Maar natuurlijk.quote:Op zondag 5 april 2015 17:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Zulke dingen fascineren me wel. Het klopt dus?
Jammer dat ik pas een poes mag vullen als ik dood benquote:Op zondag 5 april 2015 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Altijd. Eenzaam met je katten. Tot je dood bent en ze je opvreten.
Het is je lot.quote:Op zondag 5 april 2015 17:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jammer dat ik pas een poes mag vullen als ik dood ben
Alsof jij gebrek hadquote:Op zondag 5 april 2015 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat is dus mijn punt. Heb je mij ooit horen janken in r&p vanwege gebrek aan mannelijke aandacht? Ik legde de schuld altijd bij mezelf.
Ok. Tof wel dat je er voor uit komt.quote:Op zondag 5 april 2015 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
Ik zou toch niet liegen op het internet
Gewoon een positieve insteek, just say yesquote:
Ja, er is een klaaglimiet, wist je dat niet?quote:Op zondag 5 april 2015 17:28 schreef Inolvidable het volgende:
Gaan jullie nu serieus klagen wie er wel mag klagen over gebrek en niet?
Vermakelijk. Ik blijf nog even.
such edgequote:Op zondag 5 april 2015 17:28 schreef Inolvidable het volgende:
Dit is fok. Hier klaagt toch iedereen. Ook klagen over het geklaag.quote:Op zondag 5 april 2015 17:28 schreef Inolvidable het volgende:
Beest vreet me armquote:Op zondag 5 april 2015 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien moet je hem eens te eten geven
Dat eerste zeg ik je al maanden!quote:Op zondag 5 april 2015 17:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
ik ben awewsome en jullie vrouwen zijn gestoord
Toen ik 18 was? Ik had niet bepaald sjans hoor. Ja, op fok. Maar dat is fok.quote:Op zondag 5 april 2015 17:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alsof jij gebrek had![]()
En wat denk je dat ik deed?Nou daar ben ik ondertussen wel klaar mee, want ik ben awewsome en jullie vrouwen zijn gestoord
gestoord goed in bed jaquote:Op zondag 5 april 2015 17:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat denk je dat ik deed?Nou daar ben ik ondertussen wel klaar mee, want ik ben awewsome en jullie vrouwen zijn gestoord
Too much creditquote:Op zondag 5 april 2015 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
Dat eerste zeg ik je al maanden!
Dat 2e komt door ons
Ik heb weer iets gemist.quote:Op zondag 5 april 2015 17:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, er is een klaaglimiet, wist je dat niet?
Heb je een beetje genoten?quote:Op zondag 5 april 2015 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit is fok. Hier klaagt toch iedereen. Ook klagen over het geklaag.
Je bent een in zelfmedelijden zwelgende jankbal.quote:Op zondag 5 april 2015 17:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat denk je dat ik deed?Nou daar ben ik ondertussen wel klaar mee, want ik ben awesome en jullie vrouwen zijn gestoord
Ik ben 32 en heb nog steeds geen sjansquote:Op zondag 5 april 2015 17:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toen ik 18 was? Ik had niet bepaald sjans hoor. Ja, op fok. Maar dat is fok.
Ik heb niet eens sjans op Fok.quote:Op zondag 5 april 2015 17:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2015 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een positieve insteek, just say yes.
Aldus een vrouwquote:Op zondag 5 april 2015 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent een in zelfmedelijden zwelgende jankbal.
Ik heb er ook genoeg voor moeten doen en laten. Ik weet niet waar het bij jou aan ligt, snap het werkelijk niet, maar er moet toch iets zijn wat dan afstoot. Want het ligt heus niet altijd aan de "Vrouwenquote:
Gok dat hij bedoelt dat hij geen sjans heeft met de vrouwen waar hij sjans me wilt hebben,quote:
Gewoon 1% hoor. Maar die nudies van jou vullen natuurlijk gelijk de overige 99%.quote:Op zondag 5 april 2015 17:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komt door de DM/PM limiet. Je moet ze even legen
quote:Op zondag 5 april 2015 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent een in zelfmedelijden zwelgende jankbal.
Oh jawel hoor! Misschien niet als je voor ze staat, maar als je het via de app probeert gebeurt dat heus ook wel. Het is wel een beetje vermoeiend dat mannen op FOK vaak denken dat aandacht van het andere geslacht voor vrouwen nooit een issue is, alsof ze zich allemaal aan onze voeten werpen. Zo werkt het dus niet.quote:Op zondag 5 april 2015 17:18 schreef yats het volgende:
[..]
Overigens, het is natuurlijk wel zo dat het voor een vrouw makkelijker is gewoon casual seks te krijgen als ze dat wil. Weinig mannen zullen immers nee zeggen als ze zo'n voorstel krijgen, terwijl je andersom als man of heel knap, of wat smoother moet zijn wil het 'makkelijk' zijn. Dat betekent niet dat je als vrouw niet ongewenst zonder kunt zitten omdat je gewoon een bepaalde grens hebt waar je het bed mee wil delen. Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar. Wat heeft het voor nut daarover te ?klagen?
Op fok heb ik dan weer nooit sjans.quote:Op zondag 5 april 2015 17:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wel.quote:
Dat zouden we stil houdenquote:Op zondag 5 april 2015 17:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gewoon 1% hoor. Maar die nudies van jou vullen natuurlijk gelijk de overige 99%.
quote:Op zondag 5 april 2015 17:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, bedankt nog. Was alweer even geleden
Als je zwelgt in zelfmedelijden heb je een air om je heen dat vrouwen nog harder afstoot dan stinkdierstank.quote:Op zondag 5 april 2015 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er ook genoeg voor moeten doen en laten. Ik weet niet waar het bij jou aan ligt, snap het werkelijk niet, maar er moet toch iets zijn wat dan afstoot. Want het ligt heus niet altijd aan de "Vrouwen".
Wie moet ik neuken om van jou af te zijn?quote:Op zondag 5 april 2015 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ondanks je sprankelende persoonlijkheid?
En wanhoop in de mix is ook niet prettig.quote:Op zondag 5 april 2015 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je zwelgt in zelfmedelijden heb je een air om je heen dat vrouwen nog harder afstoot dan stinkdierstank.
Dat is dan ook wel iets meer dan een beetjequote:Op zondag 5 april 2015 17:34 schreef rival het volgende:
[..]
Soms wel zo gezellig!
Tot je wakker wordt met je ballen aan je dijbeen geplakt
/2.5 man
Vrouwen zijn niet stom. Sommige vrouwen zijn stom. De vrouwen die jij ontmoet. En ik soms ook.quote:
Helpt inderdaad niks.quote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En wanhoop in de mix is ook niet prettig.
Omgekeerde psychologie werkt hier niet echt hoorquote:
Misschien moet je dan zelf ook niet op me reageren.quote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wie moet ik neuken om van jou af te zijn?
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het aan de vrouwen die hij ontmoet ligt.quote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet stom. Sommige vrouwen zijn stom. De vrouwen die jij ontmoet. En ik soms ook.
Mijquote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Waar waren ze dan toen ik niet zwelgde in zelfmedelijden?quote:Op zondag 5 april 2015 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je zwelgt in zelfmedelijden heb je een air om je heen dat vrouwen nog harder afstoot dan stinkdierstank.
Ik snap jou haat gewoon niet.quote:Op zondag 5 april 2015 17:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien moet je dan zelf ook niet op me reageren.
Maar er een maskertje van koelheid er overheen doen, vrouwen pikken daar doorheenquote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ohaiquote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
In ieder geval niet Artquote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mij.quote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Klaagception.quote:Op zondag 5 april 2015 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit is fok. Hier klaagt toch iedereen. Ook klagen over het geklaag.
Geen idee. Maar sommige vrouwen zijn stom. Helaas. Sommige mannen ook.quote:Op zondag 5 april 2015 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het aan de vrouwen die hij ontmoet ligt.
quote:
Ik vind het vooral stom dat jij in het echt helemaal niet zo'n jankbal bent als hier op het forum. Ik vind het een lastig concept dat ik je op het forum ontzettend irritant vind terwijl ik je in Utrecht best prima gezelschap vond.quote:
Beetje uitzoeken waar voor jou de grens ligt hequote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel iets meer dan een beetje
Aan het rennen voor je wanhoop.quote:Op zondag 5 april 2015 17:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar waren ze dan toen ik niet zwelgde in zelfmedelijden?
Ach ja. Maar als het bij 1 persoon al jaren misgaat, aan wie ligt het dan hequote:Op zondag 5 april 2015 17:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee. Maar sommige vrouwen zijn stom. Helaas. Sommige mannen ook.
Vrouwen zijn een beetje zoals werkgevers die iemand van 18 willen die gratis werkt en 20 jaar ervaring heeftquote:Op zondag 5 april 2015 17:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vast nietquote:Op zondag 5 april 2015 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het aan de vrouwen die hij ontmoet ligt.
quote:Op zondag 5 april 2015 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja. Maar als het bij 1 persoon al jaren misgaat, aan wie ligt het dan he.
Ik houd van jou.quote:Op zondag 5 april 2015 17:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het vooral stom dat jij in het echt helemaal niet zo'n jankbal bent als hier op het forum. Ik vind het een lastig concept dat ik je op het forum ontzettend irritant vind terwijl ik je in Utrecht best prima gezelschap vond.
En in het echt is hij ook helemaal niet wanhopig dus hij stoot geen vrouwen af door zogenaamd wanhopig te zijn. Fax is gewoon een raar geval ofzo.quote:Op zondag 5 april 2015 17:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het vooral stom dat jij in het echt helemaal niet zo'n jankbal bent als hier op het forum. Ik vind het een lastig concept dat ik je op het forum ontzettend irritant vind terwijl ik je in Utrecht best prima gezelschap vond.
Daarom vallen ze zo vaak op de sukkels die zich tof voordoenquote:Op zondag 5 april 2015 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar er een maskertje van koelheid er overheen doen, vrouwen pikken daar doorheen
Wel meer dan best prima zelfs. Dat maakt het ook zo raarquote:Op zondag 5 april 2015 17:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2015 17:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel gewoon tofquote:Op zondag 5 april 2015 17:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom vallen ze zo vaak op de sukkels die zich tof voordoen
Maar deze bitcherij is toch wel omdat jij beide date/gedate hebt?quote:Op zondag 5 april 2015 17:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben sowieso te oud, dus dat feest gast sowieso niet door. Had al triootje in gedachten
You don't have to explain anything to mequote:Op zondag 5 april 2015 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh wow. Heb ik nu ook al met Art gedate? Ik kan het zelf niet eens meer bijhouden.quote:Op zondag 5 april 2015 17:41 schreef rival het volgende:
[..]
Maar deze bitcherij is toch wel omdat jij beide date/gedate hebt?
Dat zou het popcorn gehalte wel nog extra omhoog halen jaquote:Op zondag 5 april 2015 17:41 schreef rival het volgende:
[..]
Hiquote:Op zondag 5 april 2015 17:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2015 17:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel meer dan best prima zelfs. Dat maakt het ook zo raar
Raar is de beste term ervoor denk ik idd.quote:Op zondag 5 april 2015 17:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En in het echt is hij ook helemaal niet wanhopig dus hij stoot geen vrouwen af door zogenaamd wanhopig te zijn. Fax is gewoon een raar geval ofzo.
Even pakken, jij ook wat?quote:Op zondag 5 april 2015 17:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zou het popcorn gehalte wel nog extra omhoog halen ja
Ik ben een sukkel die zich tof voordoetquote:Op zondag 5 april 2015 17:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen in het algemeenquote:Op zondag 5 april 2015 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hehe nee. Mijn rep snelt voor me uit.quote:Op zondag 5 april 2015 17:41 schreef rival het volgende:
[..]
Zeur nietquote:Op zondag 5 april 2015 17:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Grappig hoe faxie status lijkt te ontlenen aan de mate waar mee hij mag zeiken t.o.v anderen
Ja leg dat ze maar eens uitquote:Op zondag 5 april 2015 17:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En in het echt is hij ook helemaal niet wanhopig dus hij stoot geen vrouwen af door zogenaamd wanhopig te zijn. Fax is gewoon een raar geval ofzo.
Ik ga een pizza in de magnetron mikken oke?quote:Op zondag 5 april 2015 17:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fax alsjeblieft, doe even sssht. Ga even fappen ofzo, haal er wat frustratie af kom dan terug en ga praten over dingen die je leuk vindt ofzo, in plaats van dit gemiep.
quote:Op zondag 5 april 2015 17:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Watje
Hier voorlopig ook rust. Rij richting de HAP voor een laagje gips verwacht ik.
Hahah ja misschien welquote:Op zondag 5 april 2015 17:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel gewoon tof
Goed idee wel!quote:Op zondag 5 april 2015 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga een pizza in de magnetron mikken oke?
Ik ook. Gelukkig had Straw dat al snel door en wilde ze me niet meer. Toen liet ik maar de aardige sukkel (niet op fok! uiteraardquote:Op zondag 5 april 2015 17:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben een sukkel die zich tof voordoet
Ik heb dat er zelf van gemaakt na een post van jou trouwens... Was je minder serieus dan ik dacht waarschijnlijkquote:Op zondag 5 april 2015 17:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehe nee. Mijn rep snelt voor me uit.
Ik ben door je gedrag op FOK iig volledig op je afgeknaptquote:
Oeh ook al zo lekker. Ik ben hier af en toe heen en weer aan het lopen om de pannenkoeken om te draaienquote:
Je moet gewoon niet alles willen verklaren.quote:
Wow.quote:Op zondag 5 april 2015 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben door je gedrag op FOK iig volledig op je afgeknapt.
Nouja niet allemaal natuurlijkquote:Op zondag 5 april 2015 17:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben een sukkel die zich tof voordoet
En dan toch nog door Fok!ken. Heldinquote:Op zondag 5 april 2015 17:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Met mn vinger tussen een karretje stenen en een betonnen dorpeltje
Ik ben zeker geen watje, ik ben een mietje. Dat is wat andersquote:Op zondag 5 april 2015 17:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Watje
Hier voorlopig ook rust. Rij richting de HAP voor een laagje gips verwacht ik.
quote:Op zondag 5 april 2015 17:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh ook al zo lekker. Ik ben hier af en toe heen en weer aan het lopen om de pannenkoeken om te draaien
'De klik kan vanalles zijn.' Leg de schuld niet bij vrouwen dat je die klik nog niet bij iemand hebt gevonden.quote:Op zondag 5 april 2015 17:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen zijn een beetje zoals werkgevers die iemand van 18 willen die gratis werkt en 20 jaar ervaring heeft
quote:Op zondag 5 april 2015 17:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig had Straw dat al snel door en wilde ze me niet meer. Toen liet ik maar de aardige sukkel (niet op fok! uiteraard) zien.
quote:Op zondag 5 april 2015 17:43 schreef Barbusse het volgende:
Grapje. I'm fucking awesome. Letterlijk en figuurlijk.
Wat is precies het verschil?quote:Op zondag 5 april 2015 17:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen watje, ik ben een mietje. Dat is wat anders
Wat heb je gedaan?
Ik ga maar snel in een hoekje huilenquote:Op zondag 5 april 2015 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Auwquote:Op zondag 5 april 2015 17:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Inderdaadquote:
Eens.quote:Op zondag 5 april 2015 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat verschil is?quote:Op zondag 5 april 2015 17:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen watje, ik ben een mietje. Dat is wat anders
Wat heb je gedaan?
Oei, naar. Sterkte!!quote:Op zondag 5 april 2015 17:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, het is het zoveelste "Alle vrouwen zijn kuthoeren en alle mannen zijn klootzakken" gehuil.quote:Op zondag 5 april 2015 17:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
'De klik kan vanalles zijn.' Leg de schuld niet bij vrouwen dat je die klik nog niet bij iemand hebt gevonden.
Wat een wijsheid in zo'n jonge meid!quote:Op zondag 5 april 2015 17:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet alles willen verklaren.
Misschien hebben we gewoon meer busjes zout nodig hier.quote:Op zondag 5 april 2015 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, het is het zoveelste "Alle vrouwen zijn kuthoeren en alle mannen zijn klootzakken" gehuil.
Wat?! Zijn mannen klootzakken? Oh wat lees ik nu!quote:Op zondag 5 april 2015 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, het is het zoveelste "Alle vrouwen zijn kuthoeren en alle mannen zijn klootzakken" gehuil.
Waar ligt het bij hem dan wel aan denk je? Oprecht vraag. Jij hebt hem immers op die manier meegemaakt.quote:Op zondag 5 april 2015 17:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Of gewoon wat minder anderen de schuld geven van ons eigen falen.quote:Op zondag 5 april 2015 17:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Misschien hebben we gewoon meer busjes zout nodig hier.
Allemaal.quote:Op zondag 5 april 2015 17:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat?! Zijn mannen klootzakken? Oh wat lees ik nu!
Mietjes willen stiekem anaal genomen worden. Watjes gaan al huilen bij het idee.quote:
Geen idee. Daarom zeg ik dat je niet alles moet willen verklaren. Ik heb echt geen idee.quote:Op zondag 5 april 2015 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar ligt het bij hem dan wel aan denk je? Oprecht vraag. Jij hebt hem immers op die manier meegemaakt.
Ik ga niet janken als ik mijn vinger breek maar wel als ik uit bed stap en het te koud is erbuiten.quote:
En soms is dat prima, maar de frequentie waarmee een aantal hier klagen wordt wat vermoeiend.quote:Op zondag 5 april 2015 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik jank niet bij beide. Wat ben ik?quote:Op zondag 5 april 2015 17:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga niet janken als ik mijn vinger breek maar wel als ik uit bed stap en het te koud is erbuiten.
Is die oke?
quote:Op zondag 5 april 2015 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mietjes willen stiekem anaal genomen worden. Watjes gaan al huilen bij het idee.
Ja, wel duidelijk. Dank u.quote:Op zondag 5 april 2015 17:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga niet janken als ik mijn vinger breek maar wel als ik uit bed stap en het te koud is erbuiten.
Is die oke?
Zelfmedelijden is ook een vorm van liefde.quote:Op zondag 5 april 2015 17:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
En soms is dat prima, maar de frequentie waarmee een aantal hier klagen wordt wat vermoeiend.
Als je gewoon normaal had gepost had ik misschien best met je op date gewild. Het is dat je wat ouder bent en ver weg woont. Tja, doe met deze info wat je wil.quote:Op zondag 5 april 2015 17:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij was al afgeknapt voordat ik een account had
Waarom? Voelt toch altijd beter om een ander de schuld te geven. Anders gaat de eigenwaarde van Fax helemaal achteruit.quote:Op zondag 5 april 2015 17:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of gewoon wat minder anderen de schuld geven van ons eigen falen.
quote:
Zelf-liefde?quote:Op zondag 5 april 2015 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfmedelijden is ook een vorm van liefde.
Nog verder? Dan zitten we in het verleden.quote:Op zondag 5 april 2015 17:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Waarom? Voelt toch altijd beter om een ander de schuld te geven. Anders gaat de eigenwaarde van Fax helemaal achteruit.
Stoer!quote:
Same herequote:Op zondag 5 april 2015 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal had gepost had ik misschien best met je op date gewild. Het is dat je wat ouder bent en ver weg woont. Tja, doe met deze info wat je wil.
Singleplayer seks.quote:
Zwelgliefde. Kijk de hele wereld es tegen mij zijn en wat heb ik toch een medelijden met mijzelf.quote:
Okay, dat geloof ik wel. Dan houd ik het erbij dat hij gewoon te weinig nieuwe vrouwen ontmoet/date.quote:Op zondag 5 april 2015 17:50 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Geen idee. Daarom zeg ik dat je niet alles moet willen verklaren. Ik heb echt geen idee.
Dat moeten we niet willen.quote:Op zondag 5 april 2015 17:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog verder? Dan zitten we in het verleden.
Ben in 1 keer genezen van mijn liefde voor Airquote:Op zondag 5 april 2015 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mietjes willen stiekem anaal genomen worden. Watjes gaan al huilen bij het idee.
Ik hoor het al, een watje.quote:Op zondag 5 april 2015 17:52 schreef rival het volgende:
Ben in 1 keer genezen van mijn liefde voor Air
Ik denk dat veel Fok vrouwen dat hebben. Er is hier vrij veel keus normaliter, maar voor Fax blijven er heeel weinig opties over.quote:Op zondag 5 april 2015 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal had gepost had ik misschien best met je op date gewild. Het is dat je wat ouder bent en ver weg woont. Tja, doe met deze info wat je wil.
Maar ik ben te oud en woon te ver. Zoals gewoonlijk. Dus boeie.quote:Op zondag 5 april 2015 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2015 17:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Waarom? Voelt toch altijd beter om een ander de schuld te geven. Anders gaat de eigenwaarde van Fax helemaal achteruit.
Ik voel me goed en heb schijt aan wat anderen over me denken. De een zal me een klootzak vinden en de ander zal me ontzettend lief vinden.quote:Op zondag 5 april 2015 17:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja Thijs, dus ook jij. Hoe voel je hierbij?
Het ligt vast aan de pizza.quote:Op zondag 5 april 2015 17:54 schreef Faxie het volgende:
Gdv, ben nog steeds niet bezig met die pizza
En wat minder slakken? Dat gaat slecht vallen hierquote:Op zondag 5 april 2015 17:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Misschien hebben we gewoon meer busjes zout nodig hier.
Genoeg 40jarigen die graag met je zouden willen daten gok ik hoor. Die hoeven ook geen kids meer en vinden jou een lekker jong dingquote:Op zondag 5 april 2015 17:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar ik ben te oud en woon te ver. Zoals gewoonlijk. Dus boeie.
Tja, ik weet niet. Ik zie veel mannen (voornamelijk mannen ja) om me heen die geen succes hebben en waar eigenlijk niets mis mee is. Aan de andere kant zou ik ook niet op ze vallen. Dan is er wel een vriendschappelijke klik en soms ook wel aantrekkingskracht maar daar houdt het op. GEWOON RAAR DUS.quote:Op zondag 5 april 2015 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay, dat geloof ik wel. Dan houd ik het erbij dat hij gewoon te weinig nieuwe vrouwen ontmoet/date.
Zoals zijn buurvrouw. Die wil maar wat graag in het rond gekited worden.quote:Op zondag 5 april 2015 17:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Genoeg 40jarigen die graag met je zouden willen daten gok ik hoor. Die hoeven ook geen kids meer en vinden jou een lekker jong ding
Ohw dat heb ik ook wel hoorquote:Op zondag 5 april 2015 17:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet. Ik zie veel mannen (voornamelijk mannen ja) om me heen die geen succes hebben en waar eigenlijk niets mis mee is. Aan de andere kant zou ik ook niet op ze vallen. Dan is er wel een vriendschappelijke klik en soms ook wel aantrekkingskracht maar daar houdt het op. GEWOON RAAR DUS.
Ik doe er niet aan mee.quote:Op zondag 5 april 2015 17:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En soms is dat prima, maar de frequentie waarmee een aantal hier klagen wordt wat vermoeiend.
Gelukkig, dan ben ik niet de enige.quote:
Ik zie een bandquote:Op zondag 5 april 2015 17:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ben ik niet de enige.
Ik was ook te oud/twijfelgeval.quote:Op zondag 5 april 2015 17:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2015 17:57 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat iets om over te klagen? Dan kan je ook beginnen
Van meerdere vrouwen gehoord inderdaad.quote:Op zondag 5 april 2015 17:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik denk dat veel Fok vrouwen dat hebben. Er is hier vrij veel keus normaliter, maar voor Fax blijven er heeel weinig opties over.
Met zo 1 heb ik dus 2 dates gehad. Maar hij viel dus wel op mij en toen moest ik hem afwijzen.quote:Op zondag 5 april 2015 17:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet. Ik zie veel mannen (voornamelijk mannen ja) om me heen die geen succes hebben en waar eigenlijk niets mis mee is. Aan de andere kant zou ik ook niet op ze vallen. Dan is er wel een vriendschappelijke klik en soms ook wel aantrekkingskracht maar daar houdt het op. GEWOON RAAR DUS.
Zoals gewoonlijk... want er zitten niet veel meer vrouwelijke users op fok van verschillende leeftijden.quote:Op zondag 5 april 2015 17:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa, ook vrouwen van 35 zonder kinderwens kunnen heel leuk zijn. Er zijn er genoeg. Vooral in deze regioquote:Op zondag 5 april 2015 17:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Genoeg 40jarigen die graag met je zouden willen daten gok ik hoor. Die hoeven ook geen kids meer en vinden jou een lekker jong ding
Nohhhhquote:Op zondag 5 april 2015 17:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat?! Zijn mannen klootzakken? Oh wat lees ik nu!
Maar jullie schelen 8 jaar toch? Dat vind ik nog best kunnen. Mijn max ligt in theorie op 7 jaar, voornamelijk omdat ze anders ouder zijn dan mijn zus.quote:
Ik krijg er zowaar een warm gevoel van.quote:
Maar hij moet het in zijn regio hebben.. daar gaat het misquote:Op zondag 5 april 2015 17:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mwa, ook vrouwen van 35 zonder kinderwens kunnen heel leuk zijn. Er zijn er genoeg. Vooral in deze regio
Die lag tot 28 toch?quote:Op zondag 5 april 2015 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Eigenlijk wel. Je viel buiten mijn tinder range!
Met zijn gedrag heeft hij het er ook wel zelf naar gemaakt.quote:Op zondag 5 april 2015 17:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik denk dat veel Fok vrouwen dat hebben. Er is hier vrij veel keus normaliter, maar voor Fax blijven er heeel weinig opties over.
Zeker waar! Eigen schuld dikke bult enzo.quote:Op zondag 5 april 2015 17:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met zijn gedrag heeft hij het er ook wel zelf naar gemaakt.
Jij mag datquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 17:59 schreef Samzz het volgende:
Ik doe niet aan ewn leeftijdgrens. Enkel aan een geldgrens. Golddigger for life.
*Laat spaarvarken rinkelen*quote:Op zondag 5 april 2015 17:59 schreef Samzz het volgende:
Ik doe niet aan ewn leeftijdgrens. Enkel aan een geldgrens. Golddigger for life.
Ik heb je toch meerdere keren zien beweren dat ik te oud voor je ben.quote:Op zondag 5 april 2015 17:59 schreef Samzz het volgende:
Wel herkenbaar. Meestal zit 'm dat voor mij in een bepaalde houding of uitstraling. Lastig.quote:Op zondag 5 april 2015 17:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Waarom? Je zit al op Fok!quote:Op zondag 5 april 2015 17:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Och ja tinder, zal ik dat anders weer eens installeren.
Die zijn er toch genoeg, verdomme.quote:Op zondag 5 april 2015 18:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu maar genoegen nemen met een klootzak denk ik? Of lekker single? Keuze genoeg!
Neuken en dumpen. Dan maar een kutwijf..?quote:Op zondag 5 april 2015 18:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu maar genoegen nemen met een klootzak denk ik? Of lekker single? Keuze genoeg!
Ohaiquote:Op zondag 5 april 2015 18:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu maar genoegen nemen met een klootzak denk ik?
Ja tuurlijk. Twijfel je daaraan?quote:Op zondag 5 april 2015 18:01 schreef Fascination het volgende:
Zien jullie mij nog met een vriendin ooit?
*checks bank account.... Forever alonequote:Op zondag 5 april 2015 17:59 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 18:01 schreef Fascination het volgende:
Jou zeker. Eerder dan dat Fax er een heeft.quote:Op zondag 5 april 2015 18:01 schreef Fascination het volgende:
Beetje wel, ja.quote:
Ja. Een biwijfje, want ironie.quote:Op zondag 5 april 2015 18:01 schreef Fascination het volgende:
Die hint moet nu dan ook wel duidelijk zijnquote:Op zondag 5 april 2015 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb je toch meerdere keren zien beweren dat ik te oud voor je ben.
Neequote:Op zondag 5 april 2015 18:01 schreef Fascination het volgende:
quote:
Bezig jij een villa in 't Gooi?quote:Op zondag 5 april 2015 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb je toch meerdere keren zien beweren dat ik te oud voor je ben.
And again...quote:Op zondag 5 april 2015 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jou zeker. Eerder dan dat Fax er een heeft.
Dan doe je iets verkeerdquote:Op zondag 5 april 2015 18:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Op fok heb ik niet zoveel sjans hoor.
Dan moet ik toch beter mijn best doenquote:Op zondag 5 april 2015 18:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Alleen als er geld in zitquote:Op zondag 5 april 2015 18:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*Laat spaarvarken rinkelen*
Je houdt toch van varkentjes?
*wink wink*
Ik doe niet aan hints.quote:
Ik had een nuke verwacht.quote:
Tuurlijk nietquote:Op zondag 5 april 2015 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*checks bank account.... Forever alone
Uiteraard. En geen chocolade muntjes ookquote:
Wat heeft dat met mijn leeftijd te maken?quote:
Het is Pasen, ik ben lief.quote:
Ze heeft tieten in haar UI. Ze is nu nog DM's aan het beantwoorden.quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 5 april 2015 18:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:
Easter NukEgg.quote:
Jij bent altijd lief man. Als ik ooit homoseksualiteit zou overwegen, wil ik een kerel als jij.quote:
Kan geregeld wordenquote:
Na 2,5 jaar zijn ze er wel aan gewend hoorquote:Op zondag 5 april 2015 18:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze heeft tieten in haar UI. Ze is nu nog DM's aan het beantwoorden.
Oh, ik ben weer niemand dusquote:Op zondag 5 april 2015 18:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gewoon af en toe in US posten is genoegquote:Op zondag 5 april 2015 18:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik dat geval vind ik de reden van El_Thijs aannemelijker
Ik heb geen idee waar het aan ligt.quote:Op zondag 5 april 2015 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel herkenbaar. Meestal zit 'm dat voor mij in een bepaalde houding of uitstraling. Lastig.
Ik zie je nu voor het eerst andersquote:Op zondag 5 april 2015 18:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Na 2,5 jaar zijn ze er wel aan gewend hoor
Je hebt aandacht zat, je wijst enkel alles resoluut af. De Faxiemodus staat je niet, kap er es mee.quote:Op zondag 5 april 2015 18:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh, ik dat geval vind ik de reden van El_Thijs aannemelijker
Niet als je 50's swingdresses hebt, blijkbaarquote:
Wel een belangrijke nuance Yv.quote:Op zondag 5 april 2015 17:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gok dat hij bedoelt dat hij geen sjans heeft met de vrouwen waar hij sjans me wilt hebben,
grote nuance, maar soms missen mannen nou eenmaal de nuance
Beetje op en neer hupsen misschien?quote:
Ohquote:Op zondag 5 april 2015 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als je 50's swingdresses hebt, blijkbaar.
Pardon?quote:Op zondag 5 april 2015 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt aandacht zat, je wijst enkel alles resoluut af. De Faxiemodus staat je niet, kap er es mee.
Yv zit in een klooster, snap dat dan.quote:Op zondag 5 april 2015 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt aandacht zat, je wijst enkel alles resoluut af. De Faxiemodus staat je niet, kap er es mee.
Godver, dat is het liefste wat vandaag tegen me gezegd isquote:Op zondag 5 april 2015 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent altijd lief man. Als ik ooit homoseksualiteit zou overwegen, wil ik een kerel als jij.
Als jij post dat je beschikbaar bent voor een date, kun je je adem inhouden tot je de eerste DM binnen hebt van een man die zich vrijwillig aanbiedt.quote:
Ah, dan hebben we gelijk het probleem te pakken. Fobo wel gevuld?quote:Op zondag 5 april 2015 18:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet geeneens welk subforum dat is.
En geen woord van gelogen.quote:Op zondag 5 april 2015 18:08 schreef Barbusse het volgende:
Godver, dat is het liefste wat vandaag tegen me gezegd is
Dat geld voor elke vrouw die dat zegt.quote:Op zondag 5 april 2015 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij post dat je beschikbaar bent voor een date, kun je je adem inhouden tot je de eerste DM binnen hebt van een man die zich vrijwillig aanbiedt.
Ik ook nietquote:Op zondag 5 april 2015 18:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet geeneens welk subforum dat is.
Niet met gezicht, alleen met schoenen en nagels.quote:Op zondag 5 april 2015 18:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah, dan hebben we gelijk het probleem te pakken. Fobo wel gevuld?
Ja dat zal vast wel, zo werkt dat schijnbaar op Fok! maar ik mis even hoe je mij met Fax vergelijkt.quote:Op zondag 5 april 2015 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij post dat je beschikbaar bent voor een date, kun je je adem inhouden tot je de eerste DM binnen hebt van een man die zich vrijwillig aanbiedt.
De jouwe niet. Ja, ik heb even gelurkt, mevrouw met ogen die alle kleuren van de regenboog zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 18:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah, dan hebben we gelijk het probleem te pakken. Fobo wel gevuld?
Voor zover mijn kennis reikt is Yvie op en top vrouw.quote:
Als Yv straks dood is weten wie we de schuld kunnen geven.quote:Op zondag 5 april 2015 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan word t ook niets he?quote:Op zondag 5 april 2015 18:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik neem ook niks serieus wat wel die kant op gaat dus misschien ligt het daar aan.
Niet voor alle FOKvrouwen spreken aub.quote:Op zondag 5 april 2015 18:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat geld voor elke vrouw die dat zegt.
Niet nu niet nu... Ik zit mobiel en ben traagquote:Op zondag 5 april 2015 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens haar vader passen we goed bij elkaar.quote:Op zondag 5 april 2015 18:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij bent bezet nu, dat telt niet meer.
Klopt. Leeg gegooid laatst. Moet nog een x wat er in zetten.quote:Op zondag 5 april 2015 18:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De jouwe niet. Ja, ik heb even gelurkt, mevrouw met ogen die alle kleuren van de regenboog zijn.
No it doesn'tquote:Op zondag 5 april 2015 18:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat geld voor elke vrouw die dat zegt.
Dat vind ik echt heel leuk voor je!quote:Op zondag 5 april 2015 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgens haar vader passen we goed bij elkaar.
Haar gezien en gevoe... ontmoet te hebben kan ik dat beamen.quote:Op zondag 5 april 2015 18:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zover mijn kennis reikt is Yvie op en top vrouw.
Thijs toch.quote:Op zondag 5 april 2015 18:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Haar gezien en gevoe... ontmoet te hebben kan ik dat beamen.
D'awwwquote:Op zondag 5 april 2015 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgens haar vader passen we goed bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |