Wat heeft dat met mijn leeftijd te maken?quote:
Het is Pasen, ik ben lief.quote:
Ze heeft tieten in haar UI. Ze is nu nog DM's aan het beantwoorden.quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 5 april 2015 18:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Op fok heb ik niet zoveel sjans hoor.
quote:
Easter NukEgg.quote:
Jij bent altijd lief man. Als ik ooit homoseksualiteit zou overwegen, wil ik een kerel als jij.quote:
Kan geregeld wordenquote:
Na 2,5 jaar zijn ze er wel aan gewend hoorquote:Op zondag 5 april 2015 18:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze heeft tieten in haar UI. Ze is nu nog DM's aan het beantwoorden.
Oh, ik ben weer niemand dusquote:Op zondag 5 april 2015 18:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Op fok heb ik niet zoveel sjans hoor.
Gewoon af en toe in US posten is genoegquote:Op zondag 5 april 2015 18:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik dat geval vind ik de reden van El_Thijs aannemelijker
Ik heb geen idee waar het aan ligt.quote:Op zondag 5 april 2015 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel herkenbaar. Meestal zit 'm dat voor mij in een bepaalde houding of uitstraling. Lastig.
Ik zie je nu voor het eerst andersquote:Op zondag 5 april 2015 18:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Na 2,5 jaar zijn ze er wel aan gewend hoor
Je hebt aandacht zat, je wijst enkel alles resoluut af. De Faxiemodus staat je niet, kap er es mee.quote:Op zondag 5 april 2015 18:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh, ik dat geval vind ik de reden van El_Thijs aannemelijker
Niet als je 50's swingdresses hebt, blijkbaarquote:
Wel een belangrijke nuance Yv.quote:Op zondag 5 april 2015 17:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gok dat hij bedoelt dat hij geen sjans heeft met de vrouwen waar hij sjans me wilt hebben,
grote nuance, maar soms missen mannen nou eenmaal de nuance
Beetje op en neer hupsen misschien?quote:
Ohquote:Op zondag 5 april 2015 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als je 50's swingdresses hebt, blijkbaar.
Pardon?quote:Op zondag 5 april 2015 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt aandacht zat, je wijst enkel alles resoluut af. De Faxiemodus staat je niet, kap er es mee.
Yv zit in een klooster, snap dat dan.quote:Op zondag 5 april 2015 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt aandacht zat, je wijst enkel alles resoluut af. De Faxiemodus staat je niet, kap er es mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |