Mwa, ook vrouwen van 35 zonder kinderwens kunnen heel leuk zijn. Er zijn er genoeg. Vooral in deze regioquote:Op zondag 5 april 2015 17:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Genoeg 40jarigen die graag met je zouden willen daten gok ik hoor. Die hoeven ook geen kids meer en vinden jou een lekker jong ding
Nohhhhquote:Op zondag 5 april 2015 17:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat?! Zijn mannen klootzakken? Oh wat lees ik nu!
Maar jullie schelen 8 jaar toch? Dat vind ik nog best kunnen. Mijn max ligt in theorie op 7 jaar, voornamelijk omdat ze anders ouder zijn dan mijn zus.quote:
Ik krijg er zowaar een warm gevoel van.quote:
Maar hij moet het in zijn regio hebben.. daar gaat het misquote:Op zondag 5 april 2015 17:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mwa, ook vrouwen van 35 zonder kinderwens kunnen heel leuk zijn. Er zijn er genoeg. Vooral in deze regio
Die lag tot 28 toch?quote:Op zondag 5 april 2015 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Eigenlijk wel. Je viel buiten mijn tinder range!
Met zijn gedrag heeft hij het er ook wel zelf naar gemaakt.quote:Op zondag 5 april 2015 17:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik denk dat veel Fok vrouwen dat hebben. Er is hier vrij veel keus normaliter, maar voor Fax blijven er heeel weinig opties over.
Zeker waar! Eigen schuld dikke bult enzo.quote:Op zondag 5 april 2015 17:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met zijn gedrag heeft hij het er ook wel zelf naar gemaakt.
Jij mag datquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 17:59 schreef Samzz het volgende:
Ik doe niet aan ewn leeftijdgrens. Enkel aan een geldgrens. Golddigger for life.
*Laat spaarvarken rinkelen*quote:Op zondag 5 april 2015 17:59 schreef Samzz het volgende:
Ik doe niet aan ewn leeftijdgrens. Enkel aan een geldgrens. Golddigger for life.
Ik heb je toch meerdere keren zien beweren dat ik te oud voor je ben.quote:Op zondag 5 april 2015 17:59 schreef Samzz het volgende:
Wel herkenbaar. Meestal zit 'm dat voor mij in een bepaalde houding of uitstraling. Lastig.quote:Op zondag 5 april 2015 17:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet. Ik zie veel mannen (voornamelijk mannen ja) om me heen die geen succes hebben en waar eigenlijk niets mis mee is. Aan de andere kant zou ik ook niet op ze vallen. Dan is er wel een vriendschappelijke klik en soms ook wel aantrekkingskracht maar daar houdt het op. GEWOON RAAR DUS.
Waarom? Je zit al op Fok!quote:Op zondag 5 april 2015 17:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Och ja tinder, zal ik dat anders weer eens installeren.
Die zijn er toch genoeg, verdomme.quote:Op zondag 5 april 2015 18:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu maar genoegen nemen met een klootzak denk ik? Of lekker single? Keuze genoeg!
Neuken en dumpen. Dan maar een kutwijf..?quote:Op zondag 5 april 2015 18:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu maar genoegen nemen met een klootzak denk ik? Of lekker single? Keuze genoeg!
Ohaiquote:Op zondag 5 april 2015 18:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu maar genoegen nemen met een klootzak denk ik?
Ja tuurlijk. Twijfel je daaraan?quote:Op zondag 5 april 2015 18:01 schreef Fascination het volgende:
Zien jullie mij nog met een vriendin ooit?
*checks bank account.... Forever alonequote:Op zondag 5 april 2015 17:59 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 18:01 schreef Fascination het volgende:
Jou zeker. Eerder dan dat Fax er een heeft.quote:Op zondag 5 april 2015 18:01 schreef Fascination het volgende:
Beetje wel, ja.quote:
Ja. Een biwijfje, want ironie.quote:Op zondag 5 april 2015 18:01 schreef Fascination het volgende:
Die hint moet nu dan ook wel duidelijk zijnquote:Op zondag 5 april 2015 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb je toch meerdere keren zien beweren dat ik te oud voor je ben.
Neequote:Op zondag 5 april 2015 18:01 schreef Fascination het volgende:
quote:
Bezig jij een villa in 't Gooi?quote:Op zondag 5 april 2015 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb je toch meerdere keren zien beweren dat ik te oud voor je ben.
And again...quote:Op zondag 5 april 2015 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jou zeker. Eerder dan dat Fax er een heeft.
Dan doe je iets verkeerdquote:Op zondag 5 april 2015 18:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Op fok heb ik niet zoveel sjans hoor.
Dan moet ik toch beter mijn best doenquote:Op zondag 5 april 2015 18:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Alleen als er geld in zitquote:Op zondag 5 april 2015 18:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*Laat spaarvarken rinkelen*
Je houdt toch van varkentjes?
*wink wink*
Ik doe niet aan hints.quote:
Ik had een nuke verwacht.quote:
Tuurlijk nietquote:Op zondag 5 april 2015 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*checks bank account.... Forever alone
Uiteraard. En geen chocolade muntjes ookquote:
Wat heeft dat met mijn leeftijd te maken?quote:
Het is Pasen, ik ben lief.quote:
Ze heeft tieten in haar UI. Ze is nu nog DM's aan het beantwoorden.quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 5 april 2015 18:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:
Easter NukEgg.quote:
Jij bent altijd lief man. Als ik ooit homoseksualiteit zou overwegen, wil ik een kerel als jij.quote:
Kan geregeld wordenquote:
Na 2,5 jaar zijn ze er wel aan gewend hoorquote:Op zondag 5 april 2015 18:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze heeft tieten in haar UI. Ze is nu nog DM's aan het beantwoorden.
Oh, ik ben weer niemand dusquote:Op zondag 5 april 2015 18:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gewoon af en toe in US posten is genoegquote:Op zondag 5 april 2015 18:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik dat geval vind ik de reden van El_Thijs aannemelijker
Ik heb geen idee waar het aan ligt.quote:Op zondag 5 april 2015 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel herkenbaar. Meestal zit 'm dat voor mij in een bepaalde houding of uitstraling. Lastig.
Ik zie je nu voor het eerst andersquote:Op zondag 5 april 2015 18:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Na 2,5 jaar zijn ze er wel aan gewend hoor
Je hebt aandacht zat, je wijst enkel alles resoluut af. De Faxiemodus staat je niet, kap er es mee.quote:Op zondag 5 april 2015 18:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh, ik dat geval vind ik de reden van El_Thijs aannemelijker
Niet als je 50's swingdresses hebt, blijkbaarquote:
Wel een belangrijke nuance Yv.quote:Op zondag 5 april 2015 17:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gok dat hij bedoelt dat hij geen sjans heeft met de vrouwen waar hij sjans me wilt hebben,
grote nuance, maar soms missen mannen nou eenmaal de nuance
Beetje op en neer hupsen misschien?quote:
Ohquote:Op zondag 5 april 2015 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als je 50's swingdresses hebt, blijkbaar.
Pardon?quote:Op zondag 5 april 2015 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt aandacht zat, je wijst enkel alles resoluut af. De Faxiemodus staat je niet, kap er es mee.
Yv zit in een klooster, snap dat dan.quote:Op zondag 5 april 2015 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt aandacht zat, je wijst enkel alles resoluut af. De Faxiemodus staat je niet, kap er es mee.
Godver, dat is het liefste wat vandaag tegen me gezegd isquote:Op zondag 5 april 2015 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent altijd lief man. Als ik ooit homoseksualiteit zou overwegen, wil ik een kerel als jij.
Als jij post dat je beschikbaar bent voor een date, kun je je adem inhouden tot je de eerste DM binnen hebt van een man die zich vrijwillig aanbiedt.quote:
Ah, dan hebben we gelijk het probleem te pakken. Fobo wel gevuld?quote:Op zondag 5 april 2015 18:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet geeneens welk subforum dat is.
En geen woord van gelogen.quote:Op zondag 5 april 2015 18:08 schreef Barbusse het volgende:
Godver, dat is het liefste wat vandaag tegen me gezegd is
Dat geld voor elke vrouw die dat zegt.quote:Op zondag 5 april 2015 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij post dat je beschikbaar bent voor een date, kun je je adem inhouden tot je de eerste DM binnen hebt van een man die zich vrijwillig aanbiedt.
Ik ook nietquote:Op zondag 5 april 2015 18:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet geeneens welk subforum dat is.
Niet met gezicht, alleen met schoenen en nagels.quote:Op zondag 5 april 2015 18:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah, dan hebben we gelijk het probleem te pakken. Fobo wel gevuld?
Ja dat zal vast wel, zo werkt dat schijnbaar op Fok! maar ik mis even hoe je mij met Fax vergelijkt.quote:Op zondag 5 april 2015 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij post dat je beschikbaar bent voor een date, kun je je adem inhouden tot je de eerste DM binnen hebt van een man die zich vrijwillig aanbiedt.
De jouwe niet. Ja, ik heb even gelurkt, mevrouw met ogen die alle kleuren van de regenboog zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 18:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah, dan hebben we gelijk het probleem te pakken. Fobo wel gevuld?
Voor zover mijn kennis reikt is Yvie op en top vrouw.quote:
Als Yv straks dood is weten wie we de schuld kunnen geven.quote:Op zondag 5 april 2015 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan word t ook niets he?quote:Op zondag 5 april 2015 18:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik neem ook niks serieus wat wel die kant op gaat dus misschien ligt het daar aan.
Niet voor alle FOKvrouwen spreken aub.quote:Op zondag 5 april 2015 18:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat geld voor elke vrouw die dat zegt.
Niet nu niet nu... Ik zit mobiel en ben traagquote:Op zondag 5 april 2015 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens haar vader passen we goed bij elkaar.quote:Op zondag 5 april 2015 18:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij bent bezet nu, dat telt niet meer.
Klopt. Leeg gegooid laatst. Moet nog een x wat er in zetten.quote:Op zondag 5 april 2015 18:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De jouwe niet. Ja, ik heb even gelurkt, mevrouw met ogen die alle kleuren van de regenboog zijn.
No it doesn'tquote:Op zondag 5 april 2015 18:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat geld voor elke vrouw die dat zegt.
Dat vind ik echt heel leuk voor je!quote:Op zondag 5 april 2015 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgens haar vader passen we goed bij elkaar.
Haar gezien en gevoe... ontmoet te hebben kan ik dat beamen.quote:Op zondag 5 april 2015 18:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zover mijn kennis reikt is Yvie op en top vrouw.
Thijs toch.quote:Op zondag 5 april 2015 18:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Haar gezien en gevoe... ontmoet te hebben kan ik dat beamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |