Ben in 1 keer genezen van mijn liefde voor Airquote:Op zondag 5 april 2015 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mietjes willen stiekem anaal genomen worden. Watjes gaan al huilen bij het idee.
Ik hoor het al, een watje.quote:Op zondag 5 april 2015 17:52 schreef rival het volgende:
Ben in 1 keer genezen van mijn liefde voor Air
Ik denk dat veel Fok vrouwen dat hebben. Er is hier vrij veel keus normaliter, maar voor Fax blijven er heeel weinig opties over.quote:Op zondag 5 april 2015 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal had gepost had ik misschien best met je op date gewild. Het is dat je wat ouder bent en ver weg woont. Tja, doe met deze info wat je wil.
Maar ik ben te oud en woon te ver. Zoals gewoonlijk. Dus boeie.quote:Op zondag 5 april 2015 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal had gepost had ik misschien best met je op date gewild. Het is dat je wat ouder bent en ver weg woont. Tja, doe met deze info wat je wil.
quote:Op zondag 5 april 2015 17:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Waarom? Voelt toch altijd beter om een ander de schuld te geven. Anders gaat de eigenwaarde van Fax helemaal achteruit.
Ik voel me goed en heb schijt aan wat anderen over me denken. De een zal me een klootzak vinden en de ander zal me ontzettend lief vinden.quote:Op zondag 5 april 2015 17:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja Thijs, dus ook jij. Hoe voel je hierbij?
Het ligt vast aan de pizza.quote:Op zondag 5 april 2015 17:54 schreef Faxie het volgende:
Gdv, ben nog steeds niet bezig met die pizza
En wat minder slakken? Dat gaat slecht vallen hierquote:Op zondag 5 april 2015 17:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Misschien hebben we gewoon meer busjes zout nodig hier.
Genoeg 40jarigen die graag met je zouden willen daten gok ik hoor. Die hoeven ook geen kids meer en vinden jou een lekker jong dingquote:Op zondag 5 april 2015 17:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar ik ben te oud en woon te ver. Zoals gewoonlijk. Dus boeie.
Tja, ik weet niet. Ik zie veel mannen (voornamelijk mannen ja) om me heen die geen succes hebben en waar eigenlijk niets mis mee is. Aan de andere kant zou ik ook niet op ze vallen. Dan is er wel een vriendschappelijke klik en soms ook wel aantrekkingskracht maar daar houdt het op. GEWOON RAAR DUS.quote:Op zondag 5 april 2015 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay, dat geloof ik wel. Dan houd ik het erbij dat hij gewoon te weinig nieuwe vrouwen ontmoet/date.
Zoals zijn buurvrouw. Die wil maar wat graag in het rond gekited worden.quote:Op zondag 5 april 2015 17:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Genoeg 40jarigen die graag met je zouden willen daten gok ik hoor. Die hoeven ook geen kids meer en vinden jou een lekker jong ding
Ohw dat heb ik ook wel hoorquote:Op zondag 5 april 2015 17:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet. Ik zie veel mannen (voornamelijk mannen ja) om me heen die geen succes hebben en waar eigenlijk niets mis mee is. Aan de andere kant zou ik ook niet op ze vallen. Dan is er wel een vriendschappelijke klik en soms ook wel aantrekkingskracht maar daar houdt het op. GEWOON RAAR DUS.
Ik doe er niet aan mee.quote:Op zondag 5 april 2015 17:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En soms is dat prima, maar de frequentie waarmee een aantal hier klagen wordt wat vermoeiend.
Gelukkig, dan ben ik niet de enige.quote:
Ik zie een bandquote:Op zondag 5 april 2015 17:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ben ik niet de enige.
Ik was ook te oud/twijfelgeval.quote:Op zondag 5 april 2015 17:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2015 17:57 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat iets om over te klagen? Dan kan je ook beginnen
Van meerdere vrouwen gehoord inderdaad.quote:Op zondag 5 april 2015 17:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik denk dat veel Fok vrouwen dat hebben. Er is hier vrij veel keus normaliter, maar voor Fax blijven er heeel weinig opties over.
Met zo 1 heb ik dus 2 dates gehad. Maar hij viel dus wel op mij en toen moest ik hem afwijzen.quote:Op zondag 5 april 2015 17:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet. Ik zie veel mannen (voornamelijk mannen ja) om me heen die geen succes hebben en waar eigenlijk niets mis mee is. Aan de andere kant zou ik ook niet op ze vallen. Dan is er wel een vriendschappelijke klik en soms ook wel aantrekkingskracht maar daar houdt het op. GEWOON RAAR DUS.
Zoals gewoonlijk... want er zitten niet veel meer vrouwelijke users op fok van verschillende leeftijden.quote:Op zondag 5 april 2015 17:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |