
Maar er een maskertje van koelheid er overheen doen, vrouwen pikken daar doorheenquote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ohaiquote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
In ieder geval niet Artquote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mij.quote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Klaagception.quote:Op zondag 5 april 2015 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit is fok. Hier klaagt toch iedereen. Ook klagen over het geklaag.
Geen idee. Maar sommige vrouwen zijn stom. Helaas. Sommige mannen ook.quote:Op zondag 5 april 2015 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het aan de vrouwen die hij ontmoet ligt.
quote:
Ik vind het vooral stom dat jij in het echt helemaal niet zo'n jankbal bent als hier op het forum. Ik vind het een lastig concept dat ik je op het forum ontzettend irritant vind terwijl ik je in Utrecht best prima gezelschap vond.quote:
Beetje uitzoeken waar voor jou de grens ligt hequote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel iets meer dan een beetje
Aan het rennen voor je wanhoop.quote:Op zondag 5 april 2015 17:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar waren ze dan toen ik niet zwelgde in zelfmedelijden?
Ach ja. Maar als het bij 1 persoon al jaren misgaat, aan wie ligt het dan hequote:Op zondag 5 april 2015 17:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee. Maar sommige vrouwen zijn stom. Helaas. Sommige mannen ook.
Vrouwen zijn een beetje zoals werkgevers die iemand van 18 willen die gratis werkt en 20 jaar ervaring heeftquote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vast nietquote:Op zondag 5 april 2015 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het aan de vrouwen die hij ontmoet ligt.
quote:Op zondag 5 april 2015 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja. Maar als het bij 1 persoon al jaren misgaat, aan wie ligt het dan he.
Ik houd van jou.quote:Op zondag 5 april 2015 17:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het vooral stom dat jij in het echt helemaal niet zo'n jankbal bent als hier op het forum. Ik vind het een lastig concept dat ik je op het forum ontzettend irritant vind terwijl ik je in Utrecht best prima gezelschap vond.
En in het echt is hij ook helemaal niet wanhopig dus hij stoot geen vrouwen af door zogenaamd wanhopig te zijn. Fax is gewoon een raar geval ofzo.quote:Op zondag 5 april 2015 17:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het vooral stom dat jij in het echt helemaal niet zo'n jankbal bent als hier op het forum. Ik vind het een lastig concept dat ik je op het forum ontzettend irritant vind terwijl ik je in Utrecht best prima gezelschap vond.
Daarom vallen ze zo vaak op de sukkels die zich tof voordoenquote:Op zondag 5 april 2015 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar er een maskertje van koelheid er overheen doen, vrouwen pikken daar doorheen
Wel meer dan best prima zelfs. Dat maakt het ook zo raarquote:Op zondag 5 april 2015 17:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2015 17:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel gewoon tofquote:Op zondag 5 april 2015 17:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom vallen ze zo vaak op de sukkels die zich tof voordoen
Maar deze bitcherij is toch wel omdat jij beide date/gedate hebt?quote:Op zondag 5 april 2015 17:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben sowieso te oud, dus dat feest gast sowieso niet door. Had al triootje in gedachten
You don't have to explain anything to mequote:Op zondag 5 april 2015 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja. Maar als het bij 1 persoon al jaren misgaat, aan wie ligt het dan he.
Oh wow. Heb ik nu ook al met Art gedate? Ik kan het zelf niet eens meer bijhouden.quote:Op zondag 5 april 2015 17:41 schreef rival het volgende:
[..]
Maar deze bitcherij is toch wel omdat jij beide date/gedate hebt?
Dat zou het popcorn gehalte wel nog extra omhoog halen jaquote:Op zondag 5 april 2015 17:41 schreef rival het volgende:
[..]
Maar deze bitcherij is toch wel omdat jij beide date/gedate hebt?
Hiquote:Op zondag 5 april 2015 17:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom vallen ze zo vaak op de sukkels die zich tof voordoen
quote:Op zondag 5 april 2015 17:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel meer dan best prima zelfs. Dat maakt het ook zo raar
Raar is de beste term ervoor denk ik idd.quote:Op zondag 5 april 2015 17:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En in het echt is hij ook helemaal niet wanhopig dus hij stoot geen vrouwen af door zogenaamd wanhopig te zijn. Fax is gewoon een raar geval ofzo.
Even pakken, jij ook wat?quote:Op zondag 5 april 2015 17:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zou het popcorn gehalte wel nog extra omhoog halen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |