Mwa, ook vrouwen van 35 zonder kinderwens kunnen heel leuk zijn. Er zijn er genoeg. Vooral in deze regioquote:Op zondag 5 april 2015 17:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Genoeg 40jarigen die graag met je zouden willen daten gok ik hoor. Die hoeven ook geen kids meer en vinden jou een lekker jong ding
Nohhhhquote:Op zondag 5 april 2015 17:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat?! Zijn mannen klootzakken? Oh wat lees ik nu!
Maar jullie schelen 8 jaar toch? Dat vind ik nog best kunnen. Mijn max ligt in theorie op 7 jaar, voornamelijk omdat ze anders ouder zijn dan mijn zus.quote:
Ik krijg er zowaar een warm gevoel van.quote:
Maar hij moet het in zijn regio hebben.. daar gaat het misquote:Op zondag 5 april 2015 17:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mwa, ook vrouwen van 35 zonder kinderwens kunnen heel leuk zijn. Er zijn er genoeg. Vooral in deze regio
Die lag tot 28 toch?quote:Op zondag 5 april 2015 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Eigenlijk wel. Je viel buiten mijn tinder range!
Met zijn gedrag heeft hij het er ook wel zelf naar gemaakt.quote:Op zondag 5 april 2015 17:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik denk dat veel Fok vrouwen dat hebben. Er is hier vrij veel keus normaliter, maar voor Fax blijven er heeel weinig opties over.
Zeker waar! Eigen schuld dikke bult enzo.quote:Op zondag 5 april 2015 17:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met zijn gedrag heeft hij het er ook wel zelf naar gemaakt.
Jij mag datquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 17:59 schreef Samzz het volgende:
Ik doe niet aan ewn leeftijdgrens. Enkel aan een geldgrens. Golddigger for life.
*Laat spaarvarken rinkelen*quote:Op zondag 5 april 2015 17:59 schreef Samzz het volgende:
Ik doe niet aan ewn leeftijdgrens. Enkel aan een geldgrens. Golddigger for life.
Ik heb je toch meerdere keren zien beweren dat ik te oud voor je ben.quote:Op zondag 5 april 2015 17:59 schreef Samzz het volgende:
Wel herkenbaar. Meestal zit 'm dat voor mij in een bepaalde houding of uitstraling. Lastig.quote:Op zondag 5 april 2015 17:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet. Ik zie veel mannen (voornamelijk mannen ja) om me heen die geen succes hebben en waar eigenlijk niets mis mee is. Aan de andere kant zou ik ook niet op ze vallen. Dan is er wel een vriendschappelijke klik en soms ook wel aantrekkingskracht maar daar houdt het op. GEWOON RAAR DUS.
Waarom? Je zit al op Fok!quote:Op zondag 5 april 2015 17:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Och ja tinder, zal ik dat anders weer eens installeren.
Die zijn er toch genoeg, verdomme.quote:Op zondag 5 april 2015 18:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu maar genoegen nemen met een klootzak denk ik? Of lekker single? Keuze genoeg!
Neuken en dumpen. Dan maar een kutwijf..?quote:Op zondag 5 april 2015 18:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu maar genoegen nemen met een klootzak denk ik? Of lekker single? Keuze genoeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |