quote:Op zondag 5 april 2015 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een positieve insteek, just say yes.
Aldus een vrouwquote:Op zondag 5 april 2015 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent een in zelfmedelijden zwelgende jankbal.
Ik heb er ook genoeg voor moeten doen en laten. Ik weet niet waar het bij jou aan ligt, snap het werkelijk niet, maar er moet toch iets zijn wat dan afstoot. Want het ligt heus niet altijd aan de "Vrouwenquote:
Gok dat hij bedoelt dat hij geen sjans heeft met de vrouwen waar hij sjans me wilt hebben,quote:
Gewoon 1% hoor. Maar die nudies van jou vullen natuurlijk gelijk de overige 99%.quote:Op zondag 5 april 2015 17:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komt door de DM/PM limiet. Je moet ze even legen
quote:Op zondag 5 april 2015 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent een in zelfmedelijden zwelgende jankbal.
Oh jawel hoor! Misschien niet als je voor ze staat, maar als je het via de app probeert gebeurt dat heus ook wel. Het is wel een beetje vermoeiend dat mannen op FOK vaak denken dat aandacht van het andere geslacht voor vrouwen nooit een issue is, alsof ze zich allemaal aan onze voeten werpen. Zo werkt het dus niet.quote:Op zondag 5 april 2015 17:18 schreef yats het volgende:
[..]
Overigens, het is natuurlijk wel zo dat het voor een vrouw makkelijker is gewoon casual seks te krijgen als ze dat wil. Weinig mannen zullen immers nee zeggen als ze zo'n voorstel krijgen, terwijl je andersom als man of heel knap, of wat smoother moet zijn wil het 'makkelijk' zijn. Dat betekent niet dat je als vrouw niet ongewenst zonder kunt zitten omdat je gewoon een bepaalde grens hebt waar je het bed mee wil delen. Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar. Wat heeft het voor nut daarover te ?klagen?
Op fok heb ik dan weer nooit sjans.quote:Op zondag 5 april 2015 17:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toen ik 18 was? Ik had niet bepaald sjans hoor. Ja, op fok. Maar dat is fok.
Ik wel.quote:
Dat zouden we stil houdenquote:Op zondag 5 april 2015 17:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gewoon 1% hoor. Maar die nudies van jou vullen natuurlijk gelijk de overige 99%.
quote:Op zondag 5 april 2015 17:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, bedankt nog. Was alweer even geleden
Als je zwelgt in zelfmedelijden heb je een air om je heen dat vrouwen nog harder afstoot dan stinkdierstank.quote:Op zondag 5 april 2015 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er ook genoeg voor moeten doen en laten. Ik weet niet waar het bij jou aan ligt, snap het werkelijk niet, maar er moet toch iets zijn wat dan afstoot. Want het ligt heus niet altijd aan de "Vrouwen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |