Wie moet ik neuken om van jou af te zijn?quote:Op zondag 5 april 2015 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ondanks je sprankelende persoonlijkheid?
En wanhoop in de mix is ook niet prettig.quote:Op zondag 5 april 2015 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je zwelgt in zelfmedelijden heb je een air om je heen dat vrouwen nog harder afstoot dan stinkdierstank.
Dat is dan ook wel iets meer dan een beetjequote:Op zondag 5 april 2015 17:34 schreef rival het volgende:
[..]
Soms wel zo gezellig!
Tot je wakker wordt met je ballen aan je dijbeen geplakt
/2.5 man
Vrouwen zijn niet stom. Sommige vrouwen zijn stom. De vrouwen die jij ontmoet. En ik soms ook.quote:
Helpt inderdaad niks.quote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En wanhoop in de mix is ook niet prettig.
Omgekeerde psychologie werkt hier niet echt hoorquote:
Misschien moet je dan zelf ook niet op me reageren.quote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wie moet ik neuken om van jou af te zijn?
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het aan de vrouwen die hij ontmoet ligt.quote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet stom. Sommige vrouwen zijn stom. De vrouwen die jij ontmoet. En ik soms ook.
Mijquote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Waar waren ze dan toen ik niet zwelgde in zelfmedelijden?quote:Op zondag 5 april 2015 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je zwelgt in zelfmedelijden heb je een air om je heen dat vrouwen nog harder afstoot dan stinkdierstank.
Ik snap jou haat gewoon niet.quote:Op zondag 5 april 2015 17:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien moet je dan zelf ook niet op me reageren.
Maar er een maskertje van koelheid er overheen doen, vrouwen pikken daar doorheenquote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En wanhoop in de mix is ook niet prettig.
Ohaiquote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
In ieder geval niet Artquote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mij.quote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Klaagception.quote:Op zondag 5 april 2015 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit is fok. Hier klaagt toch iedereen. Ook klagen over het geklaag.
Geen idee. Maar sommige vrouwen zijn stom. Helaas. Sommige mannen ook.quote:Op zondag 5 april 2015 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het aan de vrouwen die hij ontmoet ligt.
quote:
Ik vind het vooral stom dat jij in het echt helemaal niet zo'n jankbal bent als hier op het forum. Ik vind het een lastig concept dat ik je op het forum ontzettend irritant vind terwijl ik je in Utrecht best prima gezelschap vond.quote:
Beetje uitzoeken waar voor jou de grens ligt hequote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel iets meer dan een beetje
Aan het rennen voor je wanhoop.quote:Op zondag 5 april 2015 17:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar waren ze dan toen ik niet zwelgde in zelfmedelijden?
Ach ja. Maar als het bij 1 persoon al jaren misgaat, aan wie ligt het dan hequote:Op zondag 5 april 2015 17:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee. Maar sommige vrouwen zijn stom. Helaas. Sommige mannen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |