Godver, dat is het liefste wat vandaag tegen me gezegd isquote:Op zondag 5 april 2015 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent altijd lief man. Als ik ooit homoseksualiteit zou overwegen, wil ik een kerel als jij.
Als jij post dat je beschikbaar bent voor een date, kun je je adem inhouden tot je de eerste DM binnen hebt van een man die zich vrijwillig aanbiedt.quote:
Ah, dan hebben we gelijk het probleem te pakken. Fobo wel gevuld?quote:Op zondag 5 april 2015 18:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet geeneens welk subforum dat is.
En geen woord van gelogen.quote:Op zondag 5 april 2015 18:08 schreef Barbusse het volgende:
Godver, dat is het liefste wat vandaag tegen me gezegd is
Dat geld voor elke vrouw die dat zegt.quote:Op zondag 5 april 2015 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij post dat je beschikbaar bent voor een date, kun je je adem inhouden tot je de eerste DM binnen hebt van een man die zich vrijwillig aanbiedt.
Ik ook nietquote:Op zondag 5 april 2015 18:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet geeneens welk subforum dat is.
Niet met gezicht, alleen met schoenen en nagels.quote:Op zondag 5 april 2015 18:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah, dan hebben we gelijk het probleem te pakken. Fobo wel gevuld?
Ja dat zal vast wel, zo werkt dat schijnbaar op Fok! maar ik mis even hoe je mij met Fax vergelijkt.quote:Op zondag 5 april 2015 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij post dat je beschikbaar bent voor een date, kun je je adem inhouden tot je de eerste DM binnen hebt van een man die zich vrijwillig aanbiedt.
De jouwe niet. Ja, ik heb even gelurkt, mevrouw met ogen die alle kleuren van de regenboog zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 18:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah, dan hebben we gelijk het probleem te pakken. Fobo wel gevuld?
Voor zover mijn kennis reikt is Yvie op en top vrouw.quote:
Als Yv straks dood is weten wie we de schuld kunnen geven.quote:Op zondag 5 april 2015 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan word t ook niets he?quote:Op zondag 5 april 2015 18:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik neem ook niks serieus wat wel die kant op gaat dus misschien ligt het daar aan.
Niet voor alle FOKvrouwen spreken aub.quote:Op zondag 5 april 2015 18:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat geld voor elke vrouw die dat zegt.
Niet nu niet nu... Ik zit mobiel en ben traagquote:Op zondag 5 april 2015 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens haar vader passen we goed bij elkaar.quote:Op zondag 5 april 2015 18:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij bent bezet nu, dat telt niet meer.
Klopt. Leeg gegooid laatst. Moet nog een x wat er in zetten.quote:Op zondag 5 april 2015 18:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De jouwe niet. Ja, ik heb even gelurkt, mevrouw met ogen die alle kleuren van de regenboog zijn.
No it doesn'tquote:Op zondag 5 april 2015 18:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat geld voor elke vrouw die dat zegt.
Dat vind ik echt heel leuk voor je!quote:Op zondag 5 april 2015 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgens haar vader passen we goed bij elkaar.
Haar gezien en gevoe... ontmoet te hebben kan ik dat beamen.quote:Op zondag 5 april 2015 18:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zover mijn kennis reikt is Yvie op en top vrouw.
Thijs toch.quote:Op zondag 5 april 2015 18:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Haar gezien en gevoe... ontmoet te hebben kan ik dat beamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |